Gestionarea Granitelor dintre Etapele Proiectului - introducere, rol

Gestionarea Granitelor dintre Etapele Proiectului - introducere, rol
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Procesul Gestionarea Granitelor dintre Etapele Proiectului are rolul de a-i permite Comisiei de Conducere a Proiectului sa primeasca suficiente informatii de la Managerul de Proiect, astfel incat aceasta sa poata revizui succesul etapei curente de proiect, sa poata aproba Planul Urmatoarei Etape de Proiect, sa revizuiasca Planul Proiectului actualizat si sa confirme faptul ca inca exista o justificare in ceea ce priveste derularea proiectului si in ceea ce priveste riscurile, acceptarea lor.

Drept urmare, procesul Gestionarea Granitelor dintre Etapele Proiectului trebuie executata la finalul etapei curente de proiect sau in apropierea momentului finalizarii fiecarei etape de gestionare a proiectului.

Proiectele nu intotdeauna se deruleaza conform planului si in ceea ce priveste raspunsul legat de un Plan ce priveste Exceptia Aparuta in Proiect, in situatia in care etapa de proiect sau proiectul este prevazut(a) sa depaseasca tolerantele, Comisia de Conducere a Proiectului poate solicita ca etapa curenta de proiect si posibil proiectul, sa fie replanificat(a). Rezultatul replanificarii consta intr-un Plan ce priveste Exceptia Aparuta in Proiect care este inmanat Comisiei de Conducere a Proiectului spre aprobare, in acelasi fel in care Planul Etapei de Proiect este trimis spre aprobare.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Lucrul cu echipa de proiect

de Adrian Viziteu

Echilibrarea proiectului, a echipei de proiect si a membrilor acesteia Oamenii sunt extrem de importanti pentru un proiect. Nu este de ajuns sa existe doar procesele necesare si sistemele, intr-un proiect: daca oamenii implicati in proiect nu lucreaza...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Derularea de actiuni corective

de Adrian Viziteu

Schimbarile si ajustarile in proiect trebuie deruulate intr-o maniera rationala, chiar si atunci cand acestea par sa fie foarte usor de gestionat si de incadreaza in tolerantele impuse. In derularea actiunilor corective, obiectivul este acela de a...

Management Proiecte

Management Proiecte

Responsabilitatile ce privesc Planurile Proiectului

de Adrian Viziteu

Conducerea Companiei sau dupa caz, Conducerea Programului de Proiecte • Impune tolerantele proiectului si le documenteaza in Mandatul Proiectului • Aproba Planurile ce privesc Exceptiile Aparute in Proiect, cand nivelele de toleranta acceptate sunt depasite...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Primirea Pachetelor de Lucru finalizate

de Adrian Viziteu

Dupa ce munca a fost alocata membrilor echipei de proiect sau echipei de proiect, trebuie in consecinta sa existe o confirmare a faptului ca aceasta a fost finalizata si aprobata. In urma aprobarii, orice schimbari survenite in ceea ce priveste...

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal