Grupul Responsabil cu Acordarea de Suport in cadrul Proiectului

Grupul Responsabil cu Acordarea de Suport in cadrul Proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Acordarea de suport in cadrul proiectului ii revine ca responsabilitate Managerului de Proiect.

Daca este necesar, Managerul de Proiect poate delega acest rol si sarcinile de lucru specifice Grupului Responsabil cu Acordarea de Suport in cadrul Proiectului, rolul acesta incluzand sarcini de lucru specifice ce privesc serviciile administrative, sfaturile acordate membrilor echipei de proiect sau ajutorul acordat in privinta folosirii instrumentelor folosite in cadrul proiectului.

Grupul Responsabil cu Acordarea de Suport in cadrul Proiectului poate de asemenea sa puna la dispozitie cunostinte tehnice in sensul planificarii sau gestionarii riscurilor, de exemplu.

Daca rolul de suport in cadrul proiectului nu este asumat de Conducerea Companiei sau dupa caz, de Conducerea Programului de Proiecte, Grupul Responsabil cu Acordarea de Suport in cadrul Proiectului este de obicei responsabil cu administrarea oricaror proceduri ce privesc configurarea proiectului si instrumentele folosite in cadrul acestuia, asa cum sunt ele definite in Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului.

Este important de mentionat faptul ca rolul Grupului Responsabil cu Acordarea de Suport in cadrul Proiectului nu este optional, dar alocarea unei alte persoane sau a unor persoane sau a unui grup care sa preia aceste sarcini de suport de la Managerul de Proiect este.

Daca nu sunt alocate aceste sarcini de suport altcuiva, Managerul de Proiect este persoana care asigura suport in cadrul proiectului.

Unele companii pot avea definite in cadrul lor un birou temporar care se ocupa de acordarea de suport in ceea ce priveste livrarea unui anumit proiect.

Rolul Grupului Responsabil cu Acordarea de Suport in cadrul Proiectului si rolul Asigurarii Proiectului trebuie pastrate separat, in vederea mentinerii independentei Asigurarii Proiectului.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Abordarea, in raport cu planurile de proiect

de Adrian Viziteu

Elaborarea planurilor proiectului presupune ca, inainte de realizarea lor, sa fie identificate elementele care alcatuiesc proiectul si abia dupa sa fie enuntate activitatile, dependintele si resursele necesare pentru livrarea elementelor de proiect...

Management Proiecte

Autorizarea incheierii proiectului

de Adrian Viziteu

Incheierea controlata a unui proiect este la fel de importanta ca demararea sa in mod controlat. Trebuie sa existe un punct in care obiectivele definite in versiunea initiala si versiunile curente ale Documentatiei ce priveste Initierea Proiectului si...

Management Proiecte

Tipuri de Business Case

de Adrian Viziteu

Motivele datorita carora iau nastere proiectele variaza enorm si sunt in mare parte determinate de mediul organizational. Natura unui proiect determina obiectivele acestuia care vor fi folosite pentru a verifica si valida existenta proiectului si...

Management Proiecte

Managerul Echipei de Proiect

de Adrian Viziteu

Responsabilitatea principala a Managerului Echipei de Proiect este de a se asigura ca se produce rezultatul alocat lui de catre Managerul de Proiect. Managerul Echipei de Proiect ii raporteaza Managerului de Proiect si este condus, in consecinta, de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Actualizarea Planului Proiectului

de Adrian Viziteu

Comisia de Conducere a Proiectului foloseste Planul Proiectului pe tot parcursul derularii acestuia, pentru a masura progresul. Planul Proiectului este actualizat pentru a include progresul actual al proiectului in raport cu etapa de proiect care se...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Despre Calitatea in cadrul Proiectului

de Adrian Viziteu

Calitatea este in general definita ca fiind o totalitate a caracteristicilor proprii sau alocate unui produs, unei persoane, unui proces, unui serviciu sau unui sistem care de sine statator poate dovedi ca intruneste asteptarile sau satisface nevoile,...

Management Proiecte

Urmarirea actiunilor post-examinare

de Adrian Viziteu

Urmarirea actiunilor post-examinare este realizata conform procedurii de mai jos: • Coordoneaza actiunile agreate in urma examinarii (Prezentatorul) • Valideaza actiunile individuale (Examinatorii, conform celor agreate in sedinta de examinare) •...

Management Proiecte

Planificarea calitatii in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Scopul planificarii calitatii este acela de a constitui o baza solida pentru aprobarea din partea Comisiei de Conducere a Proiectului si pentru comunicare si pentru mecanismele de control necesare proiectului. Aprobarea din partea Comisiei de Conducere a...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Gestionarea proiectului prin exceptie

de Adrian Viziteu

Un proiect are definite tolerante pentru fiecare obiectiv in parte, in vederea stabilirii de limite in ceea ce priveste delegarea autoritatii. Metodologia aleasa trebuie sa includa mijloace adecvate cu ajutorul carora (1) sa fie clare...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal