Responsabilitatile ce privesc actualizarea Planului Proiectului

Responsabilitatile ce privesc actualizarea Planului Proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Elementul de Proiect:

Planul Proiectului

• elaborat, actualizat de Managerul de Proiect

• revizuit, actualizat de Asigurarea Proiectului

• aprobat de Directorul de Proiect, de Reprezentantul Utilizatorilor si de Reprezentantul Furnizorului Proiectului

Registrul Problemelor Proiectului

• elaborat, actualizat de Managerul de Proiect

• revizuit de Asigurarea Proiectului

Registrul Riscurilor Proiectului

• elaborat, actualizat de Managerul de Proiect

• revizuit de Asigurarea Proiectului.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Specificatile Noi Aparute in Proiect

de Adrian Viziteu

Specificatiile noi aparute in Proiect sunt: • instruirea in ceea ce priveste rezolvarea noilor specificatii • amanarea deciziei in cea ce priveste noile specificatii • solicitatea unui Plan al Exceptiei aparute in Proiect, daca cererea de schimbare nu poate fi...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Registrul Problemelor Proiectului

de Adrian Viziteu

Scopul Registrului Problemelor Proiectului este de a captura si intretine informatii despre toate problemele care sunt tratate in mod formal. Registrul Problemelor Proiectului trebuie monitorizat in permanenta de catre Managerul de Proiect.

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Mecanisme de control bazate pe evenimente si timp

de Adrian Viziteu

Exista 2 tipuri de mecanisme de control al proiectului, pe toata perioada sa de derulare: • Mecanisme de control raportate la evenimentele proiectului Aceste mecanisme de control sunt derulate in momentul in care care un eveniment are loc in cadrul...

Management Proiecte

Introducere in procesele proiectului

de Adrian Viziteu

Un proces este un set structurat de activitati al carui scop este acela de a indeplini un obiectiv specific. Conducerea, gestionarea si livrarea cu succes a unui proiect se realizeaza cu ajutorul proceselor specifice metodologiei de gestionare a...

Management Proiecte

Procedura ce priveste Configuratia Proiectului

de Adrian Viziteu

Procedurile ce privesc Configuratia Proiectului pot varia, dar in principal acestea se compun din 5 activitati principale: • Planificarea • Identificarea componentelor elementelor care alcatuiesc proiectul • Controlul schimbarilor aparute in proiect •...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Ce este planificarea?

de Adrian Viziteu

Planificarea reprezinta actul sau progresul de elaborare si intretinere a unui Plan de Proiect. Termenul este de asemenea folosit pentru a descrie procedurile folosite in mod formal, precum crearea documentelor si a diagramelor necesare. Planificarea...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Atentia concentrata pe rezultatul proiectului

de Adrian Viziteu

Intotdeauna o metodologie de proiect trebuie sa se axeze pe definirea si livrarea de rezultate, in special pe cerintele ce privesc calitatea rezultatului. Succesul unui proiect este garantat de abordarea orientata pe rezultat si in niciun caz de...

Management Proiecte

Responsabilitatile ce privesc Planurile Proiectului

de Adrian Viziteu

Conducerea Companiei sau dupa caz, Conducerea Programului de Proiecte • Impune tolerantele proiectului si le documenteaza in Mandatul Proiectului • Aproba Planurile ce privesc Exceptiile Aparute in Proiect, cand nivelele de toleranta acceptate sunt depasite...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Gestionarea proiectului pe etape
Evaluarea resurselor disponibile si alocarea acestora in cadrul proiectului
Adaptarea proceselor din cadrul metodologiei de gestionare a proiectului
Documentarea Planului Proiectului
Gestionarea Granitelor dintre Etapele Proiectului - obiectiv
Autorizarea initierii proiectului de catre Comisia de Conducere a Proiectului
Adaptarea proiectului, in vederea includerii acestuia intr-un Program de Proiecte
Evaluarea investitiei in raport cu proiectul
Despre Etape Urmatoare ce privesc livrarea in cadrul proiectului
Responsabilitatile ce privesc executarea unui Pachet de Lucru
Definirea planurilor ce privesc derularea proiectului
Responsabilitatile ce privesc planificarea etapei de initiere a proiectului
Reprezentantul Utilizatorilor
Criteriile ce privesc calitatea in cadrul proiectului
Introducere in componentele zonei de gestionare a proiectului (la care se revine in mod continuu, pe tot parcursul proiectului)
StudioWeb by PorticoGlobal