Responsabilitatile ce privesc revizuirea unui Pachet de Lucru

Responsabilitatile ce privesc revizuirea unui Pachet de Lucru
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Elementul de Proiect:

Raportul Momentelor Importante din Proiect

• elaborat de Managerul Echipei de Proiect

• revizuit de Managerul de Proiect

Planul Echipei de Proiect

• elaborat de Managerul Echpei de Proiect

• revizuit de Managerul de Proiect

Planul Etapei de Proiect

• elaborat de Managerul de Proiect

• revizuit de Asigurarea Proiectului

Inregistrarile ce privesc Componentele Configuratiei Proiectului

• elaborate, create de Grupul Responsabil cu Acordarea de Suport in cadrul Proiectului

• revizuite de Managerul Echipei de Proiect si de Asigurarea Proiectului

• aprobate de Managerul de Proiect

Registrul Riscurilor Proiectului

• elaborat de Managerul de Proiect

Registrul Problemelor Proiectului

• elaborat de Managerul de Proiect.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Riscurile majore asociate proiectului

de Adrian Viziteu

O oportunitate poate oricand sa fie suprascrisa de un risc. Deci, pentru a putea judeca obiectiv justificarea proiectului din perspectiva afacerilor companiei, conducerea proiectului trebuie sa inteleaga nu numai beneficiile si costurile proiectului,...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Lucrul cu partile care detin interese in proiect

de Adrian Viziteu

Tipuri de parti care detin interese in proiect Este foarte probabil sa existe in proiect grupuri sau persoane care nu fac parte din echipa care gestioneaza proiectului, dar care este nevoie sa interactioneze cu proiectul sau care pot sa fie afectate de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Jurnalul Zilnic al Proiectului

de Adrian Viziteu

Jurnalul Zilnic al Proiectului este folosit pentru a inregistra problemele sau ingrijorarile de care se poate ocupa Managerul de Proiect in mod informal. Problemele inregistrate in prima faza in Jurnalul Zilnic pot fi ulterior transferate in Registrul...

Management Proiecte

Raportarea progresului in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Frecventa raportarii trebuie sa reflecte nivelul de control necesar, existand aici variatii pe masura de proiectul se deruleaza. De exemplu, (1) in timpul etapei de proiectare frecventa de raportare poate fi mai mica decat ulterior, cand proiectul se...

Management Proiecte

Actualizarea Business Case-ului

de Adrian Viziteu

Proiectele trebuie intotdeauna sa aiba justificare continua. Comisia de Conducere a Proiectului este autorizata sa continue proiectul doar atunci cand acesta ramane viabil, adica doar atunci cand beneficiile vor fi realizate in limitele de cost, timp,...

Management Proiecte

Definirea schimbarilor in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Controlul problemelor si schimbarilor aparute in proiect Procedurile ce privesc controlul schimbarilor din proiect asigura faptul ca toate problemele si schimbarile care pot afecta baza proiectului deja agreata sunt identificate, evaluate si fie...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Elaborarea Business Case-ului

de Adrian Viziteu

In metodologia de proiect, Directorul de proiect este responsabil cu elaborarea Business Case-ului. Acest lucru nu inseamna ca Directorul de Proiect va scrie Business Case-ul, ci presupune ca Directorul de Proiect se se asigure de faptul ca Business...

Management Proiecte

Exemplu de tehnica de prioritizare

de Adrian Viziteu

Fiecare criteriu de acceptanta este clasificat in felul urmator: "Este necesar", "Ar trebui sa fie", "L-am putea avea" sau "Nu e nevoie sa-l avem". Toate caracteristicile rezultatului proiectului care sunt clasificate cu "Este necesar" si "Ar trebui sa...

Management Proiecte

Management Proiecte

Ce este planificarea?

de Adrian Viziteu

Planificarea reprezinta actul sau progresul de elaborare si intretinere a unui Plan de Proiect. Termenul este de asemenea folosit pentru a descrie procedurile folosite in mod formal, precum crearea documentelor si a diagramelor necesare. Planificarea...

Management Proiecte

Urmarirea actiunilor post-examinare

de Adrian Viziteu

Urmarirea actiunilor post-examinare este realizata conform procedurii de mai jos: • Coordoneaza actiunile agreate in urma examinarii (Prezentatorul) • Valideaza actiunile individuale (Examinatorii, conform celor agreate in sedinta de examinare) •...

Management Proiecte

Organizarea proiectului

de Adrian Viziteu

Nivelele de organizare ale proiectului Nivelul de conducere al companiei necesar pentru a lua decizii si angajamente este deseori prea ocupat pentru a se putea implica in derularea de zi cu zi a proiectului. Dar proiectele au nevoie de gestionare...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Controlul unei Etape de Proiect - introducere, scop, obiective
Procedura de control a problemelor si schimbarilor aparute in cadrul proiectului
Principiile de gestionare in cadrul proiectului
Numirea Directorului de Proiect si a Managerului de Proiect
Responsabilitatile ce privesc notificarea, transmiterea mai departe a riscurilor si problemelor
Optiunile disponibile, in ceea ce priveste investitia in proiect
Starea elementelor care alcatuiesc Configuratia Proiectului
Responsabilitatile ce privesc primirea Pachetului de Lucru finalizat
Exceptiile si tolerantele in cadrul proiectului
Calitatea in cadrul Proiectului
Responsabilitatile ce privesc calitatea unui element al proiectului
Adaptarea metodologiei de proiect, in raport cu relatia comerciala dintre beneficiarul proiectului si furnizorului proiectului
Planificarea activitatilor ce privesc calitatea in cadrul proiectului
Exemplu de responsabilitati ce privesc alcatuirea si numirea echipei care gestioneaza proiectul
StudioWeb by PorticoGlobal