Raportarea evenimentelor, momentelor importante din proiect

Raportarea evenimentelor, momentelor importante din proiect
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Managerul de Proiect trebuie sa furnizeze Comisiei de Conducere a Proiectului un sumar de informatii ce privesc statusul etapei de proiect si statusul proiectului si de asemenea trebuie sa distribuie informatii partilor care detin interese in proiect, conform frecventei stabilite in Strategia ce priveste Gestionarea Comunicarii in cadrul Proiectului. Aceasta frecventa este stabilita in prealabil de Comisia de Conducere a Proiectului.

Urmatoarele actiuni sunt recomandate, in ceea ce priveste raportarea evenimentelor, momentelor importante din proiect:

• Centralizarea informatiilor din Rapoartele ce privesc Evenimentele, Momentele Importante din Proiect, din Registrul Riscurilor Proiectului, din Registrul Problemelor Proiectului, din Registrul ce priveste Calitatea Proiectului, din Jurnalul Lectiilor Proiectului, din Statusul Elementelor de Proiect si din reviziile principale ale Planului Etapei de Proiect, raportate la perioada curenta a proiectului, informatiile fiind obtinute din revizuirea statusului etapei de proiect

• Centralizarea listei de actiuni corective, conform inregistrarilor din Jurnalul Zilnic al Proiectului si / sau conform inregistrarilor din Registrul Problemelor Proiectului. Actiunile centralizate sunt cele derulate in perioada de raportare, asigurand astfel Comisia de Conducere a Proiectului de faptul ca Managerul de Proiect actioneaza in limitele tolerantelor impuse

• Revizuirea Raportului ce priveste Evenimentele, Momentele Importante din Proiect, pentru perioada de raportare anterioara

• Producerea Raportului ce priveste Evenimentele, Momentele Importante din Proiect, pentru perioada de raportare curenta

• Distribuirea Raportului ce priveste Evenimentele, Momentele Importante din Proiect catre Comisia de Conducere a Proiectului si catre alte parti identificate in Strategia ce priveste Gestionarea Comnicarii in cadrul Proiectului.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Inregistrarea lectiilor invatate anterior

de Adrian Viziteu

O serie de lectii au fost invatate in proiectele derulate anterioar de catre participantii la respectivele proiecte, fie ei membrii ai echipei de proiect, fie ei membrii ai Conducerii Companiei sau dupa caz, ai Conducerii Programului de Proiecte sau...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Durata etapelor de gestionare a proiectului

de Adrian Viziteu

Durata unei etape de gestionare a proiectului nu poate fi definita la modul general, ci in functie de fiecare proiect in parte. Etepele de gestionare trebuie sa fie mai scurte atunci cand sunt implicate riscuri mai mari, incertitudine sau complexitate - de exemplu,...

Management Proiecte

Exemplu de tehnica de prioritizare

de Adrian Viziteu

Fiecare criteriu de acceptanta este clasificat in felul urmator: "Este necesar", "Ar trebui sa fie", "L-am putea avea" sau "Nu e nevoie sa-l avem". Toate caracteristicile rezultatului proiectului care sunt clasificate cu "Este necesar" si "Ar trebui sa...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Despre Managementul Proiectelor

de Adrian Viziteu

Proiectul, prin definitie, se deruleaza intr-un mediu organizational controlat. Intrebarile frecvente pe care cei implicati in rolul de Manager de Proiect ar trebui sa si le puna sunt "Care sunt asteptarile in ceea ce ma priveste?", "De ce anume se...

Management Proiecte

Management Proiecte

Autorizarea incheierii proiectului

de Adrian Viziteu

Incheierea controlata a unui proiect este la fel de importanta ca demararea sa in mod controlat. Trebuie sa existe un punct in care obiectivele definite in versiunea initiala si versiunile curente ale Documentatiei ce priveste Initierea Proiectului si...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Confirmarea beneficiilor proiectului

de Adrian Viziteu

Abordarea in ceea ce priveste confirmarea beneficiilor proiectului este de a: • identifica beneficiile • selecta instrumentele de masurare care ajuta la dovedirea beneficiilor generate de rezultatul proiectului • colecta rezultatele masuratorilor, cu...

Management Proiecte

Acceptarea unui Pachet de Lucru

de Adrian Viziteu

Principiul de baza este ca inainte de a aloca un Pachet de Lucru unei echipe de proiect, trebuie sa existe un acord intre Managerul de Proiect si Managerul Echipei de Proiect, legat de ceea ce urmeaza a fi livrat, legat de cerintele de raportare, de...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal