Evaluarea investitiei in raport cu proiectul

Evaluarea investitiei in raport cu proiectul
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Cu ajutorul informatiilor din Business Case, este acum posibil si in acelasi timp necesar sa se compare costurile de dezvoltare, costurile de operare si costurile de intretinere cu valoarea oferita de beneficii pe o anumita perioada de timp, aceasta comparatie fiind numita Evaluarea investitiei.

Perioada de evaluare a investitiei poate fi de cativa ani sau poate fi considerata a fi intreaga durata de viata a rezultatului proiectului. In acest caz, reprezentantii companiei definesc normele contabile ce privesc evaluarea investitiei.

Evaluarea investitiei trebuie sa acopere atat costurile de proiect necesare realizarii rezultatului cerut si costurile necesare gestionarii proiectului, cat si costurile de operare si costurile de intretinere.

De exemplu, costurile estimate pentru relocarea sediului companiei pot acoperi costurile de proiect pentru activitatile de relocare, penalizarile survenite in urma inchiderii anticipate a contractelor ce privesc sediul actual si costurile ce privesc cresterea chiriei si serviciilor pentru noul sediu.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Verificarea si intretinerea Business Case-ului

de Adrian Viziteu

Business Case-ul determina procesul de luare a deciziilor in cadrul proiectului, asigurandu-se astfel ca (1) proiectul ramane justificat pe tot parcursul derularii sale si (2) obiectivele impuse si beneficiile dorite pot fi realizate. Pentru a...

Management Proiecte

Management Proiecte

Pregatirea incheierii premature a proiectului

de Adrian Viziteu

In anumite situatii, Comisia de Conducere a Proiectului il poate instrui pe Managerul de Proiect sa incheie prematur proiectul. In acest caz, Managerul de Proiect trebuie sa se asigure ca munca aflata in stare de derulare nu este pur si simplu...

Management Proiecte

Autorizarea unui Pachet de Lucru

de Adrian Viziteu

Ar fi foarte haotic si nepotrivit ca membrii echipei de proiect sa inceapa activitati oricand acestia ar dori. Trebuie sa existe un nivel de autonomie in cadrul echipei de proiect, dar in acest fel sigur ar aparea probleme la care acestia nu s-ar fi...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Revizuirea statusului Pachetului de Lucru

de Adrian Viziteu

Aceasta activitate pune la dispozitie mijloacele de evaluare la intervale regulate ale statusului Pachetelor de Lucru. Frecventa si formalitatea acestei activitati va fi de obicei aliniata, potrivita cu frecventa raportarii definite in Pachetele de...

Management Proiecte

Actualizarea Planului Proiectului

de Adrian Viziteu

Comisia de Conducere a Proiectului foloseste Planul Proiectului pe tot parcursul derularii acestuia, pentru a masura progresul. Planul Proiectului este actualizat pentru a include progresul actual al proiectului in raport cu etapa de proiect care se...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal