Calcularea costurilor si a totalului de resurse necesare proiectului

Calcularea costurilor si a totalului de resurse necesare proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Cerintele ce privesc resursele pot fi catalogate si costul acestor resurse si celelalte costuri de asemenea calculate, in vederea generarii bugetului asociat planului de proiect.

Bugetul trebuie sa includa:

• costul activitatilor de dezvoltare si verificare a elementelor de proiect cu specific tehnic + costul activitatilor ce privesc gestionarea proiectului

• bugetul ce priveste Riscurile

• bugetul ce priveste Schimbarile Aparute in cadrul Proiectului

• costul aferent depasirii tolerantelor agreate.

Folosirea bugetelor ce privesc Riscurile si Schimbarile aparute in cadrul proiectului sunt optionale.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Ce trebuie un Manager de Proiect sa controleze?

de Adrian Viziteu

Un Manager de Proiect trebuie sa controleze toate variabilele care alcatuiesc proiectul, deci, trebuie sa gestioneze permanent toti indicatorii de performanta. • Costurile: Costurile de proiect trebuie sa se mentina la un nivel rezonabil, acceptat si, chiar...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului

de Adrian Viziteu

Business Case-ul in varianta scurta, elaborat in timpul procesului "Demararea Proiectului", trebuie actualizat sa reflecte estimarile ce privesc timpul si costul, conform datelor din Planul Proiectului, impreuna cu riscurile agreate in Registrul...

Management Proiecte

Pregatirea incheierii premature a proiectului

de Adrian Viziteu

In anumite situatii, Comisia de Conducere a Proiectului il poate instrui pe Managerul de Proiect sa incheie prematur proiectul. In acest caz, Managerul de Proiect trebuie sa se asigure ca munca aflata in stare de derulare nu este pur si simplu...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Responsabilitatile ce privesc Planurile Proiectului

de Adrian Viziteu

Conducerea Companiei sau dupa caz, Conducerea Programului de Proiecte • Impune tolerantele proiectului si le documenteaza in Mandatul Proiectului • Aproba Planurile ce privesc Exceptiile Aparute in Proiect, cand nivelele de toleranta acceptate sunt depasite...

Management Proiecte

Incheierea unui Proiect - activitati specifice

de Adrian Viziteu

Activitatile din cadrul procesului Incheierea unui Proiect sunt specifice Managerului de Proiect si presupun: • pregatirea incheierii planificate • pregatirea incheierii premature a proiectului • inmanarea, transferul elementelor de proiect • evaluarea...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Continutul unui Business Case

de Adrian Viziteu

Busines Case-ul trebuie sa descrie motivele proiectului, din perspectiva costurilor, riscurilor si beneficiilor asteptate. Business Case-ul contine informatii despre: • Un rezumat care se adreseaza Comisiei de Conducere a Proiectului (Executive Summary) •...

Management Proiecte

Evaluarea Proiectului

de Adrian Viziteu

Companiile invata din experientele pe care le au in cadrul proiectelor derulate. Cand evalueaza un proiect, obiectivul este de a vedea cat de mult sau putin succes a avut proiectul. Poate fi de asemenea posibil sa fie imbunatatite estimarile pentru...

Management Proiecte

Schimbarile Aparute in Proiect

de Adrian Viziteu

In raport cu metodologia de proiect, Schimbarile Aparute in Proiect pot fi centralizate in cadrul unei componente, al carei scop este acela de a identifica, evalua si controla potentialele schimbari si schimbarile aprobate in ceea ce priveste proiectul,...

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Actiuni recomandate, actiuni ce privesc directia impusa proiectului
Responsabilitatile ce privesc derularea de actiuni corective
Responsabilitatile ce privesc primirea Pachetului de Lucru finalizat
Echipele implicate in proiect cu norma redusa
Controlul calitatii in cadrul proiectului
Elaborarea Strategiei ce priveste Gestionarea Riscurilor Proiectului
Deciziile Comisiei de Conducere a Proiectului sau ale Autoritatii ce priveste Schimbarile si Problemele Aparute in Proiect
Criteriile ce privesc calitatea in cadrul proiectului
Tehnici de evaluare a progresului in cadrul proiectului
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Demararea Proiectului - introducere si scop
Strategia ce priveste Gestionarea Comunicarii in cadrul Proiectului
Exemplu de analiza a unei parti care detine interese in proiect
Schimbarile Aparute in Proiect
Actiuni recomandate, actiuni ce privesc notificarea, transmiterea mai departe a riscurilor si problemelor
StudioWeb by PorticoGlobal