Executarea unui Pachet de Lucru

Executarea unui Pachet de Lucru
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Munca trebuie executata si monitorizata in functie de cerintele definite in Pachetul de Lucru autorizat.

In timpul dezvoltarii elementelor de proiect, Managerul Echipei de Proiect nu trebuie sa desaseasca tolerantele agreate in Pachetul de Lucru, tolerante agreate impreuna cu Managerul de Proiect. Managerul de Proiect poate doar avansa cu Pachetul de Lucru sau poate derula actiuni corective in timp ce Pachetul de Lucru este prevazut sa fie finalizat in limitele tolerantelor impuse de Managerul de Proiect. Imediat ce tolerantele Pachetului de Lucru sunt prevazute a fi depasite, Mangerul Echipei de Proiect trebuie sa ii declare problema Managerului de Proiect, care va decide asupra actiunilor care vor trebui derulate in acest sens.

Urmatoarele actiuni sunt recomandate, in ceea ce priveste exacutarea unui Pachet de Lucru:

• Gestionarea dezvoltarii elementelor de proiect necesare, cu ajutorul:

• dezvoltarii elementelor de proiect specificate in Pachetul de Lucru, indeplinind criteriile ce privesc calitatea, definite in Descrierile Elementelor de Proiect

• asigurarii faptului ca munca este desfasurata in concordanta cu tehnicile agreate, procesele si procedurile specificate in Pachetul de Lucru

• intretinerii interfetelor ce privesc dezvoltarea, operarea si suportul, asa cum sunt ele specificate in Pachetul de Lucru

• verificarii Pachetului de Lucru in raport cu procedura de actualizare a Registrului ce priveste Calitatea in cadrul Proiectului - de exemplu, inregistrarea activitatilor finalizate ce privesc gestionarea calitatii in cadrul proiectului

• surprinderea si inregistrarea efortului depus

• monitorizarea si controlul riscurilor si problemelor asociate cu Pachetul de Lucru + instiintarea Managerului de Proiect in legatura cu statusul lor

• Notificarea Managerului de Proiect in legatura cu orice probleme noi, riscuri noi sau lectii noi ; Managerul de Proiect poate apoi decide cursul potrivit de actiune si Managerul Echipei de Proiect isi asuma actiunea decisa de Managerul de Proiect

• Obtinerea aprobarilor necesare pentru elementele de proiect finalizate, prin:

• verificarea Pachetului de Lucru si urmarirea metodei de obtinere si emiterea aprobarilor

• verificarea Pachetului de Lucru si urmarirea procedurii in vedera actualizarii Inregistrarilor ce privesc Componentele Configuratiei Proiectului, pentru a schimba statusul elementelor de proiect care au fost finalizate

• Revizuirea si raportarea statusului Pachetulu de Lucru catre Managerul de Proiect, prin:

• determinarea statusului fiecarui element de proiect din Pachetul de Lucru

• actualizarea Planului Echipei de Proiect si daca este necesar, prin consultarea impreuna cu Asigurarea Proiectului in ceea ce priveste viabilitatea sa

• transmiterea informatiei ce priveste progresul inpoi la Managerul de Proiect, prin intermediul Rapoartelor ce privsc momentele importante din proiect, in felul si frecventa definite in Pahetul de Lucru ; Daca tolerantele agreate pentru Pachetul de Lucru sunt prevazute sa fie depasite, trebuie notificat Managerul de Proiect, prin declararea unei probleme in acest sens.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Dimensiunea Comisiei de Conducere a Proiectului

de Adrian Viziteu

Directorul de Proiect, cu ajutorul Mangerului de Proiect, este responsabil de agrearea unei sutructuri de echipa de proiect si de adaptarea acesteia la marimea proiectului, la riscurile asociate proiectului si la complexitatea proiectului. Comisia de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Initierea Proiectului - obiectiv

de Adrian Viziteu

Obiectivul procesului Initierea Proiectului este de a asigura faptul ca exista o intelegere comuna asupra: • motivelor datorita carora proiectul trebuie realizat, beneficiilor asteptate si a faptului ca exista o intelegere ce priveste riscurile asociate •...

Management Proiecte

Management Proiecte

Etapa finala de livrare a proiectului

de Adrian Viziteu

Cum proiectul reprezinta o asumare temporara, in timpul ultimei etape, imediat ce Managerul de Proiect a primit aprobarea pentru toate elementele care alcatuiesc rezultatul proiectului, urmeaza momentul de a incheia proiectul si de a elibera de acesta...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal