Responsabilitatile ce privesc Progresul realizat in cadrul Proiectului

Responsabilitatile ce privesc Progresul realizat in cadrul Proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Conducerea Companiei sau Conducerea Programului de Proiecte

• Defineste tolerantele proiectului si le documenteaza in Mandatul Proiectului

• Decide asupra Planurilor ce privesc Exceptiile Aparute in Proiect atunci cand tolerantele proiectului sunt prevazute a fi depasite

Directorul de Proiect

• Defineste tolerantele etapei de proiect

• Se asigura ca progresul ce priveste rezultatul proiectului se mentine consistent din punctul de vedere al operatiunilor de afaceri ale companiei

• Recomanda actiuni Conducerii Companiei sau dupa caz, Conducerii Programului de Proiecte, daca observa ca tolerantele proiectului sunt prevazute a fi depasite

Reprezentantul Utilizatorilor

• Se asigura ca progresul ce priveste rezultatul proiectului se mentine consistent, din perspectiva utilizatorilor

Reprezentantul Furnizorului Proiectului

• Se asigura ca progresul ce priveste rezultatul proiectului se mentine consistent, din perspectiva furnizorului proiectului

Managerul de Proiect

• Autorizeaza Pachetele de Lucru

• Monitorizeaza progresul in raport cu Planurile Etapelor de Proiect

• Elaboreaza Rapoartele ce privesc Momentele Importante din Proiect, Rapoartele ce privesc Finalurile Etapelor de Proiect, Rapoartele ce privesc Lectiile Invatate in cadrul Proiectului, Raportul ce priveste Finalul Proiectului

• Intretine Registrele si Jurnalele Proiectului

Managerul Echipei de Proiect

• Agreaza Pachetele de Lucru impreuna cu Managerul de Proiect

• Informeaza, despre activitatile ce privesc calitatea in cadrul proiectului, Grupul Responsabil cu Acordarea de Suport in cadrul Proiectului

• Elaboreaza Rapoartele ce privesc punctele de control in proiect

• Il notifica pe Managerul de Proiect in ceea ce priveste deviatiile de la tolerantele admise pentru Pachetele de Lucru

Asigurarea Proiectului

• Verifica Business Case-ul in raport cu evenimentele externe proiectului si in raport cu progresul proiectului

• Verifica schimbarile survenite in Planul Proiectului, pentru a observa daca exista un impact asupra nevoilor operatiunilor de afaceri sau asupra Business Case-ului

• Confirma progresul etapei de proiect si al proiectului, in raport cu tolerantele agreate.

Grupul Responsabil cu Acordarea de Suport in cadrul Proiectului

• Asista cu compilarea rapoartelor

• Contribuie cu experienta in ceea ce priveste instrumentele de planificare si control folosite in proiect

• Numeroteaza, inregistreaza, stocheaza si distribuie Rapoartele ce privesc Problemele Proiectului si Rapoartele ce privesc Exceptiile aparute in Proiect

• Il asista pe Managerul de Proiect cu intretinerea Registrului Problemelor Proiectului si Rapoartele ce privesc Exceptiile aparute in Proiect

• Il asista pe Managerul de Proiect cu intretinerea Registrului Problemelor Proiectului si cu intretinerea Registrului Riscurilor Proiectului

• Intretine Registrul ce priveste Calitatea in cadrul Proiectului, in numele Managerului de Proiect.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Contextul demararii unui proiect

de Adrian Viziteu

Proiectele pot fi identificate in feluri diferite si deci pot sa aiba la dispozitie o multitudine de informatii in momentul demararii lor. Ceea ce declanseaza proiectul - motivul - poarta numele de Mandatul Proiectului, pus la dispozitie de catre...

Management Proiecte

Definirea Business Case-ului

de Adrian Viziteu

Ce este un Business Case? Intr-un Business Case regasim o multitudine de informatii folosite pentru a judeca proiectul, informatii ce privesc necesitatea proiectului, viabilitatea sa si sansele sale de succes. Scopul informatiilor regasite in Business...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Centrul de Excelenta al Proiectului

de Adrian Viziteu

Conceptul unui Centru de Excelenta al proiectului este acela de a avea centralizate toate standardele definite, precum procesele, sabloanele si instrumentele si de a pune la dispozitie competente, moduri de instruire si eventual metode de asigurare...

Management Proiecte

Management Proiecte

Roluri in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Pentru a fi flexibila si pentru a intruni nevoile diferite ale companiilor si ale proiectelor de diferite dimensiuni, metodologia de gestionare a proiectului nu defineste in cadrul proiectului posturi de conducere menite sa fie alocate individual...

Management Proiecte

Management Proiecte

Riscurile Proiectului - Pasul Estimarea Riscului

de Adrian Viziteu

Scopul pasului "Estimarea riscului" este de a evalua amenintarile si oportunitatile proiectului in ceea ce priveste probabilitatea si impactul acestora asupra proiectului. Proximitatea, locatia riscului va reprezenta de asemenea un interes, pentru a...

Management Proiecte

Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului

de Adrian Viziteu

Business Case-ul in varianta scurta, elaborat in timpul procesului "Demararea Proiectului", trebuie actualizat sa reflecte estimarile ce privesc timpul si costul, conform datelor din Planul Proiectului, impreuna cu riscurile agreate in Registrul...

Management Proiecte

Descrierea Rezultatului Proiectului

de Adrian Viziteu

Descrierea Rezultatului Proiectului este elaborata in cadrul procesului Demararea Proiectului, ca parte a activitatii de analiza si poate fi imbunatatita in cadrul procesului Initierea Proiectului, cand se elaboreaza Planul Proiectului. Descrierea...

Management Proiecte

Management Proiecte

Elaborarea Business Case-ului

de Adrian Viziteu

In metodologia de proiect, Directorul de proiect este responsabil cu elaborarea Business Case-ului. Acest lucru nu inseamna ca Directorul de Proiect va scrie Business Case-ul, ci presupune ca Directorul de Proiect se se asigure de faptul ca Business...

Management Proiecte

Ce reprezinta riscul in contextul proiectului?

de Adrian Viziteu

In contextul unui proiect, obiectivele proiectului sunt cele care sunt supue riscului. Acestea vor include finalizarea proiectului prin indeplinirea unor sarcini bine stabilite la inceputul proiecutlui, tinand cont de timp, costuri, calitate, scop,...

Management Proiecte

Management Proiecte

Asigurarea proiectului prin mecanisme specializate

de Adrian Viziteu

Comisia de Conducere a Proiectului, prin intermediul mecanismelor specializate de asigurare a proiectului, mai exact prin specialistii alocati sa ocupe acest rol, este responsabila cu monitorizarea tuturor aspectelor ce tin de performanta proiectului si...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Planul Proiectului

de Adrian Viziteu

Planul de Proiect pune include informatii ce privesc cum si cand perioada de timp alocata proietului, costurile impilcate, scopul si calitatea vor fi realizate, prin enuntarea elementelor care alcatuiesc proiectul, a activitatilor si a resurselor...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal