Strategia ce priveste Gestionarea Comunicarii in cadrul Proiectului

Strategia ce priveste Gestionarea Comunicarii in cadrul Proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Strategia ce priveste Gestionarea Comunicarii in cadrul Proiectului contine o descriere a mijloacelor si a frecventei de comunicare catre partile proiectului, atat catre cele interne cat si catre cele externe proiectului.

Strategia ce priveste Gestionarea Comunicarii in cadrul Proiectului faciliteaza interactiunea cu partile care detin interese in cadrul proiectului, prin stabilirea unui flux de informatie controlat si bidirectional. Cand proiectul face parte dintr-un Program de Proiecte, Strategia ce priveste Gestionarea Comunicarii in cadrul Proiectului trebuie de asemenea sa defineasca de ce informatii are nevoie Programul de Proiecte, precum si felul in care aceste informatii sunt transmise, comunicate.

Daca s-a elaborat o procedura ce priveste interactiunea cu partile care detin interese in proiect, aceasta trebuie documentata si inclusa in Strategia ce priveste Gestionarea Comunicarii in cadrul Proiectului.

Managerul de Proiect trebuie sa fie responsabil cu documentarea Strategiei ce priveste Gestionarea Comunicarii in cadrul Proiectului, in cadrul procesului Initierea Proiectului.

Este de asemenea important sa fie revizuita si actualizata Strategia ce priveste Gestionarea Comunicarii in cadrul Proiectului la fiecare etapa a proiectului, pentru a se asigura faptul ca in aceasta inca sunt incluse toate partile care detin interese in proiect.

In cadrul planificarii etapei finale a proiectului este important sa fie revizuita Strategia ce priveste Gestionarea Comunicarii in cadrul Proiectului, pentru a exista certitudinea ca aceasta include toate partile care trebuie sa fie anuntate de incheierea proiectului.

Pe parcursul derularii proiectului, Conducerea Companiei sau dupa caz, Conducerea Programului de Proiecte mentine controlul prin primirea informatiilor stabilite in Strategia ce priveste Gestionarea Comunicarii in cadrul Proiectului si in consecinta, ia decizii ce privesc exceptiile de proiect transmise de Comisia de Conducere a Proiectului.

Daca proiectul face parte dintr-un Program de Proiecte trebuie sa existe consistenta si comunicare intre proiect si nivelele care gestioneaza Programul de Proiecte.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Documentarea Planului Proiectului

de Adrian Viziteu

Prin indeplinirea cu succes a programului de lucru, Planul Proiectului, costurile, mecanismele de control necesare si informatiile de suport tehnic trebuie consolidate in functie de modul in care a fost proiectat Planul Proiectului. Planul Proiectului trebuie...

Management Proiecte

Management Proiecte

Pregatirea incheierii planificate a proiectului

de Adrian Viziteu

Inainte ca incheierea proiectului sa fie recomandata, Managerul de Proiect trebuie sa se asigure ca rezultatele asteptate au fost indeplinite si livrate. Urmatoarele actiuni sunt recomandate, in ceea ce priveste pregatirea incheierii planificate a...

Management Proiecte

Identificarea activitatilor si dependintelor

de Adrian Viziteu

Identificarea activitatilor Simpla identificare a elementelor care alcatuiesc proiectul este insuficienta in rapot cu graficul de timp si cu mecanismele de control ce servesc scopului. Activitatile necesare pentru a crea sau schimba fiecare din...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Jurnalul Zilnic al Proiectului

de Adrian Viziteu

Jurnalul Zilnic al Proiectului este folosit pentru a inregistra problemele sau ingrijorarile de care se poate ocupa Managerul de Proiect in mod informal. Problemele inregistrate in prima faza in Jurnalul Zilnic pot fi ulterior transferate in Registrul...

Management Proiecte

Exceptiile si tolerantele in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

O exceptie este o situatie in care poate fi previzionata o deviere de la nivele de toleranta acceptate in cadrul proiectului. Tolerantele reprezinta devitatiile permise intr-o anumita masura sa depaseasca, in sus sau in jos, valorile din plan ce privesc...

Management Proiecte

Management Proiecte

Specificatile Noi Aparute in Proiect

de Adrian Viziteu

Specificatiile noi aparute in Proiect sunt: • instruirea in ceea ce priveste rezolvarea noilor specificatii • amanarea deciziei in cea ce priveste noile specificatii • solicitatea unui Plan al Exceptiei aparute in Proiect, daca cererea de schimbare nu poate fi...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Principiile de conducere in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Principiile de conducere reprezinta o serie de indicatori si practici care ajuta la luarea unei decizii in privinta felului in care proiectul este gestionat, daca proiectul este gestionat conform metodologiei de gestionare aleasa, daca toate principiile...

Management Proiecte

Management Proiecte

Raportarea Finalului de Etapa de Proiect

de Adrian Viziteu

Rezultatele unei etape de proiect trebuie raportate catre Comisia de Conducere a Proiectului, astfel incat progresul proiectului sa fie cat se poate de vizibil pentru cei care conduc si gestioneaza proiectul. Managerul de Proiect ofera o vedere de...

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal