Responsabilitatile referitoare la elaborarea Strategiei ce priveste Gestionarea Calitatii in cadrul Proiectului

Responsabilitatile referitoare la elaborarea Strategiei ce priveste Gestionarea Calitatii in cadrul Proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Elementul de Proiect:

Strategia ce priveste Gestionarea Calitatii in cadrul Proiectului

• elaborata de Managerul de Proiect

• revizuita de Asigurarea Proiectului

• aprobata de Directorul de Proiect, de Reprezentantul Utilizatorilor si de Reprezentantul Furnizorului Proiectului

Registrul ce priveste Calitatea in cadrul Proiectului

• elaborat de Grupul Responsabil cu Acordarea de Suport in cadrul Proiectului

• revizuit de Asigurarea Proiectului

• aprobat de Managerul de Proiect.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Verificarea si intretinerea Business Case-ului

de Adrian Viziteu

Business Case-ul determina procesul de luare a deciziilor in cadrul proiectului, asigurandu-se astfel ca (1) proiectul ramane justificat pe tot parcursul derularii sale si (2) obiectivele impuse si beneficiile dorite pot fi realizate. Pentru a...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Inregistrarea lectiilor invatate anterior

de Adrian Viziteu

O serie de lectii au fost invatate in proiectele derulate anterioar de catre participantii la respectivele proiecte, fie ei membrii ai echipei de proiect, fie ei membrii ai Conducerii Companiei sau dupa caz, ai Conducerii Programului de Proiecte sau...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Definirea Business Case-ului

de Adrian Viziteu

Ce este un Business Case? Intr-un Business Case regasim o multitudine de informatii folosite pentru a judeca proiectul, informatii ce privesc necesitatea proiectului, viabilitatea sa si sansele sale de succes. Scopul informatiilor regasite in Business...

Management Proiecte

Management Proiecte

Definirea momentelor importante dintr-un proiect

de Adrian Viziteu

Un moment important intr-un proiect, in cadrul si contextul programului de lucru, marcheaza indeplnirea unui set de actvitati cheie, foarte importante. Un astfel de moment important poate insemna finalizarea unui Pachet de Lucru, a unei etape tehnice...

Management Proiecte

Management Proiecte

Demararea Proiectului - introducere si scop

de Adrian Viziteu

In raport cu metodologia de gestionare a proiectelor, Demararea Proiectului poate fi centralizata in cadrul unei componente, al carei scop este acela de a asigura faptul ca cerintele procesului Initierea Proiectului sunt deja definite, lucru care poate...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Reprezentantul Utilizatorilor

de Adrian Viziteu

Reprezentantul Utilizatorilor este responsabil cu specificarea nevoilor celor care vor folosi rezultatul proiectului, este responsabil cu transmiterea nevoilor utilizatorilor catre echipa care gestioneaza proiectul si este responsabil cu monitorizarea...

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Adaptarea metodologiei de proiect la proiectele in care sunt implicate mai multe companii, organizatii
Programul sedintei de examinare a elementului proiectului
Ce reprezinta gestionarea riscului?
Principiile ce privesc gestionarea riscului in cadrul proiectului
Responsabilitatile referitoare la elaborarea Strategiei ce priveste Gestionarea Riscurilor Proiectului
Responsabilitatile ce privesc derularea de actiuni corective
Gestionarea schimbarilor aparute in echipa care gestioneaza proiectul
Actiuni recomandate, actiuni ce privesc revizuirea statusului etapei de proiect
Responsabilitatile ce privesc acceptarea unui Pachet de Lucru
Metodologia de gestionare a proiectului adaptata pentru a se potrivi mediului de proiect
Reprezentantul Utilizatorilor
Contextul demararii unui proiect
Definirea componentei celor 4 nivele de gestionare a proiectului
Raportarea progresului in cadrul proiectului
Proiectele care fac parte dintr-un Program de Proiecte
StudioWeb by PorticoGlobal