Echipele implicate in proiect cu norma redusa

Echipele implicate in proiect cu norma redusa
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Echipele de proiect sunt unite in scopul producerii rezultatului proiectului pe tot parcursul derularii acestuia si dupa finalizarea proiectului acestea revin la sarcinile lor de zi cu zi.

Managerul unui proiect de marime mica este deci foarte probabil sa inteleaga ca membrii echipei care lucreaza in proiect sunt alocati in regim de lucru cu norma redusa.

Membrii echipei de proiect care lucreaza in proiect cu norma redusa lipsesc mai mult decat cei cu norma intreaga si au parte de mai multe momente in care atentia de la proiect le este distrasa in alte parti, avand in vedere ca doar un procent din munca lor este alocata lucrului pe proiect, spre deosebire de membrii echipei de proiect care se implica in proiect cu norma intreaga.

Managerul de Proiect trebuie sa aiba in vedere acest lucru cand elaboreaza planul de proiect, fie precizand care in mod exact sunt timpii alocati pe proiect fiecarui membru, fie definind tolerante mai mari in acest sens.

Daca oamenilor le sunt alocate activitati in prea multe proiecte, vor ajunge pur si simplu sa stagneze in toate proiectele, depunand eforturi foarte mari si nereusind sa progreseze eficient in niciunul din proiectele in care respectivii oameni sunt implicati.

O solutie este ca oamenilor sa le fie alocata munca pe mai putine proiecte in paralel sau unde si cand este posibil, acestora sa le fie alocata munca pe proiect cu norma intreaga, pe perioade reduse de timp.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Definirea schimbarilor in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Controlul problemelor si schimbarilor aparute in proiect Procedurile ce privesc controlul schimbarilor din proiect asigura faptul ca toate problemele si schimbarile care pot afecta baza proiectului deja agreata sunt identificate, evaluate si fie...

Management Proiecte

Elaborarea planurilor de proiect

de Adrian Viziteu

Elaborarea planurilor de proiect presupune parcurgerea urmatorilor pasi: 1. Schitarea sablonului planului 2. Definirea si analiza elementelor care alcatuiesc proiectul + analiza riscurilor asociate 3. Identificarea activitatilor de proiect si a...

Management Proiecte

Gestionarea proiectului pe etape

de Adrian Viziteu

Un proiect este planificat, monitorizat si controlat pe etape. Etapele proiectului le permit celor din Conducerea Companiei sa controleze proiectul la intervale predefinite. La fiecare sfarsit de etapa, statusul proiectului trebuie evaluat si pentru a...

Management Proiecte

Management Proiecte

Elaborarea Planului Proiectului

de Adrian Viziteu

Inainte de a exista o asumare pe parte de cheltuieli majore in ceea ce priveste proiectul, graficul de realizare a proiectului, cerintele pe parte de resurse trebuie stabilite, agreate. Aceste informatii sunt cuprinse in Planul Proiectului si de ele...

Management Proiecte

Planificarea calitatii in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Scopul planificarii calitatii este acela de a constitui o baza solida pentru aprobarea din partea Comisiei de Conducere a Proiectului si pentru comunicare si pentru mecanismele de control necesare proiectului. Aprobarea din partea Comisiei de Conducere a...

Management Proiecte

Continutul unui Business Case

de Adrian Viziteu

Busines Case-ul trebuie sa descrie motivele proiectului, din perspectiva costurilor, riscurilor si beneficiilor asteptate. Business Case-ul contine informatii despre: • Un rezumat care se adreseaza Comisiei de Conducere a Proiectului (Executive Summary) •...

Management Proiecte

Primirea Pachetelor de Lucru finalizate

de Adrian Viziteu

Dupa ce munca a fost alocata membrilor echipei de proiect sau echipei de proiect, trebuie in consecinta sa existe o confirmare a faptului ca aceasta a fost finalizata si aprobata. In urma aprobarii, orice schimbari survenite in ceea ce priveste...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Evaluarea Proiectului

de Adrian Viziteu

Companiile invata din experientele pe care le au in cadrul proiectelor derulate. Cand evalueaza un proiect, obiectivul este de a vedea cat de mult sau putin succes a avut proiectul. Poate fi de asemenea posibil sa fie imbunatatite estimarile pentru...

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Exemplu de autoritate responsabila cu schimbarile aparute in cadrul proiectului
Tehnici de evaluare a investitiei
Responsabilitatile ce privesc revizuirea statusului etapei de proiect
Introducere in procesele proiectului
Sugestii si Sfaturi ce privesc examinarea calitativa in cadrul proiectului
Adaptarea proiectului, in vederea includerii acestuia intr-un Program de Proiecte
Definirea Business Case-ului
Continuitatea Afacerii - introducere
Responsabilitatile ce privesc planificarea etapei de initiere a proiectului
Responsabilitatile referitoare la crearea Planului ce priveste Exceptia aparuta in Proiect
Exemplu de echipa alcatuita din oameni cu diverse tipuri de personalitati
Adaptarea metodologiei de proiect la proiectele in care sunt implicate mai multe companii, organizatii
Adaptarea proceselor din cadrul metodologiei de gestionare a proiectului
Registrul ce priveste Calitatea in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal