Elaborarea planurilor de proiect

Elaborarea planurilor de proiect
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Elaborarea planurilor de proiect presupune parcurgerea urmatorilor pasi:

1. Schitarea sablonului planului

2. Definirea si analiza elementelor care alcatuiesc proiectul + analiza riscurilor asociate

3. Identificarea activitatilor de proiect si a dependintelor lor + analiza riscurilor asociate

4. Generarea estimarilor + analiza riscurilor asociate

5. Stabilirea graficelor de timp + analiza riscurilor asociate

6. Documentarea planului.

Pasii 2-6 sunt aplicabili Planului Proiectului, Planului Etapei de Proiect si optional, Planului Echipei de Proiect.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Ce reprezinta gestionarea riscului?

de Adrian Viziteu

Gestionarea riscului se refera la aplicarea sistematica a procedurilor ce privesc activitatile de identificare si evaluare a riscurilor si apoi de planificare si implementare a raspunsurilor ce privesc riscurile. Acest lucru determina existenta unui...

Management Proiecte

Despre Calitatea in cadrul Proiectului

de Adrian Viziteu

Calitatea este in general definita ca fiind o totalitate a caracteristicilor proprii sau alocate unui produs, unei persoane, unui proces, unui serviciu sau unui sistem care de sine statator poate dovedi ca intruneste asteptarile sau satisface nevoile,...

Management Proiecte

Management Proiecte

Elaborarea planurilor de proiect

de Adrian Viziteu

Elaborarea planurilor de proiect presupune parcurgerea urmatorilor pasi: 1. Schitarea sablonului planului 2. Definirea si analiza elementelor care alcatuiesc proiectul + analiza riscurilor asociate 3. Identificarea activitatilor de proiect si a...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Autorizarea Proiectului

de Adrian Viziteu

Aceasta activitate va fi declansata de o cerere transmisa de Managerul de Proiect, in vederea autorizarii livrarii proiectului si trebuie facuta in paralel cu Planul Etapei de Proiect sau Planul ce priveste Exceptia aparuta in Proiect. Obiectivul...

Management Proiecte

Verificarea si intretinerea Business Case-ului

de Adrian Viziteu

Business Case-ul determina procesul de luare a deciziilor in cadrul proiectului, asigurandu-se astfel ca (1) proiectul ramane justificat pe tot parcursul derularii sale si (2) obiectivele impuse si beneficiile dorite pot fi realizate. Pentru a...

Management Proiecte

Management Proiecte

Nivelele de gestionare ale proiectului

de Adrian Viziteu

Cele 4 nivele de gestionare a proiectului sunt, de sus in jos: • Conducerea Companiei sau dupa caz, Conducerea Programului de Proiecte • Comisia de Conducere a Proiectului • Gestionarea proiectului de catre Managerul de Proiect • Livrarea proiectului...

Management Proiecte

Definirea progresului in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Ce este progresul, raportat la proiect? Progresul in cadrul proiectului reprezinta masurarea realizarilor in raport cu obiectivele proiectului. Acesta poate fi monitorizat in cadrul Pachetului de Lucru, in cadrul echipei de proiect sau in cadrul...

Management Proiecte

Importanta proiectelor in general

de Adrian Viziteu

In mediul de afaceri curent organizatiile trebuie sa poata sustine 2 paralele, poate cele mai importante, avand in vedere ca deseori acestea se regasesc una in competitie cu cealalta: • Mentinerea operatiunilor curente de afaceri: profitabilitatea,...

Management Proiecte

Management Proiecte

Planurile Proiectului

de Adrian Viziteu

Scopul Planurilor Proiectului este de a facilita comunicarea si controlul prin definirea mijloacelor de livrare a elementelor care alcatuiesc proiectul: unde si cum si de catre cine + realizarea estimarilor legate de cand si cat de mult. Gestionarea...

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal