Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului

Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Metodologia de proiect defineste proiectul ca fiind o organizatie temporara, creata cu scopul de a livra - in baza unui Busines Case - unul sau mai multe rezultate dorite de beneficiarul proiectului.

Proiectul (sau organizatia temporara, dupa cum l-am definit anterior) trebuie sa fie flexibil si trebuie sa includa, pe perioada finita de derulare a acestuia, o baza de competente diverse, pentru a-l putea duce la bun sfarsit.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Exemplu de structura de descompunere a riscului

de Adrian Viziteu

Riscurile financiare pot determina sau include riscuri ce privesc moneda in care se tranzactioneaza, riscuri ce privesc extinderea creditelor existente si riscuri ce privesc esecurile fata de clienti. Esecurile fata de clienti pot determina sau include...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Etapa finala de livrare a proiectului

de Adrian Viziteu

Cum proiectul reprezinta o asumare temporara, in timpul ultimei etape, imediat ce Managerul de Proiect a primit aprobarea pentru toate elementele care alcatuiesc rezultatul proiectului, urmeaza momentul de a incheia proiectul si de a elibera de acesta...

Management Proiecte

Management Proiecte

Interesele in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Principiul metodologiei de gestionare a proiectului, cel al rolurilor si responsabilitatilor definite, impune ca intotdeauna sa existe 3 actionari ai proiectului (companie, utilizatori, dezvoltator) si impune ca toti acesti 3 actionari sa fie...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Introducere in procesele proiectului

de Adrian Viziteu

Un proces este un set structurat de activitati al carui scop este acela de a indeplini un obiectiv specific. Conducerea, gestionarea si livrarea cu succes a unui proiect se realizeaza cu ajutorul proceselor specifice metodologiei de gestionare a...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Elaborarea Business Case-ului

de Adrian Viziteu

In metodologia de proiect, Directorul de proiect este responsabil cu elaborarea Business Case-ului. Acest lucru nu inseamna ca Directorul de Proiect va scrie Business Case-ul, ci presupune ca Directorul de Proiect se se asigure de faptul ca Business...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Echilibrarea modului in care sunt folosite resursele in cadrul proiectului
Tehnici de evaluare a progresului in cadrul proiectului
Conventii de exprimare si folosire a termenilor specifici in cadrul unui proiect
Planificarea Urmatoarei Etape de Proiect
Gestionarea Granitelor dintre Etapele Proiectului - introducere, rol
Exemplu de schimbari ce pot surveni in echipa care gestioneaza proiectul
Registrul Problemelor Proiectului
Responsabilitatile ce privesc revizuirea unui Pachet de Lucru
Lucrul pe proiect in contextul organizational
Riscurile Proiectului - Pasul Estimarea Riscului
Planurile ce privesc Exceptiile Aparute in Proiect
Introducere in componentele zonei de gestionare a proiectului (la care se revine in mod continuu, pe tot parcursul proiectului)
Responsabilitatile ce privesc acceptarea unui Pachet de Lucru
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Crearea diagramei de realizare a elementului care alcatuieste proiectul
StudioWeb by PorticoGlobal