Responsabilitatile ce privesc inmanarea, transferul elementelor de proiect

Responsabilitatile ce privesc inmanarea, transferul elementelor de proiect
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Elementul de Proiect:

Recomandarile ce privesc actiunile de urmarire a elementelor proiectului

• elaborate, actualizate de Managerul de Proiect

• revizuite de Asigurarea Proiectului

• aprobate de Directorul de Proiect, de Reprezentantul Utilizatorilor si de Reprezentantul Furnizorului Proiectului

Inregistrarile ce privesc Componentele Configuratiei Proiectului

• actualizate de Grupul Responsabil cu Acordarea de Suport in cadrul Proiectului

• revizuite de Asigurarea Proiectului, de Directorul de Proiect, de Reprezentantul Utilizatorilor si de Reprezentantul Furnizorului Proiectului

• aprobate de Conducerea Companiei sau dupa caz, de Conducerea Programului de Proiecte

Documentul de aprobare

• obtinut de Managerul de Proiect

• revizuit de Asigurarea Proiectului

• acceptat de Directorul de Proiect, de Reprezentantul Utilizatorilor si de Reprezentantul Furnizorului Proiectului.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Directorul de Proiect

de Adrian Viziteu

Chiar daca Comisia de Conducere a Proiectului este responsabila in ceea ce priveste proiectul, Directorul de Proiect, avand suport din partea Reprezentantului Utilizatorilor si a Reprezentantului Furnizorului Proiectului, este in final responsabil de...

Management Proiecte

Managerul de Proiect

de Adrian Viziteu

Managerul de Proiect este singura persoana care se ocpa de gestionarea de zi cu zi a proiectului. Managerul de Proiect are autoritatea de a conduce proiectul in numele Comisiei de Conducere a Proiectului, in limitele impuse de acesta. In metodologia de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Ce este planificarea?

de Adrian Viziteu

Planificarea reprezinta actul sau progresul de elaborare si intretinere a unui Plan de Proiect. Termenul este de asemenea folosit pentru a descrie procedurile folosite in mod formal, precum crearea documentelor si a diagramelor necesare. Planificarea...

Management Proiecte

Planificarea etapei de initiere a proiectului

de Adrian Viziteu

Initierea Proiectului necesita timp si consuma resurse. In acest sens, munca trebuie planificata si agreata, in exact acelasi fel ca munca realizata si in restul proiectului, asigurand in acelasi timp si faptul ca initierea proiectului se realizeaza in...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Registrul Problemelor Proiectului

de Adrian Viziteu

Scopul Registrului Problemelor Proiectului este de a captura si intretine informatii despre toate problemele care sunt tratate in mod formal. Registrul Problemelor Proiectului trebuie monitorizat in permanenta de catre Managerul de Proiect.

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Interesele in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Principiul metodologiei de gestionare a proiectului, cel al rolurilor si responsabilitatilor definite, impune ca intotdeauna sa existe 3 actionari ai proiectului (companie, utilizatori, dezvoltator) si impune ca toti acesti 3 actionari sa fie...

Management Proiecte

Incheierea unui Proiect - activitati specifice

de Adrian Viziteu

Activitatile din cadrul procesului Incheierea unui Proiect sunt specifice Managerului de Proiect si presupun: • pregatirea incheierii planificate • pregatirea incheierii premature a proiectului • inmanarea, transferul elementelor de proiect • evaluarea...

Management Proiecte

Reprezentantul Utilizatorilor

de Adrian Viziteu

Reprezentantul Utilizatorilor este responsabil cu specificarea nevoilor celor care vor folosi rezultatul proiectului, este responsabil cu transmiterea nevoilor utilizatorilor catre echipa care gestioneaza proiectul si este responsabil cu monitorizarea...

Management Proiecte

Management Proiecte

Implementarea deciziei in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Managerul de Proiect va derula actiunile menite sa corecteze, actualizand astfel Pachetul de Lucru sau trimitand unul nou sau va elabora un Plan al Exceptiei Aparute in Proiect, pe care il va transmite Comisiei de Conducere a Proiectului, spre aprobare....

Management Proiecte

Management Proiecte

Urmarirea actiunilor post-examinare

de Adrian Viziteu

Urmarirea actiunilor post-examinare este realizata conform procedurii de mai jos: • Coordoneaza actiunile agreate in urma examinarii (Prezentatorul) • Valideaza actiunile individuale (Examinatorii, conform celor agreate in sedinta de examinare) •...

Management Proiecte

Definirea riscului - Ce este riscul?

de Adrian Viziteu

Ce este riscul? Riscul este un eveniment incert sau un set de evenimente care, daca se concretizeaza, exercita un efect, de obicei advers, asupra indeplinirii obiectivelor proiectului. Riscul este alcatuit dintr-o combinatie a unei amenintari percepute sau...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal