Responsabilitatile ce privesc autorizarea Planului Etapei de Proiect sau a Planului ce priveste Exceptia Aparuta in Proiect

Responsabilitatile ce privesc autorizarea Planului Etapei de Proiect sau a Planului ce priveste Exceptia Aparuta in Proiect
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Elementul de Proiect:

Elementele tehnice ale proiectului

• elaborate de Managerul Echipei de Proiect

• revizuite de Asigurarea Proiectului si de Managerul de Proiect

• aprobate de Directorul de Proiect, de Reprezentantul Utilizatorilor si de Reprezentantul Furnizorului Proiectului

Raportul ce priveste Finalizarea Etapei de Proiect

• elaborat de Managerul de Proiect

• revizuit de Asigurarea Proiectului

• aprobat de Directorul de Proiect, de Reprezentantul Utilizatorilor si de Reprezentantul Furnizorului Proiectului

Raportul Lectilor Proiectului

• elaborat de Managerul de Proiect

• revizuit de Asigurarea Proiecutlui, de Reprezentantul Utilizatorilor si de Reprezentantul Furnizorului Proiectului

• aprobat de Directorul de Proiect

Urmarirea actiunilor ce privesc recomandarile

• elaborata de Managerul de Proiect

• revizuita de Asigurarea Proiectului

• aprobata de Directorul de Proiect, de Reprezentantul Utilizatorilor si de Reprezentantul Furnizorului Proiectului

Planul Urmatoarei Etape de Proiect

• elaborat de Managerul de Proiect

• revizuit de Asigurarea Proiectului

• aprobat de Directorul de Proiect, de Reprezentantul Utilizatorilor si de Reprezentantul Furnizorului Proiectului

Planul ce priveste Exceptia aparuta in Proiect

• elaborat de Managerul de Proiect

• revizuit de Asigurarea Proiectului

• aprobat de Directorul de Proiect, de Reprezentantul Utilizatorilor si de Reprezentantul Furnizorului Proiectului

Documentatia actualizata ce priveste Initierea Proiectului

• elaborata de Managerul de Proiect

• revizuita de Asigurarea Proiectului si de Conducerea Companiei sau dupa caz, de Conducerea Programului de Proiecte

• aprobata de Directorul de Proiect, de Reprezentantul Utilizatorilor si de Reprezentantul Furnizorului Proiectului

Planul actualizat ce priveste Revizuirea Beneficiilor Proiectului

• elaborat de Managerul de Proiect

• revizuit de Asigurarea Proeictului, de Reprezentantul Utilizatorilor si de Reprezentantul Furnizorului Proiectului

• aprobat de Directorul de Proiect si de Conducerea Companiei sau dupa caz, de Conducerea Programului de Proiecte.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Identificarea riscurilor

de Adrian Viziteu

Scopul principal al pasului "Identificarea riscurilor" este de a recunoaste amenintarile si oportunitatile care pot afecta obiectivele proiectului. In acest sens sunt recomandate urmatoarele actiuni: • inregistrarea in Registrul ce priveste Riscurile...

Management Proiecte

Reprezentantul Utilizatorilor

de Adrian Viziteu

Reprezentantul Utilizatorilor este responsabil cu specificarea nevoilor celor care vor folosi rezultatul proiectului, este responsabil cu transmiterea nevoilor utilizatorilor catre echipa care gestioneaza proiectul si este responsabil cu monitorizarea...

Management Proiecte

Verificarea si intretinerea Business Case-ului

de Adrian Viziteu

Business Case-ul determina procesul de luare a deciziilor in cadrul proiectului, asigurandu-se astfel ca (1) proiectul ramane justificat pe tot parcursul derularii sale si (2) obiectivele impuse si beneficiile dorite pot fi realizate. Pentru a...

Management Proiecte

Raportarea progresului in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Frecventa raportarii trebuie sa reflecte nivelul de control necesar, existand aici variatii pe masura de proiectul se deruleaza. De exemplu, (1) in timpul etapei de proiectare frecventa de raportare poate fi mai mica decat ulterior, cand proiectul se...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Nivelele ce privesc Exceptiile Aparute in Proiect

de Adrian Viziteu

Rezultatul revizuirii progresului reprezinta o decizie luata in urma careia se observa daca Pachetul de Lucru, Planul Etapei de Proiect sau Planul Proiectului se incadreaza sau sunt prevazute a se incadra in limitele tolerantelor agreate. • Exceptiile...

Management Proiecte

Numarul etapelor de gestionare a proiectului

de Adrian Viziteu

Folosirea etapelor de gestionare a proiectului este obligatorie, dar numarul acestor etape este flexibil si depinde de marimea proiectului si de riscurile asociate acestuia. Fiecare proiect consta in cel putin 2 etape de gestionare. Etapa de initiere...

Management Proiecte

Management Proiecte

Urmarirea actiunilor post-examinare

de Adrian Viziteu

Urmarirea actiunilor post-examinare este realizata conform procedurii de mai jos: • Coordoneaza actiunile agreate in urma examinarii (Prezentatorul) • Valideaza actiunile individuale (Examinatorii, conform celor agreate in sedinta de examinare) •...

Management Proiecte

Management Proiecte

Autorizarea incheierii proiectului

de Adrian Viziteu

Incheierea controlata a unui proiect este la fel de importanta ca demararea sa in mod controlat. Trebuie sa existe un punct in care obiectivele definite in versiunea initiala si versiunile curente ale Documentatiei ce priveste Initierea Proiectului si...

Management Proiecte

Punctele de agreare in cadrul planului de proiect

de Adrian Viziteu

Schita programului de lucru include puncte de control in cadrul proiectului, agreate de Comisia de Conducere a Proiectului. Activitatile in cadrul proiectului ce privesc sfarsitul unei etape de gestionare a proiectului, precum generarea Raportului ce...

Management Proiecte

Management Proiecte

Importanta proiectelor in general

de Adrian Viziteu

In mediul de afaceri curent organizatiile trebuie sa poata sustine 2 paralele, poate cele mai importante, avand in vedere ca deseori acestea se regasesc una in competitie cu cealalta: • Mentinerea operatiunilor curente de afaceri: profitabilitatea,...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal