Livrarea Pachetului de Lucru

Livrarea Pachetului de Lucru
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Imediat ce Pachetul de Lucru a fost acceptat de Managerul de Proiect, notificarea ce priveste finalizarea lui trebuie trimisa inapoi Managerului de Proiect, imediat dupa finalizarea muncii pe respectivul Pachet de Lucru.

Urmatoarele actiuni sunt recomandate, in ceea ce priveste livrarea unui Pachet de Lucru:

• Revizuirea Registrului ce priveste Calitatea in cadrul Proiectului, pentru a verifica faptul ca toate activitatile ce privesc calitatea asociate cu Pachetul de Lucru sunt finalizate

• Revizuirea aprobarilor, pentru a verifica faptul ca toate elementele de proiect care vor fi livrate de Pachetul de Lucru sunt finalizate

• Actualizarea Planului Echipei de Proiect, pentru a arata ca Pachetul de Lucru este finalizat

• Verificarea Pachetului de Lucru si urmarirea procedurii ce priveste livrarea elementelor de proiect finalizate, impreuna cu notificarea Managerului de Proiect in ceea ce priveste faptul ca Pachetul de Lucru este finalizat.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Planurile Proiectului

de Adrian Viziteu

Scopul Planurilor Proiectului este de a facilita comunicarea si controlul prin definirea mijloacelor de livrare a elementelor care alcatuiesc proiectul: unde si cum si de catre cine + realizarea estimarilor legate de cand si cat de mult. Gestionarea...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Mecanisme de control bazate pe evenimente si timp

de Adrian Viziteu

Exista 2 tipuri de mecanisme de control al proiectului, pe toata perioada sa de derulare: • Mecanisme de control raportate la evenimentele proiectului Aceste mecanisme de control sunt derulate in momentul in care care un eveniment are loc in cadrul...

Management Proiecte

Despre Managementul Proiectelor

de Adrian Viziteu

Proiectul, prin definitie, se deruleaza intr-un mediu organizational controlat. Intrebarile frecvente pe care cei implicati in rolul de Manager de Proiect ar trebui sa si le puna sunt "Care sunt asteptarile in ceea ce ma priveste?", "De ce anume se...

Management Proiecte

Management Proiecte

Ce reprezinta riscul in contextul proiectului?

de Adrian Viziteu

In contextul unui proiect, obiectivele proiectului sunt cele care sunt supue riscului. Acestea vor include finalizarea proiectului prin indeplinirea unor sarcini bine stabilite la inceputul proiecutlui, tinand cont de timp, costuri, calitate, scop,...

Management Proiecte

Management Proiecte

Demararea Proiectului - obiective

de Adrian Viziteu

Obiectivul procesului Demararea Proiectului este de a asigura urmatoarele: • exista suficienta justificare din punctul de vedere al operatiunilor de afaceri ale companiei, pentru a initia proiectul, justificare documentata in Business Case-ul in...

Management Proiecte

Management Proiecte

Asigurarea proiectului prin mecanisme specializate

de Adrian Viziteu

Comisia de Conducere a Proiectului, prin intermediul mecanismelor specializate de asigurare a proiectului, mai exact prin specialistii alocati sa ocupe acest rol, este responsabila cu monitorizarea tuturor aspectelor ce tin de performanta proiectului si...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Problemele aparute in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Termenul "probleme", in contextul metodologiei de gestionare a proiectului, se refera la orice eveniment relevant care a avut loc, care nu a fost planificat si care necesita sa fie gestionat. O problema poate fi reprezentata de o ingrijorare, o...

Management Proiecte

Schimbarile Aparute in Proiect

de Adrian Viziteu

In raport cu metodologia de proiect, Schimbarile Aparute in Proiect pot fi centralizate in cadrul unei componente, al carei scop este acela de a identifica, evalua si controla potentialele schimbari si schimbarile aprobate in ceea ce priveste proiectul,...

Management Proiecte

Verificarea si intretinerea Business Case-ului

de Adrian Viziteu

Business Case-ul determina procesul de luare a deciziilor in cadrul proiectului, asigurandu-se astfel ca (1) proiectul ramane justificat pe tot parcursul derularii sale si (2) obiectivele impuse si beneficiile dorite pot fi realizate. Pentru a...

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Calitatea in contextul metodologiei de gestionare a proiectului
Abordarea, in raport cu progresul realizat in cadrul proiectului
Gestionarea calitatii si a sistemelor ce privesc calitatea in cadrul proiectului
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Evaluarea resurselor disponibile si alocarea acestora in cadrul proiectului
Beneficiile asteptate in urma realizarii proiectului
Responsabilitatile ce privesc actualizarea Business Case-ului
Actualizarea Business Case-ului
Justificarea continua a proiectului din perspectiva afacerilor companiei
Responsabilitatile ce privesc calitatea unui element al proiectului
Responsabilitatile ce privesc actualizarea Planului Proiectului
Abordarea Business Case-ului din perspectiva metodologiei de gestionare a proiectului
Raportarea Finalului de Etapa de Proiect
Selectarea abordarii in ceea ce priveste proiectul si elaborarea Rezumatului Proiectului
Riscurile Proiectului - Pasul Estimarea Riscului
StudioWeb by PorticoGlobal