Despre Calitatea in cadrul Proiectului

Despre Calitatea in cadrul Proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Calitatea este in general definita ca fiind o totalitate a caracteristicilor proprii sau alocate unui produs, unei persoane, unui proces, unui serviciu sau unui sistem care de sine statator poate dovedi ca intruneste asteptarile sau satisface nevoile, cerintele sau specificatiile.

Principiul calitatii in metodologia de gestionare a proiectului se concentreaza pe faptul ca cerintele trebuie indeplinite in conformitate cu asteptarile.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Exceptiile si tolerantele in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

O exceptie este o situatie in care poate fi previzionata o deviere de la nivele de toleranta acceptate in cadrul proiectului. Tolerantele reprezinta devitatiile permise intr-o anumita masura sa depaseasca, in sus sau in jos, valorile din plan ce privesc...

Management Proiecte

Management Proiecte

Exemplu de criterii de acceptanta

de Adrian Viziteu

Daca asteptarile beneficiarului proiectului sunt acelea ca pompa de apa va rezista "o viata", criteriile de acceptanta ar trebui sa puna accent pe acele masuri care dispun de suficiente sanse si incredere ca pompa este capabila sa reziste "o viata" -...

Management Proiecte

Definirea schimbarilor in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Controlul problemelor si schimbarilor aparute in proiect Procedurile ce privesc controlul schimbarilor din proiect asigura faptul ca toate problemele si schimbarile care pot afecta baza proiectului deja agreata sunt identificate, evaluate si fie...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Verificarea si intretinerea Business Case-ului

de Adrian Viziteu

Business Case-ul determina procesul de luare a deciziilor in cadrul proiectului, asigurandu-se astfel ca (1) proiectul ramane justificat pe tot parcursul derularii sale si (2) obiectivele impuse si beneficiile dorite pot fi realizate. Pentru a...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Capturarea problemelor aparute in proiect

de Adrian Viziteu

Primul pas al procedurii ce priveste problemele aparute in proiect este de a efectua o analiza initiala, in vederea determinarii tipului de problema aparuta si de observarea faptului ca aceasta trebuie gestionata in mod formal sau informal. Managerului de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Examinarea calitativa in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Examinarea calitativa este o tehnica generica, care poate fi folosita in afara contextului proiectului. Drept urmare, rolurile ce privesc examinarea calitatii nu au o relatie specifica cu rolurile specifice echipei care gestioneaza proiectul. Totusi,...

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal