Elaborarea, Crearea Planului ce priveste Exceptia aparuta in Proiect

Elaborarea, Crearea Planului ce priveste Exceptia aparuta in Proiect
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Daca o etapa de proiect este prevazuta sa devieze de la tolerantele agreate, in acel moment acesta nu mai detine aprobare din partea Comisiei de Conducere a Proiectului.

Planurile ce privesc Exceptia Aparuta in Proiect sunt solicitate de Comisia de Conducere a Proiectului ca raspuns la Raportul ce priveste Exceptia Aparuta in Proiect. Chiar daca Planul ce priveste Exceptia aparuta in Proiect va fi creat inainte de granita dintre etapele proiectului - planificata - aprobarea acestuia din partea Comisiei de Conducere a Proiectului reprezinta in sine o granita de etapa pentru etapa de proiect revizuita.

Planificarea nu este o activitate realizata in izolare. Managerul de Proiect va trebui sa se consulte cu membrii Comisiei de Conducere a Proiectului, cu Asigurarea Proiectului, cu Managerii Echipelor de Proiect si posibil cu alte parti care detin interese in proiect, in vederea crearii unui plan viabil. Cu cat mai multe persoane implicate in planificare, cu atat mai robust va fi planul.

Urmatoarele activitati sunt recomandate, in ceea ce priveste crearea unui Plan ce priveste Exceptia in cadrul Proiectului:

• Actualizarea Registrului Problemelor Proiectului si daca este necesar, a Raportului ce priveste Problemele din cadrul Proiectului, in raport cu Planul ce priveste Exceptia aparuta in Proiect

• Revizuirea si daca este necesar, actualizarea Documentatiei ce priveste Initierea Proiectului ; Poate de asemenea fi necesara consultarea cu Comisia de Conducere a Proiectului, in ceea ce priveste schimbarile solicitate. Urmatoarele ar trebui revizuite:

• asteptarile beneficiarului proiectului in ceea ce priveste calitatea - raman aceste asteptari neschimbate?

• relevanta abordarii proiectului, a strategiilor si a mecanismelor de control

• orice schimbari survenite in echipa care gestioneaza proiectul sau in descrierile rolurilor din cadrul echipei de proiect, in special in ceea ce priveste situatia legata de resurse sau furnizori externi, avand in vedere ca acestia pot afecta Planul ce priveste Exceptia in cadrul Proiectului

• Crearea Planului ce priveste Exceptia aparuta in Proiect, prin:

• examinarea Planului Etapei de Proiect, pentru a defini elementele necesare etapei de proiect

• examinarea Raportului ce priveste Exceptia aparuta in Proiect, in ceea ce priveste actiunile recomandate, pentru a identifica detalii care vor contribui la Planul ce priveste Exceptia aparuta in Proiect

• daca Planul ce priveste Exceptia aparuta in Proiect necesita ca noi elemente de proiect sa fie create, atunci se va examina Strategia ce priveste Gestionarea Calitatii in cadrul Proiectului, in vederea identificarii standardelor si procedurilor necesare ce privesc calitatea

• actualizarea structurii de descompunere a elementelor de proiect, a Descrierilor Elementelor de Proiect si a diagramei elementului de proiect pentru elementele de proiect care vor fi livrate de catre Planul ce priveste Exceptia Aparuta in Proiect

• actualizarea Registrului ce priveste Calitatea in cadrul Proiectului, pentru a identifica activitati ce privesc gestionarea calitatii

• Crearea sau actualizarea Inregistrarilor ce privesc Componentele Configuratiei Proiectului, pentru elementele de proiect care vor fi produse de Planul ce priveste Exceptia in cadrul Proiectului

• Actualizarea Registrului Problemelor Proiectului, daca riscuri noi sau probleme noi au fost identificate sau daca cele existente s-au modificat

• Actualizarea Registrului ce priveste Calitatea Proiectului, pentru activitatile planificate ce privesc gestionarea calitatii in proiect, care ar trebui sa includa date calendaristice de revizuire si aprobare a elementelor de proiect.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Elaborarea Planului Proiectului

de Adrian Viziteu

Inainte de a exista o asumare pe parte de cheltuieli majore in ceea ce priveste proiectul, graficul de realizare a proiectului, cerintele pe parte de resurse trebuie stabilite, agreate. Aceste informatii sunt cuprinse in Planul Proiectului si de ele...

Management Proiecte

Pregatirea incheierii planificate a proiectului

de Adrian Viziteu

Inainte ca incheierea proiectului sa fie recomandata, Managerul de Proiect trebuie sa se asigure ca rezultatele asteptate au fost indeplinite si livrate. Urmatoarele actiuni sunt recomandate, in ceea ce priveste pregatirea incheierii planificate a...

Management Proiecte

Capturarea problemelor aparute in proiect

de Adrian Viziteu

Primul pas al procedurii ce priveste problemele aparute in proiect este de a efectua o analiza initiala, in vederea determinarii tipului de problema aparuta si de observarea faptului ca aceasta trebuie gestionata in mod formal sau informal. Managerului de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Punctele de agreare in cadrul planului de proiect

de Adrian Viziteu

Schita programului de lucru include puncte de control in cadrul proiectului, agreate de Comisia de Conducere a Proiectului. Activitatile in cadrul proiectului ce privesc sfarsitul unei etape de gestionare a proiectului, precum generarea Raportului ce...

Management Proiecte

Management Proiecte

Revizuirea statusului Pachetului de Lucru

de Adrian Viziteu

Aceasta activitate pune la dispozitie mijloacele de evaluare la intervale regulate ale statusului Pachetelor de Lucru. Frecventa si formalitatea acestei activitati va fi de obicei aliniata, potrivita cu frecventa raportarii definite in Pachetele de...

Management Proiecte

Introducere in Managementul Proiectelor

de Adrian Viziteu

Metodologiile de gestionare a proiectelor pot fi proprietare sau non-proprietare, generice sau "dedicate" pe anumite domenii si tipuri de proiecte. Metodologiile generice de gestionare a proiectelor pot fi aplicate oricarui tip de proiect, indiferent de...

Management Proiecte

Nivelele ce privesc Exceptiile Aparute in Proiect

de Adrian Viziteu

Rezultatul revizuirii progresului reprezinta o decizie luata in urma careia se observa daca Pachetul de Lucru, Planul Etapei de Proiect sau Planul Proiectului se incadreaza sau sunt prevazute a se incadra in limitele tolerantelor agreate. • Exceptiile...

Management Proiecte

Management Proiecte

Principiile de gestionare in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Scopul metodologiei de proiect este de a pune la dispozitie o metoda care sa poata fi aplicata indiferent de marime, tip, organizatie, locatie sau cultura. Acest lucru este posibil doar daca metodologia de gestionare a proiectului aleasa se bazeaza pe...

Management Proiecte

Principiile de conducere in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Principiile de conducere reprezinta o serie de indicatori si practici care ajuta la luarea unei decizii in privinta felului in care proiectul este gestionat, daca proiectul este gestionat conform metodologiei de gestionare aleasa, daca toate principiile...

Management Proiecte

Management Proiecte

Evaluarea Proiectului

de Adrian Viziteu

Companiile invata din experientele pe care le au in cadrul proiectelor derulate. Cand evalueaza un proiect, obiectivul este de a vedea cat de mult sau putin succes a avut proiectul. Poate fi de asemenea posibil sa fie imbunatatite estimarile pentru...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Definirea mecanismelor de control ale proiectului

de Adrian Viziteu

Nivelul de control cerut de Comisia de Conducere a Proiectului, in urma initierii proiectului, trebuie agreat si mecanismele de control trebuie sa fie stabilite, asa cum este si nivelul de control cerut de Managerul de Proiect in ceea ce priveste munca...

Management Proiecte

Planul Proiectului

de Adrian Viziteu

Planul de Proiect pune include informatii ce privesc cum si cand perioada de timp alocata proietului, costurile impilcate, scopul si calitatea vor fi realizate, prin enuntarea elementelor care alcatuiesc proiectul, a activitatilor si a resurselor...

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Numirea Directorului de Proiect si a Managerului de Proiect
Problemele aparute in cadrul proiectului
Adaptarea metodologiei de proiect la specificul proiectului
Raportarea evenimentelor, momentelor importante din proiect
Responsabilitatile ce privesc imbunatatirea Business Case-ului
Elaborarea Descrierilor Elementelor care alcatuiesc Rezultatul Proiectului
Adaptarea metodologiei de proiect la proiectele in care sunt implicate mai multe companii, organizatii
Programul de Proiecte raportat la Organizarea Proiectului
Registrul ce priveste Riscurile in cadrul Proiectului
Gestionarea Granitelor dintre Etapele Proiectului - introducere, rol
Gestionarea schimbarilor aparute in echipa care gestioneaza proiectul
Adaptarea componentelor proiectului
Responsabilitatile ce privesc raportarea evenimentelor, momentelor importante din proiect
Gestionarea riscului in cadrul proiectelor
Responsabilitatile ce privesc selectarea abordarii in raport cu realizarea proiectului si cu alcatuirea Rezumatului Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal