Descrierea Rezultatului Proiectului

Descrierea Rezultatului Proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Descrierea Rezultatului Proiectului este elaborata in cadrul procesului Demararea Proiectului, ca parte a activitatii de analiza si poate fi imbunatatita in cadrul procesului Initierea Proiectului, cand se elaboreaza Planul Proiectului.

Descrierea Rezultatului Proiectului este supusa controlului si acest control trebuie derulat in etapale de proiect, pentru a vedea, observa daca este nevoie ca schimbari sa survina in Descrierea Rezultatului Proiectului.

Descrierea Rezultatului Proiectului este folosita in cadrul procesului Incheierea Proiectului, ca parte a faptului ca se verifica daca proiectul a livrat rezultatul asteptat si pentru a observa daca criteriile de acceptanta au fost intrunite.

Descrierea Rezultatului Proiectului include:

• scopul proiectului

• setul de elemente care alcatuiesc proiectul

• asteptarile beneficiarului proiectului in ceea ce priveste calitatea

• criteriile de acceptanta, metodele si responsabilitatile

• tolerantele la nivelul proiectului.

Descrierea Rezultatului Proiectului in varianta, versiune acceptata este inclusa sub forma unei componente a Rezumatului Proiectului si este folosita pentru a putea alege abordarea in ceea ce priveste proiectul.

Descrierea Rezultatului Proiectului defineste ce anume se asteapta beneficiarul proiectului sa livreze proiectul si abordarea proiectului defineste solutia sau metoda care va fi folosita de catre furnizorul proiectului pentru a produce rezultatul proiectului.

Descrierea Rezultatului Proiectului este o forma speciala a Descrerii Elementelor Proiectului in care sunt incluse asteptarile beneficiarului proiectului ce privesc calitatea, criteriile ce privesc calitatea si metodele folosite in aceasta privinta.

Aceasta constituie criteriile de acceptanta si metodele de acceptanta, raportate la intregul proiect.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Pregatirea estimarilor

de Adrian Viziteu

Decizia ce priveste cat de mult timp si cate resurse sunt necesare pentru indeplinirea unei sarcini de lucru la standardele de performanta acceptate trebuie realizata prin identificarea tipului de resursa necesara. Anumite competente pot fi obligatorii, in...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Ideea sau nevoia de la care porneste proiectul

de Adrian Viziteu

Totul in ceea ce prieveste proiectul incepe cu ideea sau nevoia cuiva, din care pot rezulta noi obiective de afaceri, raspunsuri ce privesc presiuni din partea competitiei, schimbari in legislatie sau recomandari survenite in urma unui raport sau a unui...

Management Proiecte

Management Proiecte

Definirea riscului - Ce este riscul?

de Adrian Viziteu

Ce este riscul? Riscul este un eveniment incert sau un set de evenimente care, daca se concretizeaza, exercita un efect, de obicei advers, asupra indeplinirii obiectivelor proiectului. Riscul este alcatuit dintr-o combinatie a unei amenintari percepute sau...

Management Proiecte

Management Proiecte

Raportarea Finalului de Etapa de Proiect

de Adrian Viziteu

Rezultatele unei etape de proiect trebuie raportate catre Comisia de Conducere a Proiectului, astfel incat progresul proiectului sa fie cat se poate de vizibil pentru cei care conduc si gestioneaza proiectul. Managerul de Proiect ofera o vedere de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Elaborarea Descrierii Rezultatului Proiectului

de Adrian Viziteu

Prima activitate ce priveste planificarea elementului proiectului este de a elabora Descrierea Rezultatului Proiectului. Chiar daca Reprezentantul Utilizatorilor este responsabil de specificarea rezultatului proiectului, de obicei acest lucru este...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Definirea mecanismelor de control ale proiectului

de Adrian Viziteu

Nivelul de control cerut de Comisia de Conducere a Proiectului, in urma initierii proiectului, trebuie agreat si mecanismele de control trebuie sa fie stabilite, asa cum este si nivelul de control cerut de Managerul de Proiect in ceea ce priveste munca...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Planurile Proiectului

de Adrian Viziteu

Scopul Planurilor Proiectului este de a facilita comunicarea si controlul prin definirea mijloacelor de livrare a elementelor care alcatuiesc proiectul: unde si cum si de catre cine + realizarea estimarilor legate de cand si cat de mult. Gestionarea...

Management Proiecte

Structura echipei care gestioneaza proiectul

de Adrian Viziteu

Echipa care gestioneaza proiectul poate fi definita ca fiind o organizatie temporara al carei scop este acela de a gestiona toate etapele de care este nevoie pentru a produce rezultatul proiectului. Aceasta structua permite folosirea de canale de...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Prezentarea programului de lucru in cadrul proiectului
Activitatile ce privesc procesul Initierea Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Responsabilitatile ce privesc Progresul realizat in cadrul Proiectului
Exemplu de riscuri care pot aparea in timpul planificarii
Anterior planificarii, obligatoriu - Elaborarea sablonului Planului Proiectului
Adaptarea metodologiei de proiect la specificul proiectului
Organizarea Proiectului in raport cu metodologa de gestionare a proiectului
Examinarea problemelor aparute in proiect
Responsabilitatile ce privesc recomandarea de incheiere a proiectului
Exemplu de interactiune cu partile care detin interese in proiect
Nivelele de planificare
Adapatea metodologiei de gestionare a proiectului in functie de diferentele dintre mediul, sectorul in care este aplicata
Criteriile de acceptanta in cadrul proiectului
Livrarea Pachetului de Lucru
StudioWeb by PorticoGlobal