Responsabilitatile ce privesc elaborarea Business Case-ului in varianta scurta

Responsabilitatile ce privesc elaborarea Business Case-ului in varianta scurta
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Elementul Proiectului:

Business Case-ul in varianta scurta

• elaborat de Directorul de Proiect

• revizuit de Reprezentantul Utilizatorilor, de Reprezentantul Furnizorului Proiectului, de Managerul de Proiect si de Asigurarea Proiectului

• aprobat de Conducerea Companiei sau dupa caz, de Conducerea Programului de Proiecte

Descrierea Rezultatului Proiectului

• elaborata de Managerul de Proiect

• revizuita de Asigurarea Proiectului

• aprobata de Directorul de Proiect, de Reprezentantul Utilizatorilor, de Reprezentantul Furnizorului Proiectului

Jurnalul Zilnic al Proiectului

• elaborat, intretinut de Managerul de Proiect.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Pregatirea estimarilor

de Adrian Viziteu

Decizia ce priveste cat de mult timp si cate resurse sunt necesare pentru indeplinirea unei sarcini de lucru la standardele de performanta acceptate trebuie realizata prin identificarea tipului de resursa necesara. Anumite competente pot fi obligatorii, in...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Exceptiile si tolerantele in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

O exceptie este o situatie in care poate fi previzionata o deviere de la nivele de toleranta acceptate in cadrul proiectului. Tolerantele reprezinta devitatiile permise intr-o anumita masura sa depaseasca, in sus sau in jos, valorile din plan ce privesc...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Raportarea Finalului de Etapa de Proiect

de Adrian Viziteu

Rezultatele unei etape de proiect trebuie raportate catre Comisia de Conducere a Proiectului, astfel incat progresul proiectului sa fie cat se poate de vizibil pentru cei care conduc si gestioneaza proiectul. Managerul de Proiect ofera o vedere de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Exemplu de tolerante ce privesc riscul

de Adrian Viziteu

Un mare furnizor de electricitate nu poate tolera intreruperea sistemelor sale de suport in perioada critica de tranzactionare, adica din Noiembrie si pana la sfarsitul lunii Ianuarie. Proiectelor derulate nu le este permis sa introduca schimbari pentru...

Management Proiecte

Atentia concentrata pe rezultatul proiectului

de Adrian Viziteu

Intotdeauna o metodologie de proiect trebuie sa se axeze pe definirea si livrarea de rezultate, in special pe cerintele ce privesc calitatea rezultatului. Succesul unui proiect este garantat de abordarea orientata pe rezultat si in niciun caz de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Tehnici de estimare a riscului

de Adrian Viziteu

Riscurile pot fi estimate folosind o serie de tehnici, precum: • Graficele de probabilitate Acestea sunt reprezentari grafice ale posibilelor evenimente ce pot rezulta datorita anumitor circumstante. Un grafic de probabilitate poate fi folosit, in ceea...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Autorizarea Proiectului

de Adrian Viziteu

Aceasta activitate va fi declansata de o cerere transmisa de Managerul de Proiect, in vederea autorizarii livrarii proiectului si trebuie facuta in paralel cu Planul Etapei de Proiect sau Planul ce priveste Exceptia aparuta in Proiect. Obiectivul...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal