Planurile Echipelor de Proiect

Planurile Echipelor de Proiect
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Planul Echipei de Proiect este elaborat de Managerul Echipei de Proiect in vederea usurarii sarcinilor ce privesc Pachetele de Lucru.

Planurile Echipelor de Proiect sunt optionale, nu sunt obligatorii.

Nevoia ce priveste Planurile Echipelor de Proiect si numarul lor este determinata de marimea si complexitatea proiectului si de numarul resurselor implicate in proiect.

Formatul sau alcatuirea Planului Echipei de Proiect poate varia.

Intotdeauna intr-un proiect pot fi implicate mai multe echipe si fiecare echpa poate proveni din companii diferite care pot avea adoptate diferite standarde in ceea ce priveste felul in care este gestionat un proiect.

In anumite contexte ce privesc beneficiarul proiectului si furnizorul proiectului ar fi chiar nepotrivit ca Managerul de Proiect sa vada detalii ce privesc Planul Echipei Furnizorului Proiectului. In schimb, informatiile prezentate sumar pot fi de ajuns pentru ca Managerul de Proiect sa poata exercita controlul necesar asupra aspectelor ce privesc proiectului.

Drept urmare, formalitatea Planului Echipei de Proiect poate varia in ceea ce priveste aplicarea planului in Pachetul de Lucru asupra unui plan complet intr-un mod similar cu Planul Etapei de Proiect.

Managerul Echipei de Proiect, in paralel cu Managerul de Proiect care elaboreaza Planul Etapei de Proiect, isi poate elabora propriul Plan de Echipa.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Exemplu de tolerante ce privesc riscul

de Adrian Viziteu

Un mare furnizor de electricitate nu poate tolera intreruperea sistemelor sale de suport in perioada critica de tranzactionare, adica din Noiembrie si pana la sfarsitul lunii Ianuarie. Proiectelor derulate nu le este permis sa introduca schimbari pentru...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Livrarea Pachetului de Lucru

de Adrian Viziteu

Imediat ce Pachetul de Lucru a fost acceptat de Managerul de Proiect, notificarea ce priveste finalizarea lui trebuie trimisa inapoi Managerului de Proiect, imediat dupa finalizarea muncii pe respectivul Pachet de Lucru. Urmatoarele actiuni sunt...

Management Proiecte

Management Proiecte

Planificarea Urmatoarei Etape de Proiect

de Adrian Viziteu

Planul Etapei de Proiect pentru urmatoarea etapa de gestionare a proiectului este creat spre finalul etapei curente de gestionare. Activitatile de incheiere trebuie planificate in cadrul Planului Etapei de Proiect, pentru ultima etapa a proiectului. ...

Management Proiecte

Exemplu de prioritate si severitate

de Adrian Viziteu

Exista numeroase feluri in care problemele pot fi prioritizate, precum: • Este obligatoriu de avut Schimbarea este esentiala proiectului • Ar trebui Schimbarea este importanta si absenta ei afecteaza negativ Business Case-ul • Nu este nevoie (pentru...

Management Proiecte

Directorul de Proiect

de Adrian Viziteu

Chiar daca Comisia de Conducere a Proiectului este responsabila in ceea ce priveste proiectul, Directorul de Proiect, avand suport din partea Reprezentantului Utilizatorilor si a Reprezentantului Furnizorului Proiectului, este in final responsabil de...

Management Proiecte

Bugetul de risc

de Adrian Viziteu

Bugetul ce priveste riscul, daca este folosit, reprezinta o suma de bani inclusa in bugetul proiectului, fiind separata cu scopul de a finanta raspunsurile ce privesc riscurile (amenintarile, oportunitatile) care pot afecta proiectul - de exemplu,...

Management Proiecte

Registrul Problemelor Proiectului

de Adrian Viziteu

Scopul Registrului Problemelor Proiectului este de a captura si intretine informatii despre toate problemele care sunt tratate in mod formal. Registrul Problemelor Proiectului trebuie monitorizat in permanenta de catre Managerul de Proiect.

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Identificarea Contextului ce priveste Riscul

de Adrian Viziteu

Identificarea Contextului ce priveste riscul Scopul principal al pasului Identificarea Contextului ce priveste Riscul este de a obtine informatii despre proiect, in vederea intelegerii obiectivelor specifice care sunt supuse riscurilor si de a formula pentru...

Management Proiecte

Exemplu de criterii de acceptanta

de Adrian Viziteu

Daca asteptarile beneficiarului proiectului sunt acelea ca pompa de apa va rezista "o viata", criteriile de acceptanta ar trebui sa puna accent pe acele masuri care dispun de suficiente sanse si incredere ca pompa este capabila sa reziste "o viata" -...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Beneficiile cu impact negativ

de Adrian Viziteu

Un beneficiu cu impact negativ poate fi definit ca un rezultat negativ de catre unul sau mai multi actionari ai proiectului. Beneficiile cu impact negativ sunt defapt consecinte ale unei activitati, pe cand, un risc are asociata o incertitudine care...

Management Proiecte

Abordarea, in raport cu planurile de proiect

de Adrian Viziteu

Elaborarea planurilor proiectului presupune ca, inainte de realizarea lor, sa fie identificate elementele care alcatuiesc proiectul si abia dupa sa fie enuntate activitatile, dependintele si resursele necesare pentru livrarea elementelor de proiect...

Management Proiecte

Management Proiecte

Demararea Proiectului - obiective

de Adrian Viziteu

Obiectivul procesului Demararea Proiectului este de a asigura urmatoarele: • exista suficienta justificare din punctul de vedere al operatiunilor de afaceri ale companiei, pentru a initia proiectul, justificare documentata in Business Case-ul in...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal