Metodele ce privesc calitatea in cadrul proiectului

Metodele ce privesc calitatea in cadrul proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Sectiunea din Descrierea Elementului de Proiect ce priveste metodele referitoare la calitate este folosita pentru a specifica activitatile ce privesc calitatea respectivului element de proiect, in scop de revizuire si aprobare in momentul finalizarii elementului de proiect.

In timp ce de competente tehnice este nevoie in raport cu metodele ce privesc calitatea, acestea trebuie de asemenea specificate.

Exista 2 tipuri principale de metode ce privesc calitatea:

• metodele ce privesc calitatea raportate la proces si

• metodele de tipul estimare.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Asigurarea proiectului prin mecanisme specializate

de Adrian Viziteu

Comisia de Conducere a Proiectului, prin intermediul mecanismelor specializate de asigurare a proiectului, mai exact prin specialistii alocati sa ocupe acest rol, este responsabila cu monitorizarea tuturor aspectelor ce tin de performanta proiectului si...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Configuratia Proiectului

de Adrian Viziteu

Configuratia Proiectului reprezinta activitatea tehnica si administrativa care se ocupa cu crearea, intretinerea in mod controlat a schimbarilor aparute pe parcursul derularii proiectului, survenite in configuratia initiala a acestuia. Un element al...

Management Proiecte

Management Proiecte

Gestionarea proiectului pe etape

de Adrian Viziteu

Un proiect este planificat, monitorizat si controlat pe etape. Etapele proiectului le permit celor din Conducerea Companiei sa controleze proiectul la intervale predefinite. La fiecare sfarsit de etapa, statusul proiectului trebuie evaluat si pentru a...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Initierea Proiectului - obiectiv

de Adrian Viziteu

Obiectivul procesului Initierea Proiectului este de a asigura faptul ca exista o intelegere comuna asupra: • motivelor datorita carora proiectul trebuie realizat, beneficiilor asteptate si a faptului ca exista o intelegere ce priveste riscurile asociate •...

Management Proiecte

Progresul realizat in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Scopul progresului este de a stabili mecanismele de monitorizare a realizarilor in cadrul proiectului si de comparare a acestora cu cele planificate initial, punand astfel la dispozitie o modalitate de a observa clar daca obiectivele proiectului raman...

Management Proiecte

Definirea momentelor importante dintr-un proiect

de Adrian Viziteu

Un moment important intr-un proiect, in cadrul si contextul programului de lucru, marcheaza indeplnirea unui set de actvitati cheie, foarte importante. Un astfel de moment important poate insemna finalizarea unui Pachet de Lucru, a unei etape tehnice...

Management Proiecte

Management Proiecte

Exemplu de criterii de acceptanta

de Adrian Viziteu

Daca asteptarile beneficiarului proiectului sunt acelea ca pompa de apa va rezista "o viata", criteriile de acceptanta ar trebui sa puna accent pe acele masuri care dispun de suficiente sanse si incredere ca pompa este capabila sa reziste "o viata" -...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Ce este planificarea?

de Adrian Viziteu

Planificarea reprezinta actul sau progresul de elaborare si intretinere a unui Plan de Proiect. Termenul este de asemenea folosit pentru a descrie procedurile folosite in mod formal, precum crearea documentelor si a diagramelor necesare. Planificarea...

Management Proiecte

Reprezentantul Utilizatorilor

de Adrian Viziteu

Reprezentantul Utilizatorilor este responsabil cu specificarea nevoilor celor care vor folosi rezultatul proiectului, este responsabil cu transmiterea nevoilor utilizatorilor catre echipa care gestioneaza proiectul si este responsabil cu monitorizarea...

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal