Responsabilitatile ce privesc acceptarea unui Pachet de Lucru

Responsabilitatile ce privesc acceptarea unui Pachet de Lucru
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Elementul de Proiect:

Planul Echipei de Proiect

• elaborat, creat de Managerul Echipei de Proiect

• revizuit de Asigurarea Proiectului

• acceptat de Reprezentantul Furnizorului Proiectului si de Managerul de Proiect

Riscurile aparute in proiect

• declarate de Managerul Echipei de Proiect

• revizuite de Managerul de Proiect

Registrul ce priveste Calitatea in cadrul Proiectului

• elaborat, actualizat de Grupul Responsabil cu Acordarea de Suport in cadrul Proiectului

• revizuit de Managerul Echipei de Proiect si de Managerul de Proiect

Pachetul de Lucru

• elaborat de Managerul de Proiect

• revizuit de Asigurarea Proiectului

• acceptat de Managerul Echipei de Proiect.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Documentarea Planului Proiectului

de Adrian Viziteu

Prin indeplinirea cu succes a programului de lucru, Planul Proiectului, costurile, mecanismele de control necesare si informatiile de suport tehnic trebuie consolidate in functie de modul in care a fost proiectat Planul Proiectului. Planul Proiectului trebuie...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Raportarea Finalului de Etapa de Proiect

de Adrian Viziteu

Rezultatele unei etape de proiect trebuie raportate catre Comisia de Conducere a Proiectului, astfel incat progresul proiectului sa fie cat se poate de vizibil pentru cei care conduc si gestioneaza proiectul. Managerul de Proiect ofera o vedere de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Registrul Problemelor Proiectului

de Adrian Viziteu

Scopul Registrului Problemelor Proiectului este de a captura si intretine informatii despre toate problemele care sunt tratate in mod formal. Registrul Problemelor Proiectului trebuie monitorizat in permanenta de catre Managerul de Proiect.

Management Proiecte

Management Proiecte

Despre Managementul Proiectelor

de Adrian Viziteu

Proiectul, prin definitie, se deruleaza intr-un mediu organizational controlat. Intrebarile frecvente pe care cei implicati in rolul de Manager de Proiect ar trebui sa si le puna sunt "Care sunt asteptarile in ceea ce ma priveste?", "De ce anume se...

Management Proiecte

Livrarea Pachetului de Lucru

de Adrian Viziteu

Imediat ce Pachetul de Lucru a fost acceptat de Managerul de Proiect, notificarea ce priveste finalizarea lui trebuie trimisa inapoi Managerului de Proiect, imediat dupa finalizarea muncii pe respectivul Pachet de Lucru. Urmatoarele actiuni sunt...

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal