Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta Riscurile Proiectului

Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Conducerea Companiei sau dupa caz, Conducerea Programului de Proiecte

• Pune la dispozitie politica de gestionare a riscului si indrumarea ce priveste procesul de gestionare a riscurilor, impreuna cu documentele similare

Directorul de Proiect

• Este responsabil cu toate aspectele ce privesc gestionarea riscurilor si in special se asigura ca Strategia ce priveste Gestionarea Riscurilor in cadrul Proiectului exista

• Se asigura ca riscurile asociate cu Business Case-ul sunt identificate, evaluate si controlate

• Comunica riscurile catre Conducerea Companiei sau dupa caz, catre Conducerea Programului de Proiecte, daca este necesar acest lucru

Reprezentantul Utilizatorilor

• Se asigura ca riscurile ce privesc aspecte ale furnizarii proiectului sunt identificate, evaluate si controlate, precum crearea elementelor care alcatuiesc rezultatul proiectului

Managerul de Proiect

• Elaboreaza Strategia ce priveste Gestionarea Riscurilor in cadrul Proiectului

• Elaboreaza si intretine Registrul Riscurilor Proiectului

• Se asigura ca riscurile proiectului sunt identificate, evaluate si controlate pe intreaga durata de viata a proiectului

Managerul Echipei de Proiect

• Participa la identificarea, evaluarea si controlul riscurilor

Asigurarea Proiectului

• Revizuieste practicile ce privesc gestionarea riscurilor pentru a se asigura ca acestea sunt derulate in concordanta cu Strategia ce priveste Gestionarea Riscurilor in cadrul Proiectului

Grupul Responsabil cu Acordarea de Suport in cadrul Proiectului

• Il asista pe Managerul de Proiect in ceea ce priveste intretinerea Registrului Riscurilor Proiectului.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Lucrul cu partile care detin interese in proiect

de Adrian Viziteu

Tipuri de parti care detin interese in proiect Este foarte probabil sa existe in proiect grupuri sau persoane care nu fac parte din echipa care gestioneaza proiectului, dar care este nevoie sa interactioneze cu proiectul sau care pot sa fie afectate de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Descrierea unei diagrame de proces de proiect

de Adrian Viziteu

Descrierea unei diagrame de proces de proiect • Demararea Proiectului este un proces • Autorizarea Initierii Proiectului este o activitate, fiecare proces fiind alcatuit din mai multe activitati • Cererea ce priveste Planul Exceptiei Aparute in Proiect este...

Management Proiecte

Exemplu de tehnica de prioritizare

de Adrian Viziteu

Fiecare criteriu de acceptanta este clasificat in felul urmator: "Este necesar", "Ar trebui sa fie", "L-am putea avea" sau "Nu e nevoie sa-l avem". Toate caracteristicile rezultatului proiectului care sunt clasificate cu "Este necesar" si "Ar trebui sa...

Management Proiecte

Elaborarea Planului Proiectului

de Adrian Viziteu

Inainte de a exista o asumare pe parte de cheltuieli majore in ceea ce priveste proiectul, graficul de realizare a proiectului, cerintele pe parte de resurse trebuie stabilite, agreate. Aceste informatii sunt cuprinse in Planul Proiectului si de ele...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Evaluarea Proiectului

de Adrian Viziteu

Companiile invata din experientele pe care le au in cadrul proiectelor derulate. Cand evalueaza un proiect, obiectivul este de a vedea cat de mult sau putin succes a avut proiectul. Poate fi de asemenea posibil sa fie imbunatatite estimarile pentru...

Management Proiecte

Management Proiecte

Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului

de Adrian Viziteu

Business Case-ul in varianta scurta, elaborat in timpul procesului "Demararea Proiectului", trebuie actualizat sa reflecte estimarile ce privesc timpul si costul, conform datelor din Planul Proiectului, impreuna cu riscurile agreate in Registrul...

Management Proiecte

Progresul realizat in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Scopul progresului este de a stabili mecanismele de monitorizare a realizarilor in cadrul proiectului si de comparare a acestora cu cele planificate initial, punand astfel la dispozitie o modalitate de a observa clar daca obiectivele proiectului raman...

Management Proiecte

Management Proiecte

Etapa de Initiere a Proiectului

de Adrian Viziteu

Imediat in urma luarii deciziei de aprobare a proiectului, proiectul trebuie planificat in detaliu. Fondurile in acest sens trebuie obtinute si mecanismele de control trebuie si ele definite, in vedera asigurarii faptului ca proiectul porneste conform...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal