Mecanismele de Control pe care Comisia de Conducere a Proiectului le are la dispozitie in cadrul proiectului

Mecanismele de Control pe care Comisia de Conducere a Proiectului le are la dispozitie in cadrul proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Principale mecanisme de control pe care Comisia de Conducere a Proiectului le are la dispozitie sunt:

Autorizarile

Comisia de Conducere a Proiectului folosete procesul Conducerea Proiectului pentru a initia, pentru a autoriza proiectul, pentru a autoriza fiecare etapa a proiectului si intr-un final, pentru a autoriza incheierea proiectului, astfel:

• Dupa derularea procesului Demararea Proiectului, Comisia de Conducere a Proiectului autorizeaza Initierea Proiectului, proces care reprezinta inceputul oficial al proiectului

• Dupa derularea procesului Initierea Proiectului, Comisia de Conducere a Proiectului revizuieste informatiile din Documentatia ce priveste Initierea Proiectului si daca exista suficiente motive pentru a aproba Documentatia ce priveste Initierea Proiectului, aceasta autorizeaza proiectul in sine

• Dupa derularea procesului Gestionarea Granitelor dintre etapele Proiectului, Comisia de Conducere a Proiectului revizuieste Planul Etapei de Proiect sau Planul ce priveste Exceptia aparuta in Proiect si fie poate aproba respectivul plan - implicit cu tolerantele definite pentru urmatoarea etapa de gestionare a proiecutlui, fie poate aproba incheierea prematura a proiectului - daca exista insuficienta justificare pentru a putea continua proiectul

• Dupa derularea procesului Incheierea Proiectului, Comisia de Conducere a Proiectului revizuieste Raportul ce priveste Incheierea Proiectului si daca aceasta este satisfacuta de proiectul in varianta finala si considera ca proiectul nu mai poate oferi nimic in plus, atunci autorizeaza incheierea sa.

Actualizarile ce privesc progresul proiectului

Sunt incluse aici Rapoartele ce privesc finalul Etapelor de Proiect.

Exceptiile si Schimbarile aparute in proiect

Sunt incluse aici Rapoartele ce privesc Exceptiile aparute in Proiect si Rapoartele ce privesc Problemele Proiectului.

In momentul in care Comisia de Conducere a Proiectului a agreat tolerantele etapei de proiect, impreuna cu Managerul de Proiect, aceasta urmeaza a fi informata permanent in legatura cu progresul proiectului, cu ajutorul Rapoartelor ce privesc Progresul Proiectului. Membrii Asigurarii Proiectului vor necesita si ei sa mentina, in ceea ce priveste progresul proiectului, legatura cu Managerul de Proiect si cu membrii echipei de proiect.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Actualizarea Business Case-ului

de Adrian Viziteu

Proiectele trebuie intotdeauna sa aiba justificare continua. Comisia de Conducere a Proiectului este autorizata sa continue proiectul doar atunci cand acesta ramane viabil, adica doar atunci cand beneficiile vor fi realizate in limitele de cost, timp,...

Management Proiecte

Principiile de conducere in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Principiile de conducere reprezinta o serie de indicatori si practici care ajuta la luarea unei decizii in privinta felului in care proiectul este gestionat, daca proiectul este gestionat conform metodologiei de gestionare aleasa, daca toate principiile...

Management Proiecte

Problemele aparute in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Termenul "probleme", in contextul metodologiei de gestionare a proiectului, se refera la orice eveniment relevant care a avut loc, care nu a fost planificat si care necesita sa fie gestionat. O problema poate fi reprezentata de o ingrijorare, o...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Identificarea activitatilor si dependintelor

de Adrian Viziteu

Identificarea activitatilor Simpla identificare a elementelor care alcatuiesc proiectul este insuficienta in rapot cu graficul de timp si cu mecanismele de control ce servesc scopului. Activitatile necesare pentru a crea sau schimba fiecare din...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Controlul calitatii in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Controlul calitatii se concentreaza pe tehnicile operationale si pe activitatile folosite de cei implicati in proiect pentru a indeplini cerintele ce privesc calitatea. Exemple: • prin inspectia ce priveste calitatea sau dupa caz, testarea • prin...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Tehnici de evaluare a investitiei

de Adrian Viziteu

Tehnicile de evaluare a investitiei includ: • Costurile pe toata durata de viata a rezultatului si beneficiilor: Analiza costurilor totale cu implementarea rezultatului si beneficiilor si toate celelalte costuri incrementale de operare si intretinere •...

Management Proiecte

Nivelele de gestionare ale proiectului

de Adrian Viziteu

Cele 4 nivele de gestionare a proiectului sunt, de sus in jos: • Conducerea Companiei sau dupa caz, Conducerea Programului de Proiecte • Comisia de Conducere a Proiectului • Gestionarea proiectului de catre Managerul de Proiect • Livrarea proiectului...

Management Proiecte

Lucrul cu partile care detin interese in proiect

de Adrian Viziteu

Tipuri de parti care detin interese in proiect Este foarte probabil sa existe in proiect grupuri sau persoane care nu fac parte din echipa care gestioneaza proiectului, dar care este nevoie sa interactioneze cu proiectul sau care pot sa fie afectate de...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Nivelele de planificare
Responsabilitatile ce privesc calitatea unui element al proiectului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Responsabilitatile ce privesc surpinderea si examinarea riscurilor si problemelor
Organizarea proiectului
Ce nu poate furniza o metodologie generica de gestionare a proiectelor
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Examinarea problemelor aparute in proiect
Autorizarea Planului Etapei de Proiect sau a Planului ce priveste Exceptia aparuta in Proiect
Controlul Calitatii
Activitatile specifice procesului Controlul unei Etape de Proiect
Registrul ce priveste Riscurile in cadrul Proiectului
Asteptarile beneficiarului proiectului referitoare la calitatea in cadrul proiectului
Responsabilitatile ce privesc inmanarea, transferul elementelor de proiect
Reprezentantul Furnizorului Proiectului (Dezvoltatorul proiectului)
StudioWeb by PorticoGlobal