Responsabilitatile ce privesc definirea mecanismelor de control ale proiectului

Responsabilitatile ce privesc definirea mecanismelor de control ale proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Elementul de Proiect:

Mecanismele de control ale proiectului

• elaborate de Managerul de Proiect

• revizuite de Asigurarea Proiectului

• aprobate de Directorul de Proiect, de Reprezentantul Utilizatorilor si de Reprezentantul Furnizorului Proiectului

Descrierile rolurilor, in raport cu mecanismele de control ale proiectului

• elaborate de Managerul de Proiect

• revizuite de Asigurarea Proiectului

• aprobate de Directorul de Proiect, de Reprezentantul Utilizatorilor si de Reprezentantul Furnizorului Proiectului

Structura echipei care gestioneaza proiectul

• elaborata de Managerul de Proiect

• nu este cazul sa fie revizuita

• aprobata de Directorul de Proiect, de Reprezentantul Utilizatorilor si de Reprezentantul Furnizorului Proiectului.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Exemplu de Elemente de Gestionare a Proiectului

de Adrian Viziteu

Pentru un proiect mic, luandu-se decizia de a combina procesele Demararea Proiectului si Initierea Proiectului, nu a fost elaborat Rezumatul Proiectului. In schimb, echipa care gestioneaza proiectul a folosit Mandatul Proiectului pentru a elabora...

Management Proiecte

Management Proiecte

Punctele de agreare in cadrul planului de proiect

de Adrian Viziteu

Schita programului de lucru include puncte de control in cadrul proiectului, agreate de Comisia de Conducere a Proiectului. Activitatile in cadrul proiectului ce privesc sfarsitul unei etape de gestionare a proiectului, precum generarea Raportului ce...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Elaborarea Business Case-ului in varianta scurta

de Adrian Viziteu

In faza de derulare a proiectului si in special in tipul derularii sale, este foarte usor ca atentia sa se puna pe "ce anume este facut" si "cum este facut", in timp ce "de ce este nevoie sa fie facut" este ignorat. Business Case-ul evidentiaza exact...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Dimensiunea Comisiei de Conducere a Proiectului

de Adrian Viziteu

Directorul de Proiect, cu ajutorul Mangerului de Proiect, este responsabil de agrearea unei sutructuri de echipa de proiect si de adaptarea acesteia la marimea proiectului, la riscurile asociate proiectului si la complexitatea proiectului. Comisia de...

Management Proiecte

Identificarea Contextului ce priveste Riscul

de Adrian Viziteu

Identificarea Contextului ce priveste riscul Scopul principal al pasului Identificarea Contextului ce priveste Riscul este de a obtine informatii despre proiect, in vederea intelegerii obiectivelor specifice care sunt supuse riscurilor si de a formula pentru...

Management Proiecte

Management Proiecte

Specificatile Noi Aparute in Proiect

de Adrian Viziteu

Specificatiile noi aparute in Proiect sunt: • instruirea in ceea ce priveste rezolvarea noilor specificatii • amanarea deciziei in cea ce priveste noile specificatii • solicitatea unui Plan al Exceptiei aparute in Proiect, daca cererea de schimbare nu poate fi...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Examinarea calitativa in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Examinarea calitativa este o tehnica generica, care poate fi folosita in afara contextului proiectului. Drept urmare, rolurile ce privesc examinarea calitatii nu au o relatie specifica cu rolurile specifice echipei care gestioneaza proiectul. Totusi,...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal