Luarea deciziilor ce privesc problemele aparute in proiect

Luarea deciziilor ce privesc problemele aparute in proiect
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Managerul de Proiect poate fi n masura sa rezolve problemele fara a fi nevoit sa le transmita si Comisiei de Conducere a Proiectului.

De exemplu, o schimbare minora ce priveste un detaliu de design aprobat care nu afecteaza alte elemente ale proiectului poate fi tratat in mod direct de catre Managerul de Proiect, daca acestuia ii este permis acest lucru in Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului, atata timp cat acest lucru este in mod formal inregistrat si documentat.

Alte probleme poate ca este nevoie sa fie transmise catre Comisia de Conducere a Proiectului sau catre Autoritatea Responsabila cu Schimbarile aparute in Proiect, in vederea luarii de decizii.

Transmiterea se poate face sub forma unui Raport ce priveste Problema Aparuta in Proiect, ca parte a unei cereri formale sa se poata face sub forma unui Raport ce priveste Exceptia Aparuta in Proiect, daca optiunea aleasa in vederea rezolvarii problemei determina o exceptie in cadrul proiectului.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Evaluarea Proiectului

de Adrian Viziteu

Companiile invata din experientele pe care le au in cadrul proiectelor derulate. Cand evalueaza un proiect, obiectivul este de a vedea cat de mult sau putin succes a avut proiectul. Poate fi de asemenea posibil sa fie imbunatatite estimarile pentru...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Riscurile Proiectului

de Adrian Viziteu

In raport cu metodologia de gestionare a proiectului, Riscurile Proiectului pot fi centralizate in cadrul unei componente al carei scop este acela de a identifica, evalua si controla incertitudinea si, ca rezultat, de a imbunatati abilitatea proiectului...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Roluri in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Pentru a fi flexibila si pentru a intruni nevoile diferite ale companiilor si ale proiectelor de diferite dimensiuni, metodologia de gestionare a proiectului nu defineste in cadrul proiectului posturi de conducere menite sa fie alocate individual...

Management Proiecte

Primirea Pachetelor de Lucru finalizate

de Adrian Viziteu

Dupa ce munca a fost alocata membrilor echipei de proiect sau echipei de proiect, trebuie in consecinta sa existe o confirmare a faptului ca aceasta a fost finalizata si aprobata. In urma aprobarii, orice schimbari survenite in ceea ce priveste...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Controlul calitatii in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Controlul calitatii se concentreaza pe tehnicile operationale si pe activitatile folosite de cei implicati in proiect pentru a indeplini cerintele ce privesc calitatea. Exemple: • prin inspectia ce priveste calitatea sau dupa caz, testarea • prin...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Livrarea Pachetului de Lucru

de Adrian Viziteu

Imediat ce Pachetul de Lucru a fost acceptat de Managerul de Proiect, notificarea ce priveste finalizarea lui trebuie trimisa inapoi Managerului de Proiect, imediat dupa finalizarea muncii pe respectivul Pachet de Lucru. Urmatoarele actiuni sunt...

Management Proiecte

Management Proiecte

Elaborarea Planului Proiectului

de Adrian Viziteu

Inainte de a exista o asumare pe parte de cheltuieli majore in ceea ce priveste proiectul, graficul de realizare a proiectului, cerintele pe parte de resurse trebuie stabilite, agreate. Aceste informatii sunt cuprinse in Planul Proiectului si de ele...

Management Proiecte

Descrierea Rezultatului Proiectului

de Adrian Viziteu

Descrierea Rezultatului Proiectului este elaborata in cadrul procesului Demararea Proiectului, ca parte a activitatii de analiza si poate fi imbunatatita in cadrul procesului Initierea Proiectului, cand se elaboreaza Planul Proiectului. Descrierea...

Management Proiecte

Incheierea unui Proiect - activitati specifice

de Adrian Viziteu

Activitatile din cadrul procesului Incheierea unui Proiect sunt specifice Managerului de Proiect si presupun: • pregatirea incheierii planificate • pregatirea incheierii premature a proiectului • inmanarea, transferul elementelor de proiect • evaluarea...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Exemplu de analiza a unei parti care detine interese in proiect
Elaborarea Strategiei ce priveste Gestionarea Riscurilor Proiectului
Activitatile specifice procesului Controlul unei Etape de Proiect
Responsabilitatile ce privesc pregatirea inchierii premature a proiectului
Exemplu de structura de descompunere a riscului
Centralizarea Documentatiei ce priveste Initierea Proiectului
Exemplu de responsabilitati ale Managerului de Proiect in raport cu organizatia
Implementarea deciziei in cadrul proiectului
Beneficiile secundare determinate de tehnicile ce privesc inspectia calitativa
Exemplu de Business Case neverificat
Responsabilitatile referitoare la elaborarea Strategiei ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Elaborarea Descrierilor Elementelor care alcatuiesc Rezultatul Proiectului
Analiza riscurilor rezultate in urma planificarii proiectului
Schimbarile Aparute in Proiect
StudioWeb by PorticoGlobal