Inregistrarile informatiilor ce privesc calitatea unui element al proiectului sau a rezultatului proiectului

Inregistrarile informatiilor ce privesc calitatea unui element al proiectului sau a rezultatului proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Este important de retinut ca dovezile sunt adunate pentru a demonstra ca activitatile ce privesc calitatea elementului proiectului sau a rezultatului proiectului au fost derulate.

Aceste inregistrari se realizeaza in Registrul ce priveste Calitatea in cadrul Proiectului si ii asigura pe Managerul de Proiect si Comisia de Conducere a Proiectului de urmatoarele lucruri:

• Elementele de proiect sau rezultatul proiectului au intunit criteriile ce privesc calitatea si indeplinesc scopul stabilit la inceput. Alternativ, exista inregistrari ce privesc si esecurile in ceea ce priveste calitatea si actiunile corective derulate

• Procesele agreate au fost observate cu succes

• Autoritatea care aproba elementul de proiect sau dupa caz, rezultatul proiectului si de asemenea partile care detin interese in proiect au fost satisfacute

• Auditurile planificate au fost derulate si raportate.

Inregistrarile ce privesc calitatea ar trebui sa includa referinte catre documentatia ce priveste inspectia calitativa, precum planul de testare.

Detaliile oricarui defect si actiunile necesare corectarii erorilor si omisiunilor elementului de proiect sau rezultatului proiectului inspectat. De asemenea mai trebuie incluse si orice rapoarte ce privesc calitatea, de exemplu, cele de audit.

Cand aceste inregistrari sunt primite de catre Grupul Responsabil cu Acordarea de Suport in cadrul Proiectului, inregistrarile din Registrul ce priveste Calitatea in cadrul Proiectului pot fi considerate complete.

In timpul derularii proiectului si la incheierea proiectului, inregistrarile ce privesc calitatea reprezinta o sursa importanta de analiza a informatiei, in raport cu principiul faptului ca un proiect trebuie sa invete din experiente anterioare si similare, de exemplu, in ceea ce priveste unitatile de masurare a calitatii, precum tipurile de defecte, informatii similare exitente in alt proiect derulat anterior, care pot fi folosite pe post de lectii invatate si pot fi luate in calcul pentru proiectul aflat acum in derulare si mai pot fi folosite pentru imbunatatirea proceselor folosite.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Definirea progresului in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Ce este progresul, raportat la proiect? Progresul in cadrul proiectului reprezinta masurarea realizarilor in raport cu obiectivele proiectului. Acesta poate fi monitorizat in cadrul Pachetului de Lucru, in cadrul echipei de proiect sau in cadrul...

Management Proiecte

Lucrul pe proiect in contextul organizational

de Adrian Viziteu

In mediile organizationale functionale, Managerii de Proiect pot intampina dificultati atunci cand gestioneaza proiecte alcatuite din membrii care au competente diferite si care provin din parti diferite ale companiei sau ale companiilor implicate in...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Riscurile Proiectului - Pasul Estimarea Riscului

de Adrian Viziteu

Scopul pasului "Estimarea riscului" este de a evalua amenintarile si oportunitatile proiectului in ceea ce priveste probabilitatea si impactul acestora asupra proiectului. Proximitatea, locatia riscului va reprezenta de asemenea un interes, pentru a...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Reprezentantul Utilizatorilor

de Adrian Viziteu

Reprezentantul Utilizatorilor este responsabil cu specificarea nevoilor celor care vor folosi rezultatul proiectului, este responsabil cu transmiterea nevoilor utilizatorilor catre echipa care gestioneaza proiectul si este responsabil cu monitorizarea...

Management Proiecte

Calitatea in cadrul Proiectului

de Adrian Viziteu

Scopul Calitatii in cadrul Proiectului este acela de a defini si implementa mijloacele prin care proiectul va crea si va certifica daca rezultatul obtinut serveste scopului proiectului. Calitatea in cadrul Proiectului defineste abordarea metodologiei de...

Management Proiecte

Gestionarea proiectului prin exceptie

de Adrian Viziteu

Un proiect are definite tolerante pentru fiecare obiectiv in parte, in vederea stabilirii de limite in ceea ce priveste delegarea autoritatii. Metodologia aleasa trebuie sa includa mijloace adecvate cu ajutorul carora (1) sa fie clare...

Management Proiecte

Importanta proiectelor in general

de Adrian Viziteu

In mediul de afaceri curent organizatiile trebuie sa poata sustine 2 paralele, poate cele mai importante, avand in vedere ca deseori acestea se regasesc una in competitie cu cealalta: • Mentinerea operatiunilor curente de afaceri: profitabilitatea,...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Descrierea unei diagrame de proces de proiect

de Adrian Viziteu

Descrierea unei diagrame de proces de proiect • Demararea Proiectului este un proces • Autorizarea Initierii Proiectului este o activitate, fiecare proces fiind alcatuit din mai multe activitati • Cererea ce priveste Planul Exceptiei Aparute in Proiect este...

Management Proiecte

Introducere in procesele proiectului

de Adrian Viziteu

Un proces este un set structurat de activitati al carui scop este acela de a indeplini un obiectiv specific. Conducerea, gestionarea si livrarea cu succes a unui proiect se realizeaza cu ajutorul proceselor specifice metodologiei de gestionare a...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal