Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului

Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului

Mecanismele de control ce privesc problemele si schimbarile aparute in proiect si in configuratia proiectului vor fi definite si stabilite in cadrul procesului Initierea Proiectului si apoi revizuite si daca este necesar, actualizate la finalul fiecarei etape de gestionare a proiectului. Urmatoarele elemente de gestionare sunt folosite pentru a stabili si intretine mecanismele de control ce privesc problemele si schimbarile aparute in proiect si de asemenea in configuratia proiectului:

• Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului

• Inregistrarile ce privesc Elementele Configuratiei Proiectului

• Statusul Elementelor Proiectului

• Inregistrarile zilnice

• Registrul ce priveste Problemele Proiectului

• Rapoartele ce privesc Problemele aparute in proiect.

Importanta si utilizarea elementelor de mai sus este una deosebita.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Raportarea Finalului de Etapa de Proiect

de Adrian Viziteu

Rezultatele unei etape de proiect trebuie raportate catre Comisia de Conducere a Proiectului, astfel incat progresul proiectului sa fie cat se poate de vizibil pentru cei care conduc si gestioneaza proiectul. Managerul de Proiect ofera o vedere de...

Management Proiecte

Lucrul pe proiect in contextul organizational

de Adrian Viziteu

In mediile organizationale functionale, Managerii de Proiect pot intampina dificultati atunci cand gestioneaza proiecte alcatuite din membrii care au competente diferite si care provin din parti diferite ale companiei sau ale companiilor implicate in...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Principiile de conducere in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Principiile de conducere reprezinta o serie de indicatori si practici care ajuta la luarea unei decizii in privinta felului in care proiectul este gestionat, daca proiectul este gestionat conform metodologiei de gestionare aleasa, daca toate principiile...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Initierea Proiectului - introducere si scop

de Adrian Viziteu

Scopul procesului Initierea Proiectului este de a stabili baza proiectului, permitand astfel companiei sa inteleaga munca ce priveste livrarea elementelor care alcatuiesc proiectul, inainte de a-si lua un angajament in ceea ce priveste cheltuielile. ...

Management Proiecte

Management Proiecte

Exemplu de tehnica de prioritizare

de Adrian Viziteu

Fiecare criteriu de acceptanta este clasificat in felul urmator: "Este necesar", "Ar trebui sa fie", "L-am putea avea" sau "Nu e nevoie sa-l avem". Toate caracteristicile rezultatului proiectului care sunt clasificate cu "Este necesar" si "Ar trebui sa...

Management Proiecte

Managerul Echipei de Proiect

de Adrian Viziteu

Responsabilitatea principala a Managerului Echipei de Proiect este de a se asigura ca se produce rezultatul alocat lui de catre Managerul de Proiect. Managerul Echipei de Proiect ii raporteaza Managerului de Proiect si este condus, in consecinta, de...

Management Proiecte

Elaborarea Planului Proiectului

de Adrian Viziteu

Inainte de a exista o asumare pe parte de cheltuieli majore in ceea ce priveste proiectul, graficul de realizare a proiectului, cerintele pe parte de resurse trebuie stabilite, agreate. Aceste informatii sunt cuprinse in Planul Proiectului si de ele...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Revizuirea statusului Etapei de Proiect

de Adrian Viziteu

Daca proiectul nu este verificat la intervale de timp regulate, apare pericolul de a scapa de sub control. Trebuie sa existe un echilibru intre planificarea in avans si reactiile la evenimentele proiectului. Pentru a putea lua decizii constiente si...

Management Proiecte

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Instruirea nevoilor pe care o echipa de proiect le are
Riscurile majore asociate proiectului
Responsabilitatile ce privesc autorizarea Planului Etapei de Proiect sau a Planului ce priveste Exceptia Aparuta in Proiect
Gestionarea Livrarii Elementelor de Proiect - introducere, scop, obiective si activitati
Responsabilitatile ce privesc Progresul realizat in cadrul Proiectului
Revizuirea progresului in cadrul proiectului
Ideea sau nevoia de la care porneste proiectul
Folosirea etapelor de gestionare a proiectului in ceea ce priveste controlul proiectului
Despre Calitatea in cadrul Proiectului
Autorizarea Planului Etapei de Proiect sau a Planului ce priveste Exceptia aparuta in Proiect
Responsabilitatile ce privesc autorizarea incheierii proiectului
Exemplu de responsabilitati ce privesc alcatuirea si numirea echipei care gestioneaza proiectul
Responsabilitatile referitoare la elaborarea Strategiei ce priveste Gestionarea Comunicarii in Proiect
Tolerantele ce privesc calitatea in cadrul proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal