Strategia ce priveste Gestionarea Calitatii in cadrul Proiectului

Strategia ce priveste Gestionarea Calitatii in cadrul Proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Strategia de Gestionare a Calitatii in cadrul proiectului este elaborata in cadrul procesului Initierea Proiectului si aprobata de catre Comisia de Conducere a Proiectului. Strategia de Gestionare a Calitatii in cadrul Proiectului itereaza abordarea proiectului si poate fi vazuta ca propunerea echipei care gestioneaza proiectul in raport cu asteptarile beneficiarului proiectului referitoare la calitatea si criteriile de acceptanta.

Strategia de Gestionare a Calitatii in cadrul Proiectului descrie cum anume sistemele de gestionare a calitatii in cadrul companiilor participante in proiect vor fi aplicate proiectului si confirma standardele ce privesc calitatea, procedurile, tehnicile si instrumentele care vor fi folosite. Cand este cazul ca modelele si standardele sa fie adaptate, adaptarea trebuie si ea sa fie mentionata in Strategia de Gestionare a Calitatii, in vederea aprobarii.

Strategia de Gestionare a Calitatii in cadrul Proiectului de asemenea constituie un mijloc cu ajutorul caruia formalitatile vor fi aplicate planurilor ce privesc calitatea, in functie de nevoile proiectului.

Aceasta trebuie sa evidentieze aranjamentele ce privesc Asigurarea Calitatii, inclusiv auditurile independente care sunt necesare pentru politicile companiilor implicate in proiect.

Responsabilitatile principale in ceea ce priveste calitatea trebuie definite, atat in cadrul echipei care gestioneaza proiectul, cat si in afara ei, impreuna cu inclusiv un sumar al abordarii in raport cu Asigurarea Proiectului.

In timp ce deja exista un sistem de gestionare a calitatii pentru proiect, de exemplu in cadrul unui Program de Proiecte, numai anumite masuri specifice proiectului pot fi documentate.

Sistemul de Gestionare a Calitatii in cadrul Proiectului este mentinut, este supus controlului in ceea ce priveste schimbarile, pe intreaga durata de derulare a proiectului.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Adaptarea componentelor proiectului

de Adrian Viziteu

Adaptarea unei componente nu inseamna in mod obligatoriu modificarea metodologiei de proiect. In cele mai multe cazuri, factorii de proiect si factorii de mediu sunt incorporati in strategiile proiectului si in mecanismele de control ale proiectului....

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Exemplu de Elemente de Gestionare a Proiectului

de Adrian Viziteu

Pentru un proiect mic, luandu-se decizia de a combina procesele Demararea Proiectului si Initierea Proiectului, nu a fost elaborat Rezumatul Proiectului. In schimb, echipa care gestioneaza proiectul a folosit Mandatul Proiectului pentru a elabora...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Ce reprezinta riscul in contextul proiectului?

de Adrian Viziteu

In contextul unui proiect, obiectivele proiectului sunt cele care sunt supue riscului. Acestea vor include finalizarea proiectului prin indeplinirea unor sarcini bine stabilite la inceputul proiecutlui, tinand cont de timp, costuri, calitate, scop,...

Management Proiecte

Management Proiecte

Demararea Proiectului - introducere si scop

de Adrian Viziteu

In raport cu metodologia de gestionare a proiectelor, Demararea Proiectului poate fi centralizata in cadrul unei componente, al carei scop este acela de a asigura faptul ca cerintele procesului Initierea Proiectului sunt deja definite, lucru care poate...

Management Proiecte

Management Proiecte

Progresul realizat in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Scopul progresului este de a stabili mecanismele de monitorizare a realizarilor in cadrul proiectului si de comparare a acestora cu cele planificate initial, punand astfel la dispozitie o modalitate de a observa clar daca obiectivele proiectului raman...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Definirea momentelor importante dintr-un proiect

de Adrian Viziteu

Un moment important intr-un proiect, in cadrul si contextul programului de lucru, marcheaza indeplnirea unui set de actvitati cheie, foarte importante. Un astfel de moment important poate insemna finalizarea unui Pachet de Lucru, a unei etape tehnice...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal