Instruirea nevoilor pe care o echipa de proiect le are

Instruirea nevoilor pe care o echipa de proiect le are
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

La inceputul proiectului, membrii echipei de proiect pot necesita instruire.

Aceasta instruire include cunoasterea proceselor si standardelor care urmeaza a fi folosite in proiect (precum proceduri ce tin de gestionarea configuratiei proiectului), metode de asigurare a calitatii in cadrul proiectului, modul de raportare in cadrul proiectului + alte detalii specifice proiectului.

Instruirea mai poate fi o introducere in proiect si o prezentare a scopului si obiectivelor proiectului, in scopuri motivationale pentru membrii echipei de proiect.

Membrii Comisiei de Conducere a Proiectului pot avea si ei nevoie de instruire in ceea ce priveste rolurile lor, inclusiv in privinta asteptarilor pe care proiectul le are de la acestia si in privinta procedurilor necesare derularii responsabilitatilor pe care acestia le au.

Instruirea Managerilor de Echipe de Proiect in ceea ce priveste terminologia si procesele metodologiei de gestionare a proiectului aleasa pentru a fi folosita este de asemenea necesara la inceput de proiect, pentru toti membrii echipei care gestioneaza proiectul.

In timpul derularii unui proiect, membrii echipei de proiect pot si ei sa aiba nevoie de instruire din partea specialistilor implicati in proiect, astfel incat acestia sa-si poata indeplini sarcinile alocate in cadrul proiectului si deci, sa poata duce la bun sfarsit activitatile de proiect alocate lor.

Mangerul de Proiect ar trebui sa se asigure ca nevoile de instruire sunt incluse in planurile de proiect.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Exemplu de Elemente de Gestionare a Proiectului

de Adrian Viziteu

Pentru un proiect mic, luandu-se decizia de a combina procesele Demararea Proiectului si Initierea Proiectului, nu a fost elaborat Rezumatul Proiectului. In schimb, echipa care gestioneaza proiectul a folosit Mandatul Proiectului pentru a elabora...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Demararea Proiectului - obiective

de Adrian Viziteu

Obiectivul procesului Demararea Proiectului este de a asigura urmatoarele: • exista suficienta justificare din punctul de vedere al operatiunilor de afaceri ale companiei, pentru a initia proiectul, justificare documentata in Business Case-ul in...

Management Proiecte

Management Proiecte

Roluri in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Pentru a fi flexibila si pentru a intruni nevoile diferite ale companiilor si ale proiectelor de diferite dimensiuni, metodologia de gestionare a proiectului nu defineste in cadrul proiectului posturi de conducere menite sa fie alocate individual...

Management Proiecte

Ce reprezinta riscul in contextul proiectului?

de Adrian Viziteu

In contextul unui proiect, obiectivele proiectului sunt cele care sunt supue riscului. Acestea vor include finalizarea proiectului prin indeplinirea unor sarcini bine stabilite la inceputul proiecutlui, tinand cont de timp, costuri, calitate, scop,...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Planul Proiectului

de Adrian Viziteu

Planul de Proiect pune include informatii ce privesc cum si cand perioada de timp alocata proietului, costurile impilcate, scopul si calitatea vor fi realizate, prin enuntarea elementelor care alcatuiesc proiectul, a activitatilor si a resurselor...

Management Proiecte

Management Proiecte

Mecanismele de control ce privesc calitatea

de Adrian Viziteu

Este important sa se stabileasca o baza efectiva pentru mecanismele de control in ceea ce priveste calitea, inclusiv in privinta tolerantelor referitoare la calitate, astfel incat acestea sa reprezinte un mod eficient si sigur de a putea obtine...

Management Proiecte

Tipuri de Business Case

de Adrian Viziteu

Motivele datorita carora iau nastere proiectele variaza enorm si sunt in mare parte determinate de mediul organizational. Natura unui proiect determina obiectivele acestuia care vor fi folosite pentru a verifica si valida existenta proiectului si...

Management Proiecte

Examinarea problemelor aparute in proiect

de Adrian Viziteu

Acest pas examineaza problema prin intermediul analizei realizate cu scopul de a determina impactul pe care problema il are asupra proiectului. Managerul de Proiect trebuie sa ia in considerare daca este necesara o analiza a impactului, luand in calcul, in...

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal