Exemplu de schimbari ce pot surveni in echipa care gestioneaza proiectul

Exemplu de schimbari ce pot surveni in echipa care gestioneaza proiectul
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Un proiect poate include o etapa de achizitii in timpul careia este selectat un furnizor al proiectului (dezvoltatorul) care sa produca o parte din sau tot rezultatul proiectului.

Inainte de a fi selectat acest furnizor, un membru de nivel senior care se ocupa de aceasta achizitie il poate reprezenta in proiect pe Reprezentantul Furnizorului Proiectului.

Dupa alegerea furnizorului proiectului si dupa ajungerea in etapa de dezvoltare, reprezentantul senior din partea companiei care furnizeaza proiectul poate fi inclus in echipa de proiect in rolul de Reprezentant al Furnizorului Proiectului.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Gestionarea proiectului prin exceptie

de Adrian Viziteu

Un proiect are definite tolerante pentru fiecare obiectiv in parte, in vederea stabilirii de limite in ceea ce priveste delegarea autoritatii. Metodologia aleasa trebuie sa includa mijloace adecvate cu ajutorul carora (1) sa fie clare...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Acceptarea unui Pachet de Lucru

de Adrian Viziteu

Principiul de baza este ca inainte de a aloca un Pachet de Lucru unei echipe de proiect, trebuie sa existe un acord intre Managerul de Proiect si Managerul Echipei de Proiect, legat de ceea ce urmeaza a fi livrat, legat de cerintele de raportare, de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Etapa de Initiere a Proiectului

de Adrian Viziteu

Imediat in urma luarii deciziei de aprobare a proiectului, proiectul trebuie planificat in detaliu. Fondurile in acest sens trebuie obtinute si mecanismele de control trebuie si ele definite, in vedera asigurarii faptului ca proiectul porneste conform...

Management Proiecte

Mecanismele de control ce privesc calitatea

de Adrian Viziteu

Este important sa se stabileasca o baza efectiva pentru mecanismele de control in ceea ce priveste calitea, inclusiv in privinta tolerantelor referitoare la calitate, astfel incat acestea sa reprezinte un mod eficient si sigur de a putea obtine...

Management Proiecte

Exceptiile si tolerantele in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

O exceptie este o situatie in care poate fi previzionata o deviere de la nivele de toleranta acceptate in cadrul proiectului. Tolerantele reprezinta devitatiile permise intr-o anumita masura sa depaseasca, in sus sau in jos, valorile din plan ce privesc...

Management Proiecte

Management Proiecte

Ce este planificarea?

de Adrian Viziteu

Planificarea reprezinta actul sau progresul de elaborare si intretinere a unui Plan de Proiect. Termenul este de asemenea folosit pentru a descrie procedurile folosite in mod formal, precum crearea documentelor si a diagramelor necesare. Planificarea...

Management Proiecte

Management Proiecte

Introducere in Business Case

de Adrian Viziteu

Scopul Business Case-ului Scopul Business Case-ului este (1) de a stabili mecanismele care evalueaza daca proiectul este si are toate sansele sa ramana viabil si realizabil si (2) de a ajuta in procesul de decizie ce priveste nivelul de investitie...

Management Proiecte

Demararea Proiectului - activitati specifice

de Adrian Viziteu

Activitatile procesului Demararea Proiectului este foarte probabil sa fie impartite intre Conducerea Companiei sau dupa caz, Conducerea Programului de Proiecte, Directorul de Proiect si Managerul de Proiect. Rolul acestor activitati este de a: •...

Management Proiecte

Management Proiecte

Adaptarea componentelor proiectului

de Adrian Viziteu

Adaptarea unei componente nu inseamna in mod obligatoriu modificarea metodologiei de proiect. In cele mai multe cazuri, factorii de proiect si factorii de mediu sunt incorporati in strategiile proiectului si in mecanismele de control ale proiectului....

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Exemplu de criterii de acceptanta
Configuratia Proiectului
Exemplu de tehnica de realizare a unei diagrame bazata pe noduri, sageti
Aplicarea termenilor specifici si limbajului specific, in raport cu metodologia de proiect
Perspectivele organizationale
Inregistrarile ce privesc aprobarile, in raport cu calitatea
Identificarea dependintelor ce privesc activitatile in raport cu elementele care alcatuiesc proiectul
Autorizarea initierii proiectului de catre Comisia de Conducere a Proiectului
Responsabilitatile ce privesc Progresul realizat in cadrul Proiectului
De ce este nevoie de o metodologie de gestionare a proiectului?
Abordarea, in raport cu adaptarea metodologiei de proiect la specificul proiectului
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Folosirea etapelor de gestionare a proiectului in ceea ce priveste controlul proiectului
Controlul unei Etape de Proiect - introducere, scop, obiective
Responsabilitatile ce privesc planificarea etapei de initiere a proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal