Responsabilitatile ce privesc revizuirea statusului etapei de proiect

Responsabilitatile ce privesc revizuirea statusului etapei de proiect
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Elementul de Proiect:

Registrul Riscurilor Proiectului

• elaborat, actualizat de Managerul de Proiect

Registrul Problemelor Proiectului

• elaborat, actualizat de Managerul de Proiect

Planul Etapei de Proiect

• elaborat, actualizat de Managerul de Proiect

Raportul Problemelor Proiectului

• elaborat, actualizat de Managerul de Proiect.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Introducere in Business Case

de Adrian Viziteu

Scopul Business Case-ului Scopul Business Case-ului este (1) de a stabili mecanismele care evalueaza daca proiectul este si are toate sansele sa ramana viabil si realizabil si (2) de a ajuta in procesul de decizie ce priveste nivelul de investitie...

Management Proiecte

Planificarea Urmatoarei Etape de Proiect

de Adrian Viziteu

Planul Etapei de Proiect pentru urmatoarea etapa de gestionare a proiectului este creat spre finalul etapei curente de gestionare. Activitatile de incheiere trebuie planificate in cadrul Planului Etapei de Proiect, pentru ultima etapa a proiectului. ...

Management Proiecte

Lucrul cu echipa de proiect

de Adrian Viziteu

Echilibrarea proiectului, a echipei de proiect si a membrilor acesteia Oamenii sunt extrem de importanti pentru un proiect. Nu este de ajuns sa existe doar procesele necesare si sistemele, intr-un proiect: daca oamenii implicati in proiect nu lucreaza...

Management Proiecte

Descrierea unei diagrame de proces de proiect

de Adrian Viziteu

Descrierea unei diagrame de proces de proiect • Demararea Proiectului este un proces • Autorizarea Initierii Proiectului este o activitate, fiecare proces fiind alcatuit din mai multe activitati • Cererea ce priveste Planul Exceptiei Aparute in Proiect este...

Management Proiecte

Ideea sau nevoia de la care porneste proiectul

de Adrian Viziteu

Totul in ceea ce prieveste proiectul incepe cu ideea sau nevoia cuiva, din care pot rezulta noi obiective de afaceri, raspunsuri ce privesc presiuni din partea competitiei, schimbari in legislatie sau recomandari survenite in urma unui raport sau a unui...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Schimbarile Aparute in Proiect

de Adrian Viziteu

In raport cu metodologia de proiect, Schimbarile Aparute in Proiect pot fi centralizate in cadrul unei componente, al carei scop este acela de a identifica, evalua si controla potentialele schimbari si schimbarile aprobate in ceea ce priveste proiectul,...

Management Proiecte

Tipuri de Business Case

de Adrian Viziteu

Motivele datorita carora iau nastere proiectele variaza enorm si sunt in mare parte determinate de mediul organizational. Natura unui proiect determina obiectivele acestuia care vor fi folosite pentru a verifica si valida existenta proiectului si...

Management Proiecte

Pregatirea incheierii planificate a proiectului

de Adrian Viziteu

Inainte ca incheierea proiectului sa fie recomandata, Managerul de Proiect trebuie sa se asigure ca rezultatele asteptate au fost indeplinite si livrate. Urmatoarele actiuni sunt recomandate, in ceea ce priveste pregatirea incheierii planificate a...

Management Proiecte

Management Proiecte

Documentarea Planului Proiectului

de Adrian Viziteu

Prin indeplinirea cu succes a programului de lucru, Planul Proiectului, costurile, mecanismele de control necesare si informatiile de suport tehnic trebuie consolidate in functie de modul in care a fost proiectat Planul Proiectului. Planul Proiectului trebuie...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Responsabilitatile ce privesc raportarea evenimentelor, momentelor importante din proiect
Evaluarea Proiectului
Reprezentantul Utilizatorilor
Abordarea Business Case-ului din perspectiva metodologiei de gestionare a proiectului
Demararea Proiectului - obiective
Responsabilitatile ce privesc autorizarea initierii proiectului
Cum se diferentiaza Asigurarea Proiectului de Asigurarea Calitatii, in cadrul proiectului
Actiuni recomandate, actiuni ce privesc definirea, pregatirea mecanismelor de control ale proiectului
Abordarea, in raport cu adaptarea metodologiei de proiect la specificul proiectului
Elaborarea, Crearea Planului ce priveste Exceptia aparuta in Proiect
Adaptarea elementelor de gestionare a proiectului
Responsabilitatile definite, in raport cu Business Case-ul proiectului
Exemplu de responsabilitati ale Managerului de Proiect in raport cu organizatia
Conventii de exprimare si folosire a termenilor specifici in cadrul unui proiect
Actiuni recomandate, actiuni ce privesc directia impusa proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal