Registrul ce priveste Calitatea in cadrul Proiectului

Registrul ce priveste Calitatea in cadrul Proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Registrul ce priveste Calitatea in cadrul Proiectului este efectiv un jurnal al evenimentelor ce privesc calitatea, evenimente planificate sau deja derulate, de exemplu: sesiuni de lucru, evaluari, inspectii, testare, acceptanta, audit etc.

Registrul ce priveste Calitatea in cadrul Proiectului este creat in timpul procesului Initierea Proiectului, pe masura ce elementele proiectului si masurile ce privesc controlul calitatii sunt definite. Este apoi mentinut in linie cu planurile proiectului, pe toata durata de derulare a proiectului.

In timp ce progresele pe care le face proiectul si inregistrarile in acest sens sunt primite, Registrul ce priveste Calitatea in cadrul Proiectului este actualizat sa reflecte, in forma sumara, rezultatele actuale aparute in urma derularii activitatilor ce privesc calitatea.

Registrul ce priveste Calitatea in cadrul Proiectului furnizeaza informatii importante pentru audit si pentru Asigurarea Calitatii, in raport cu ce a fost planificat si agreat in Strategia ce priveste Gestionarea Calitatii in cadrul Proiectului si in Descrierile Elementelor de Proiect, precum si activitatile derulate in acest sens.

Volumul de informatie inclus in Registrul ce priveste Calitatea in cadrul Proiectului poate varia considerabil, in functie de cat de mult sau putin indicatorii de masurare a calitatii trebuie analizati in scopul imbunatatirii procesului.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Actualizarea Planului Proiectului

de Adrian Viziteu

Comisia de Conducere a Proiectului foloseste Planul Proiectului pe tot parcursul derularii acestuia, pentru a masura progresul. Planul Proiectului este actualizat pentru a include progresul actual al proiectului in raport cu etapa de proiect care se...

Management Proiecte

Identificarea Contextului ce priveste Riscul

de Adrian Viziteu

Identificarea Contextului ce priveste riscul Scopul principal al pasului Identificarea Contextului ce priveste Riscul este de a obtine informatii despre proiect, in vederea intelegerii obiectivelor specifice care sunt supuse riscurilor si de a formula pentru...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Revizuirea statusului Etapei de Proiect

de Adrian Viziteu

Daca proiectul nu este verificat la intervale de timp regulate, apare pericolul de a scapa de sub control. Trebuie sa existe un echilibru intre planificarea in avans si reactiile la evenimentele proiectului. Pentru a putea lua decizii constiente si...

Management Proiecte

Introducere in procesele proiectului

de Adrian Viziteu

Un proces este un set structurat de activitati al carui scop este acela de a indeplini un obiectiv specific. Conducerea, gestionarea si livrarea cu succes a unui proiect se realizeaza cu ajutorul proceselor specifice metodologiei de gestionare a...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Elaborarea Business Case-ului in varianta scurta

de Adrian Viziteu

In faza de derulare a proiectului si in special in tipul derularii sale, este foarte usor ca atentia sa se puna pe "ce anume este facut" si "cum este facut", in timp ce "de ce este nevoie sa fie facut" este ignorat. Business Case-ul evidentiaza exact...

Management Proiecte

Criteriile de acceptanta in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Criteriile de acceptanta ale proiectului formeaza o lista prioritara a unor atribute definite si masurabile necesare unui set de elemente care trebuie acceptate de principalele parti care detin interese in proiect. Cateva exemple pot fi usurinta cu care...

Management Proiecte

Etapa finala de livrare a proiectului

de Adrian Viziteu

Cum proiectul reprezinta o asumare temporara, in timpul ultimei etape, imediat ce Managerul de Proiect a primit aprobarea pentru toate elementele care alcatuiesc rezultatul proiectului, urmeaza momentul de a incheia proiectul si de a elibera de acesta...

Management Proiecte

Responsabilitatile ce privesc Planurile Proiectului

de Adrian Viziteu

Conducerea Companiei sau dupa caz, Conducerea Programului de Proiecte • Impune tolerantele proiectului si le documenteaza in Mandatul Proiectului • Aproba Planurile ce privesc Exceptiile Aparute in Proiect, cand nivelele de toleranta acceptate sunt depasite...

Management Proiecte

Initierea Proiectului - obiectiv

de Adrian Viziteu

Obiectivul procesului Initierea Proiectului este de a asigura faptul ca exista o intelegere comuna asupra: • motivelor datorita carora proiectul trebuie realizat, beneficiilor asteptate si a faptului ca exista o intelegere ce priveste riscurile asociate •...

Management Proiecte

Specificatile Noi Aparute in Proiect

de Adrian Viziteu

Specificatiile noi aparute in Proiect sunt: • instruirea in ceea ce priveste rezolvarea noilor specificatii • amanarea deciziei in cea ce priveste noile specificatii • solicitatea unui Plan al Exceptiei aparute in Proiect, daca cererea de schimbare nu poate fi...

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal