Responsabilitatile ce privesc imbunatatirea Business Case-ului

Responsabilitatile ce privesc imbunatatirea Business Case-ului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Elementul de Proiect

Planul de Revizuire a Beneficiilor

• elaborat de Managerul de Proiect

• revizuit de Asigurarea Proiectului

• aprobat de Directorul de Proiect, de Reprezentantul Utilizatorilor si de Reprezentantul Furnizorului Proiectului

Business Case-ul in varianta detaliata

• elaborat de Managerul de Proiect

• revizuit de Conducerea Companiei sau dupa caz, de Conducerea Programului de Proiecte si de Asigurarea Proiectului

• aprobat de Directorul de Proiect, de Reprezentantul Utilizatorilor si de Reprezentantul Furnizorului Proiectului.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Identificarea riscurilor

de Adrian Viziteu

Scopul principal al pasului "Identificarea riscurilor" este de a recunoaste amenintarile si oportunitatile care pot afecta obiectivele proiectului. In acest sens sunt recomandate urmatoarele actiuni: • inregistrarea in Registrul ce priveste Riscurile...

Management Proiecte

Management Proiecte

Structura echipei care gestioneaza proiectul

de Adrian Viziteu

Echipa care gestioneaza proiectul poate fi definita ca fiind o organizatie temporara al carei scop este acela de a gestiona toate etapele de care este nevoie pentru a produce rezultatul proiectului. Aceasta structua permite folosirea de canale de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Numarul etapelor de gestionare a proiectului

de Adrian Viziteu

Folosirea etapelor de gestionare a proiectului este obligatorie, dar numarul acestor etape este flexibil si depinde de marimea proiectului si de riscurile asociate acestuia. Fiecare proiect consta in cel putin 2 etape de gestionare. Etapa de initiere...

Management Proiecte

Autorizarea unui Pachet de Lucru

de Adrian Viziteu

Ar fi foarte haotic si nepotrivit ca membrii echipei de proiect sa inceapa activitati oricand acestia ar dori. Trebuie sa existe un nivel de autonomie in cadrul echipei de proiect, dar in acest fel sigur ar aparea probleme la care acestia nu s-ar fi...

Management Proiecte

Descrierea Rezultatului Proiectului

de Adrian Viziteu

Descrierea Rezultatului Proiectului este elaborata in cadrul procesului Demararea Proiectului, ca parte a activitatii de analiza si poate fi imbunatatita in cadrul procesului Initierea Proiectului, cand se elaboreaza Planul Proiectului. Descrierea...

Management Proiecte

Evaluarea investitiei in raport cu proiectul

de Adrian Viziteu

Cu ajutorul informatiilor din Business Case, este acum posibil si in acelasi timp necesar sa se compare costurile de dezvoltare, costurile de operare si costurile de intretinere cu valoarea oferita de beneficii pe o anumita perioada de timp, aceasta...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Lucrul cu echipa de proiect

de Adrian Viziteu

Echilibrarea proiectului, a echipei de proiect si a membrilor acesteia Oamenii sunt extrem de importanti pentru un proiect. Nu este de ajuns sa existe doar procesele necesare si sistemele, intr-un proiect: daca oamenii implicati in proiect nu lucreaza...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Tehnici de evaluare a investitiei

de Adrian Viziteu

Tehnicile de evaluare a investitiei includ: • Costurile pe toata durata de viata a rezultatului si beneficiilor: Analiza costurilor totale cu implementarea rezultatului si beneficiilor si toate celelalte costuri incrementale de operare si intretinere •...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Livrarea Pachetului de Lucru

de Adrian Viziteu

Imediat ce Pachetul de Lucru a fost acceptat de Managerul de Proiect, notificarea ce priveste finalizarea lui trebuie trimisa inapoi Managerului de Proiect, imediat dupa finalizarea muncii pe respectivul Pachet de Lucru. Urmatoarele actiuni sunt...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal