Responsabilitatile ce privesc autorizarea proiectului

Responsabilitatile ce privesc autorizarea proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Elementul de proiect:

Jurnalul Lectiilor Proiectului

• elaborat de Managerul de Proiect

• revizuit de Directorul de Proiect, de Reprezentantul Utilizatorilor, de Reprezentantul Furnizorului Proiectului si de Asigurarea Proiectului

Documentatia ce priveste Initierea Proiectului

• elaborata de Managerul de Proiect

• revizuita de Asigurarea Proiectului, de Conducerea Companiei sau dupa caz, de Conducerea Programului de Proiecte

• aprobata de Directorul de Proiect, de Reprezentantul Utilizatorilor, de Reprezentantul Furnizorului Proiectului

Planul de Revizuire a Beneficiilor Proiectului

• elaborat de Managerul de Proiect

• revizuit de Asigurarea Proiectului

• aprobat de Conducerea Companiei sau dupa caz, de Conducerea Programului de Proiecte, de Directorul de Proiect, de Reprezentantul Utilizatorilor si de Reprezentantul Furnizorului Proiectului.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Gestionarea proiectului prin exceptie

de Adrian Viziteu

Un proiect are definite tolerante pentru fiecare obiectiv in parte, in vederea stabilirii de limite in ceea ce priveste delegarea autoritatii. Metodologia aleasa trebuie sa includa mijloace adecvate cu ajutorul carora (1) sa fie clare...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Controlul Calitatii

de Adrian Viziteu

Controlul Calitatii este realizat prin implementarea, monitorizarea si inregistrarea metodelor ce privesc calitatea si a responsabilitatilor definite in Strategia de Gestionare a Calitatii in cadrul Proiectului si in Descrierile Elementelor care...

Management Proiecte

Management Proiecte

Organizarea proiectului

de Adrian Viziteu

Nivelele de organizare ale proiectului Nivelul de conducere al companiei necesar pentru a lua decizii si angajamente este deseori prea ocupat pentru a se putea implica in derularea de zi cu zi a proiectului. Dar proiectele au nevoie de gestionare...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Responsabilitatile ce privesc Planurile Proiectului

de Adrian Viziteu

Conducerea Companiei sau dupa caz, Conducerea Programului de Proiecte • Impune tolerantele proiectului si le documenteaza in Mandatul Proiectului • Aproba Planurile ce privesc Exceptiile Aparute in Proiect, cand nivelele de toleranta acceptate sunt depasite...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Definirea mecanismelor de control ale proiectului

de Adrian Viziteu

Nivelul de control cerut de Comisia de Conducere a Proiectului, in urma initierii proiectului, trebuie agreat si mecanismele de control trebuie sa fie stabilite, asa cum este si nivelul de control cerut de Managerul de Proiect in ceea ce priveste munca...

Management Proiecte

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal