Planul Proiectului

Planul Proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Planul de Proiect pune include informatii ce privesc cum si cand perioada de timp alocata proietului, costurile impilcate, scopul si calitatea vor fi realizate, prin enuntarea elementelor care alcatuiesc proiectul, a activitatilor si a resurselor necesare pentru realizarea proiectului.

Planul de Proiect:

• pune la dispozitia Business Case-ului graficele de timp si costurile de proiect planificate si identifica punctele de control din proiect

• este folosit de Comisia de Conducere a Proiectului drept baza cu ajutorul careia se pot monitoriza progresele, etapa cu etapa

• trebuie sa fie aliniat, in concordanta cu planul Conducerii Companiei sau dupa caz, cu planul Conducerii Programului de Proiecte.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Durata etapelor de gestionare a proiectului

de Adrian Viziteu

Durata unei etape de gestionare a proiectului nu poate fi definita la modul general, ci in functie de fiecare proiect in parte. Etepele de gestionare trebuie sa fie mai scurte atunci cand sunt implicate riscuri mai mari, incertitudine sau complexitate - de exemplu,...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Riscurile majore asociate proiectului

de Adrian Viziteu

O oportunitate poate oricand sa fie suprascrisa de un risc. Deci, pentru a putea judeca obiectiv justificarea proiectului din perspectiva afacerilor companiei, conducerea proiectului trebuie sa inteleaga nu numai beneficiile si costurile proiectului,...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Lucrul cu echipa de proiect

de Adrian Viziteu

Echilibrarea proiectului, a echipei de proiect si a membrilor acesteia Oamenii sunt extrem de importanti pentru un proiect. Nu este de ajuns sa existe doar procesele necesare si sistemele, intr-un proiect: daca oamenii implicati in proiect nu lucreaza...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Revizuirea statusului Pachetului de Lucru

de Adrian Viziteu

Aceasta activitate pune la dispozitie mijloacele de evaluare la intervale regulate ale statusului Pachetelor de Lucru. Frecventa si formalitatea acestei activitati va fi de obicei aliniata, potrivita cu frecventa raportarii definite in Pachetele de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Beneficiile puse la dispozitie de o metodologie de proiect generica
Responsabilitatile ce privesc recomandarea de incheiere a proiectului
Abordarea, in raport cu adaptarea metodologiei de proiect la specificul proiectului
Exemplu de responsabilitati ce privesc numirea Directorului de Proiect si a Managerului de Proiect
Continuitatea Afacerii - introducere
Reprezentantul Utilizatorilor
Responsabilitatile ce privesc selectarea abordarii in raport cu realizarea proiectului si cu alcatuirea Rezumatului Proiectului
Experienta acumulata de-a lungul derularii proiectelor
Identificarea Contextului ce priveste Riscul
Prezentarea programului de lucru in cadrul proiectului
Programul sedintei de examinare a elementului proiectului
Exemplu de Elemente de Gestionare a Proiectului
Mecanismele de Control pe care Managerul de Proiect le are la dispozitie
Contextul in care este folosit procesul Conducerea Proiectului
Cum se diferentiaza Asigurarea Proiectului de Asigurarea Calitatii, in cadrul proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal