Despre Etape Urmatoare ce privesc livrarea in cadrul proiectului

Despre Etape Urmatoare ce privesc livrarea in cadrul proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Comisia de Conducere a Proiectului delega Managerului de Proiect controlul zilnic al proiectului, etapa cu etapa, pentru fiecare etapa de proiect in parte.

Managerul de Proiect trebuie sa aloce munca in cadrul proiectului si trebuie sa se asigure ca rezultatul acestei munci este obtinut, ca intruneste specificatiile impuse si ca in aceasta privinta toate aprobarile sunt primite. Managerul de Proiect trebuie de asemenea sa se asigure ca progresul se aliniaza la Planul Proiectului aprobat si ca performanta in acest sens prevazuta se incadreaza in tolerantele agreate.

Managerul de Proiect se asigura ca documentele proiectului (Jurnalul Zilnic al Proiectului, Jurnalul Lectiilor Proiectului, Registrul ce priveste Calitatea in cadrul Proiectului si Inregistrarile ce privesc Elementele Configuratiei Proiectului) sunt intretinute in vederea folosirii lor in ceea ce priveste controlul progresului facut in cadrul proiectului. Managerul de Proiect informeaza Comisia de Conducere a Proiectului in ceea ce priveste progresul realizat in cadrul proiectului, cu ajutorul rapoartelor ce privesc momentele importante din proiect.

In cadrul procesului Gestionarea Livrarii Elementului de Proiect, Managerul Echipei de Proiect si membrii echipei de proiet deruleaza sarcinile de lucru prevazute in Pachetele de Lucru, sarcini al caror scop este acela de a livra unul sau mai multe elemente care alcatuiesc proiectului si de asemenea il mentin pe Managerul de Proiect informat in legatura cu progresul realizat, prin intermediul Rapoartelor ce privesc punctele de control ale proiectului.

Spre sfarsitul fiecarei etape de gestionare a proiectului, Managerul de Proiect solicita permisiunea de a proceda catre urmatoarea etapa a proiectului, raportand astfel performanta etapei de proiect care urmeaza sa se incheie, raportand de asemenea in ceea ce priveste Business Case-ul si planificand in detaliu urmatoarea etapa a proiectului.

Managerul de Proiect furnizeaza catre Comisia de Conducere a Proiectului informatiile necesare in vederea evaluarii viabilitatii continue a proiectului si in vederea luarii unei decizii ce priveste autorizarea urmatoarei etape de proiect.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Pregatirea incheierii premature a proiectului

de Adrian Viziteu

In anumite situatii, Comisia de Conducere a Proiectului il poate instrui pe Managerul de Proiect sa incheie prematur proiectul. In acest caz, Managerul de Proiect trebuie sa se asigure ca munca aflata in stare de derulare nu este pur si simplu...

Management Proiecte

Planurile Echipelor de Proiect

de Adrian Viziteu

Planul Echipei de Proiect este elaborat de Managerul Echipei de Proiect in vederea usurarii sarcinilor ce privesc Pachetele de Lucru. Planurile Echipelor de Proiect sunt optionale, nu sunt obligatorii. Nevoia ce priveste Planurile Echipelor de Proiect si...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Ce trebuie un Manager de Proiect sa controleze?

de Adrian Viziteu

Un Manager de Proiect trebuie sa controleze toate variabilele care alcatuiesc proiectul, deci, trebuie sa gestioneze permanent toti indicatorii de performanta. • Costurile: Costurile de proiect trebuie sa se mentina la un nivel rezonabil, acceptat si, chiar...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Numarul etapelor de gestionare a proiectului

de Adrian Viziteu

Folosirea etapelor de gestionare a proiectului este obligatorie, dar numarul acestor etape este flexibil si depinde de marimea proiectului si de riscurile asociate acestuia. Fiecare proiect consta in cel putin 2 etape de gestionare. Etapa de initiere...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Executarea unui Pachet de Lucru

de Adrian Viziteu

Munca trebuie executata si monitorizata in functie de cerintele definite in Pachetul de Lucru autorizat. In timpul dezvoltarii elementelor de proiect, Managerul Echipei de Proiect nu trebuie sa desaseasca tolerantele agreate in Pachetul de Lucru,...

Management Proiecte

Planul Proiectului

de Adrian Viziteu

Planul de Proiect pune include informatii ce privesc cum si cand perioada de timp alocata proietului, costurile impilcate, scopul si calitatea vor fi realizate, prin enuntarea elementelor care alcatuiesc proiectul, a activitatilor si a resurselor...

Management Proiecte

Asigurarea Calitatii in cadrul Proiectului

de Adrian Viziteu

O practica buna este aceea de a stabili activitati de asigurare a calitatii in mod independent de echipa care gestioneaza proiectul. Asigurarea Calitatii verifica daca conducerea proiectului si echipa care gestioneaza proiectul se potrivesc cu natura si...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal