Responsabilitatile ce privesc Planurile Proiectului

Responsabilitatile ce privesc Planurile Proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Conducerea Companiei sau dupa caz, Conducerea Programului de Proiecte

• Impune tolerantele proiectului si le documenteaza in Mandatul Proiectului

• Aproba Planurile ce privesc Exceptiile Aparute in Proiect, cand nivelele de toleranta acceptate sunt depasite

• Furnizeaza standardele impuse de Conducerea Companiei sau dupa caz, de Conducerea Programului de Proiecte

Directorul de Proiect

• Aproba Planul de Proiect

• Defineste tolerantele fiecarei etape de proiect si aproba Planurile Etapelor de Proiect

• Aproba Planurile ce privesc Exceptiile Aparute in Proiect, cand nivelele de toleranta acceptate sunt depasite

• Dispune, accepta alocarea de resurse in Planurile Etapelor de Proiect

Reprezentantul Utilizatorilor

• Se asigura ca Planurile Proiectului si Planurile Etapelor de Proiect raman consistente, din perspectiva utilizatorilor

• Dispune, accepta alocarea de resurse in Planurile Etapelor de Proiect

Reprezentantul Furnizorului Proiectului (dezvoltatorul)

• Se asigura ca Planurile Proiectului si Planurile Etapelor de Proiect raman consistente, din perspectiva furnizorului proiectului

• Dispune, accepta alocarea de resurse in Planurile Etapelor de Proiect

Managerul de Proiect

• Elaboreaza Planurile Proiectului

• Pregateste Planurile Proiectului si Planurile Etapelor de Proiect

• Decide felul in care etapele de gestionare a proiectului si etapele tehnice vor fi aplicate Planurilor Etapelor de Proiect

• Instruieste asupra actiunilor corective, cand tolerantele ce privesc Pachetul de Lucru sunt depasite

• Pregateste Planul de priveste Exceptiile Aparute in Proiect, in vederea implementarii deciziei luata de Comisia de Conducere a Proiectului, de Conducerea Companiei sau de Conducerea Programului de Proiecte

Managerul Echipei de Proiect

• Pregateste Planurile Echipei de Proiect

• Pregateste programul de lucru pentru fiecare Pachet de Lucru

Asigurarea Proiectului

• Monitorizeaza schimbarile aparute in Planul de Proiect pentru a observa daca se produce vreun impact asupra operatiunilor companiei sau asupra Business Case-ului

• Monitorizeaza progresul in ceea ce priveste proiectul si etapele de proiect, in raport cu tolerantele agreate

Grupul Responsabil cu Acordarea de Suport in cadrul Proiectului

• Asista cu elaborarea Planurilor Proiectului, Planurilor Etapelor Proiectului si Planurilor Echipelor de Proiect

• Contribuie cu experienta tehnica - de exemplu, cu aplicatiile software ce privesc planificarea

• Modeleaza, stocheaza si distribuie Planurile Proiectului, Planurile Etapelor de Proiect si Planurile Echipelor de Proiect.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Primirea Pachetelor de Lucru finalizate

de Adrian Viziteu

Dupa ce munca a fost alocata membrilor echipei de proiect sau echipei de proiect, trebuie in consecinta sa existe o confirmare a faptului ca aceasta a fost finalizata si aprobata. In urma aprobarii, orice schimbari survenite in ceea ce priveste...

Management Proiecte

Management Proiecte

Exemplu de criterii de acceptanta

de Adrian Viziteu

Daca asteptarile beneficiarului proiectului sunt acelea ca pompa de apa va rezista "o viata", criteriile de acceptanta ar trebui sa puna accent pe acele masuri care dispun de suficiente sanse si incredere ca pompa este capabila sa reziste "o viata" -...

Management Proiecte

Revizuirea progresului in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

In cadrul unei etape de proiect, Managerul de Proiect revizuireste progresul in mod regulat, cu ajutorul Rapoartelor ce privesc punctele de control in cadrul proiectului, cu ajutorul Registrelor Proiectului si cu ajutorul jurnalelor proiectului. ...

Management Proiecte

Management Proiecte

Definirea riscului - Ce este riscul?

de Adrian Viziteu

Ce este riscul? Riscul este un eveniment incert sau un set de evenimente care, daca se concretizeaza, exercita un efect, de obicei advers, asupra indeplinirii obiectivelor proiectului. Riscul este alcatuit dintr-o combinatie a unei amenintari percepute sau...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Conducerea Proiectului - obiectiv

de Adrian Viziteu

Obiectivul procesului Conducerea Proiectului este de a fi asigurate urmatoarele: • Exista o autoritate in ceea ce priveste Initierea Proiectului • Exista o autoritate in ceea ce priveste livrarea elementelor care alcatuiesc rezultatul proiectului •...

Management Proiecte

Schimbarile Aparute in Proiect

de Adrian Viziteu

In raport cu metodologia de proiect, Schimbarile Aparute in Proiect pot fi centralizate in cadrul unei componente, al carei scop este acela de a identifica, evalua si controla potentialele schimbari si schimbarile aprobate in ceea ce priveste proiectul,...

Management Proiecte

Management Proiecte

Contextul demararii unui proiect

de Adrian Viziteu

Proiectele pot fi identificate in feluri diferite si deci pot sa aiba la dispozitie o multitudine de informatii in momentul demararii lor. Ceea ce declanseaza proiectul - motivul - poarta numele de Mandatul Proiectului, pus la dispozitie de catre...

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal