Strategia ce priveste Gestionarea Riscurilor in cadrul Proiectului

Strategia ce priveste Gestionarea Riscurilor in cadrul Proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

In ceea ce priveste documentele companiei care au legatura cu proiectul si documentele Programului de Proiecte, acestea deja fiind revizuite pentru a se potrivi proiectului curent, exact inainte de a fi derulate activitati ce privesc gestionarea riscurilor, Strategia ce priveste Gestionarea Riscurilor in cadrul Proiectului trebuie realizata pentru proiectul curent.

Scopul acestei strategii este de a descrie cum activitatile ce privesc gestionarea riscurilor sunt integrate in activitatile ce privesc gestionarea proiectului.

O decizie importanta care trebuie inregistrata in Strategia ce priveste Gestionarea Riscurilor in cadrul Proiectului este cea legata de atitudinea Comisiei de Conducere a Proiectului in ceea ce priveste asumarea de riscuri si criteriile care determina ceea ce este acceptabil in acest sens si ceea ce nu este considerat a fi acceptabil, in ceea ce priveste asumarea de riscuri in cadrul proiectului. Aceasta informatie este documentata sub forma de tolerante ale riscurilor, tolerante care prezinta nivele de expunere care, cand sunt depasite, declanseaza Raportul ce priveste Exceptiile in cadrul Proiectului, in vederea atentionarii Comisiei de Conducere a Proiectului.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Responsabilitatile ce privesc Planurile Proiectului

de Adrian Viziteu

Conducerea Companiei sau dupa caz, Conducerea Programului de Proiecte • Impune tolerantele proiectului si le documenteaza in Mandatul Proiectului • Aproba Planurile ce privesc Exceptiile Aparute in Proiect, cand nivelele de toleranta acceptate sunt depasite...

Management Proiecte

Etapele tehnice de proiect

de Adrian Viziteu

O alta metoda de a grupa munca este aceea de a defini tehnicile folosite sau elementele create. Acest lucru determina etape care includ elemente de proiect precum proiectarea, dezvoltarea si implementarea. Astfel de etape sunt considerate etape tehnice...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Principiile de gestionare in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Scopul metodologiei de proiect este de a pune la dispozitie o metoda care sa poata fi aplicata indiferent de marime, tip, organizatie, locatie sau cultura. Acest lucru este posibil doar daca metodologia de gestionare a proiectului aleasa se bazeaza pe...

Management Proiecte

Acceptarea unui Pachet de Lucru

de Adrian Viziteu

Principiul de baza este ca inainte de a aloca un Pachet de Lucru unei echipe de proiect, trebuie sa existe un acord intre Managerul de Proiect si Managerul Echipei de Proiect, legat de ceea ce urmeaza a fi livrat, legat de cerintele de raportare, de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Ce este planificarea?

de Adrian Viziteu

Planificarea reprezinta actul sau progresul de elaborare si intretinere a unui Plan de Proiect. Termenul este de asemenea folosit pentru a descrie procedurile folosite in mod formal, precum crearea documentelor si a diagramelor necesare. Planificarea...

Management Proiecte

Evaluarea Proiectului

de Adrian Viziteu

Companiile invata din experientele pe care le au in cadrul proiectelor derulate. Cand evalueaza un proiect, obiectivul este de a vedea cat de mult sau putin succes a avut proiectul. Poate fi de asemenea posibil sa fie imbunatatite estimarile pentru...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Contextul demararii unui proiect

de Adrian Viziteu

Proiectele pot fi identificate in feluri diferite si deci pot sa aiba la dispozitie o multitudine de informatii in momentul demararii lor. Ceea ce declanseaza proiectul - motivul - poarta numele de Mandatul Proiectului, pus la dispozitie de catre...

Management Proiecte

Problemele aparute in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Termenul "probleme", in contextul metodologiei de gestionare a proiectului, se refera la orice eveniment relevant care a avut loc, care nu a fost planificat si care necesita sa fie gestionat. O problema poate fi reprezentata de o ingrijorare, o...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Bugetul de risc

de Adrian Viziteu

Bugetul ce priveste riscul, daca este folosit, reprezinta o suma de bani inclusa in bugetul proiectului, fiind separata cu scopul de a finanta raspunsurile ce privesc riscurile (amenintarile, oportunitatile) care pot afecta proiectul - de exemplu,...

Management Proiecte

Metodele de evaluare in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Metodele de evaluare reprezinta mijloace prin care elementele proiectului in varianta finala sunt evaluate pentru a vedea daca acestea servesc scopului proiectului. Exista 2 tipuri de metode de evaluare, in functie de posibilitatile de a defini criterii de...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Alcatuirea si numirea echipei care gestioneaza proiectul
Responsabilitatile ce privesc crearea, elaborarea Planului Proiectului
Responsabilitatile ce privesc pregatirea inchierii premature a proiectului
Controlul Calitatii
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Descrierea Rezultatului Proiectului
Procedura de gestionare a riscurilor in cadrul proiectului
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Exemplu de autoritate responsabila cu schimbarile aparute in cadrul proiectului
Definirea planurilor ce privesc derularea proiectului
Aplicarea termenilor specifici si limbajului specific, in raport cu metodologia de proiect
Structura de raportare in cadrul metodologiei de proiect
Responsabilitatile referitoare la elaborarea Strategiei ce priveste Gestionarea Calitatii in cadrul Proiectului
Responsabilitatile ce privesc elaborarea Business Case-ului in varianta scurta
Adaptarea metodologiei de proiect, in raport cu relatia comerciala dintre beneficiarul proiectului si furnizorului proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal