Exemplu de echipa alcatuita din oameni cu diverse tipuri de personalitati

Exemplu de echipa alcatuita din oameni cu diverse tipuri de personalitati
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Unii oameni sunt foarte sociabili si entuziasmati de felul lor, acesti oameni putand sa genereze diferite idei.

Alti oameni sunt analitici din fire, competenti in ceea ce priveste munca detaliata, acestia asigurandu-se tot timpul ca sarcinile de lucru sunt intotdeauna indeplinite.

In timp ce, de obicei, nu este posibil sa le fie schimbate oamenilor aceste caracteristici, este posibil sa fie creata o echipa echilibrata, astfel incat un mix de tipuri de personalitate sa poata asigura indeplinirea activitatilor de proiect.

Managerii de Proiect care cunosc inclinarile de felul acesta ale oamenilor implicati in proiect pot folosi aceste cunostinte pentru a putea construi echipe de proiect echilibrate, in cadrul procesului Demararea Proiectului - in ceea ce priveste echipa care gestioneaza proiectul si in cadrul procesului Initierea Proiectului sa poata identifica membrii echipei de proiect.

Este important ca acest echilibru  sa fie creat. De exemplu, o echipa alcatuita doar din oameni cu "idei" reprezinta un foarte mare risc pentru proiect, deoarece acestia pot foarte usor sa se piarda in detalii si deci, pot foarte usor sa ajunga sa nu se mai raporteze la scopul si obiectivele proiectului.

In contrast cu aceasta, o echipa de proiect formata numai din oameni analitici poate foarte usor sa piarda sensul strategic al proiectului.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Tipuri de Business Case

de Adrian Viziteu

Motivele datorita carora iau nastere proiectele variaza enorm si sunt in mare parte determinate de mediul organizational. Natura unui proiect determina obiectivele acestuia care vor fi folosite pentru a verifica si valida existenta proiectului si...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Elaborarea Business Case-ului in varianta scurta

de Adrian Viziteu

In faza de derulare a proiectului si in special in tipul derularii sale, este foarte usor ca atentia sa se puna pe "ce anume este facut" si "cum este facut", in timp ce "de ce este nevoie sa fie facut" este ignorat. Business Case-ul evidentiaza exact...

Management Proiecte

Continuitatea Afacerii

Continuitatea Afacerii - introducere

de Adrian Viziteu

Continuitatea Afacerii presupune (1) planificarea ce priveste diminuarea riscului - prin reducerea posibilitatii aparitiei unor evenimente adverse și (2) planificarea ce priveste recuperarea afacerilor - prin asigurarea functionarii continue in urma...

Management Proiecte

Revizuirea statusului Pachetului de Lucru

de Adrian Viziteu

Aceasta activitate pune la dispozitie mijloacele de evaluare la intervale regulate ale statusului Pachetelor de Lucru. Frecventa si formalitatea acestei activitati va fi de obicei aliniata, potrivita cu frecventa raportarii definite in Pachetele de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Inregistrarea lectiilor invatate anterior

de Adrian Viziteu

O serie de lectii au fost invatate in proiectele derulate anterioar de catre participantii la respectivele proiecte, fie ei membrii ai echipei de proiect, fie ei membrii ai Conducerii Companiei sau dupa caz, ai Conducerii Programului de Proiecte sau...

Management Proiecte

Planurile Etapelor de Proiect

de Adrian Viziteu

Un Plan de Etapa de Proiect este necesar fiecarei etape de gestionare a proiectului. Planul Etapei de Proiect este asemanator cu Planul Proiectului, in materie de continut, dar fiecare element din Planul Etapei de Proiect este descompus pana la nivelul de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Etapa de Initiere a Proiectului

de Adrian Viziteu

Imediat in urma luarii deciziei de aprobare a proiectului, proiectul trebuie planificat in detaliu. Fondurile in acest sens trebuie obtinute si mecanismele de control trebuie si ele definite, in vedera asigurarii faptului ca proiectul porneste conform...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Ce reprezinta gestionarea riscului?

de Adrian Viziteu

Gestionarea riscului se refera la aplicarea sistematica a procedurilor ce privesc activitatile de identificare si evaluare a riscurilor si apoi de planificare si implementare a raspunsurilor ce privesc riscurile. Acest lucru determina existenta unui...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal