Cum se raporteaza Asigurarea Proiecutului la Asigurarea Calitatii

Cum se raporteaza Asigurarea Proiecutului la Asigurarea Calitatii
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Asigurarea Proiectului

Asigurarea Calitatii, ca parte a Conducerii Companiei sau dupa caz, a Conducerii Proiectului poate fi folosita de catre Comisia de Conducere a Proiectului ca parte a Asigurarii Proiectului.

Asigurarea Calitatii

Asigurarea Calitatii are nevoie de o buna Asigurare a Proiectului, fiind unul din indicatorii din care rezulta ca proiectul este condus in mod corespunzator.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Durata etapelor de gestionare a proiectului

de Adrian Viziteu

Durata unei etape de gestionare a proiectului nu poate fi definita la modul general, ci in functie de fiecare proiect in parte. Etepele de gestionare trebuie sa fie mai scurte atunci cand sunt implicate riscuri mai mari, incertitudine sau complexitate - de exemplu,...

Management Proiecte

Controlul Calitatii

de Adrian Viziteu

Controlul Calitatii este realizat prin implementarea, monitorizarea si inregistrarea metodelor ce privesc calitatea si a responsabilitatilor definite in Strategia de Gestionare a Calitatii in cadrul Proiectului si in Descrierile Elementelor care...

Management Proiecte

Management Proiecte

Definirea schimbarilor in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Controlul problemelor si schimbarilor aparute in proiect Procedurile ce privesc controlul schimbarilor din proiect asigura faptul ca toate problemele si schimbarile care pot afecta baza proiectului deja agreata sunt identificate, evaluate si fie...

Management Proiecte

Management Proiecte

Ce trebuie un Manager de Proiect sa controleze?

de Adrian Viziteu

Un Manager de Proiect trebuie sa controleze toate variabilele care alcatuiesc proiectul, deci, trebuie sa gestioneze permanent toti indicatorii de performanta. • Costurile: Costurile de proiect trebuie sa se mentina la un nivel rezonabil, acceptat si, chiar...

Management Proiecte

Realizarea graficelor de timp pentru proiect

de Adrian Viziteu

Un plan de proiect poate determina fezabilitatea indeplinirii obiectivelor sale doar atunci cand ativitatile necesare realizarii acestora sunt centralizate sub forma unor grafice de timp in care este definit timpul de realizare al fiecarei activitati in...

Management Proiecte

Management Proiecte

Elaborarea Planului Proiectului

de Adrian Viziteu

Inainte de a exista o asumare pe parte de cheltuieli majore in ceea ce priveste proiectul, graficul de realizare a proiectului, cerintele pe parte de resurse trebuie stabilite, agreate. Aceste informatii sunt cuprinse in Planul Proiectului si de ele...

Management Proiecte

Management Proiecte

Etapa finala de livrare a proiectului

de Adrian Viziteu

Cum proiectul reprezinta o asumare temporara, in timpul ultimei etape, imediat ce Managerul de Proiect a primit aprobarea pentru toate elementele care alcatuiesc rezultatul proiectului, urmeaza momentul de a incheia proiectul si de a elibera de acesta...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Echipele implicate in proiect cu norma redusa

de Adrian Viziteu

Echipele de proiect sunt unite in scopul producerii rezultatului proiectului pe tot parcursul derularii acestuia si dupa finalizarea proiectului acestea revin la sarcinile lor de zi cu zi. Managerul unui proiect de marime mica este deci foarte probabil sa...

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal