Beneficiile cu impact negativ

Beneficiile cu impact negativ
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Un beneficiu cu impact negativ poate fi definit ca un rezultat negativ de catre unul sau mai multi actionari ai proiectului. Beneficiile cu impact negativ sunt defapt consecinte ale unei activitati, pe cand, un risc are asociata o incertitudine care planeaza asupra posibilitatii de a se materializa sau nu.

De exemplu, o decizie de a fuziona doua divizii ale unei companii intr-una singura poate genera beneficii cu impact pozitiv (de exemplu: productivitatea muncii creste), costuri (de exemplu, nevoia de a extinde una din cele doua locatii) si beneficii cu impact negativ (de exemplu, scaderea productivitatii pe parcursul fuziunii).

In procesul de evaluare a investitiei, toate acestea trebuie luate in calcul.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Descrierea unei diagrame de proces de proiect

de Adrian Viziteu

Descrierea unei diagrame de proces de proiect • Demararea Proiectului este un proces • Autorizarea Initierii Proiectului este o activitate, fiecare proces fiind alcatuit din mai multe activitati • Cererea ce priveste Planul Exceptiei Aparute in Proiect este...

Management Proiecte

Management Proiecte

Actualizarea Business Case-ului

de Adrian Viziteu

Proiectele trebuie intotdeauna sa aiba justificare continua. Comisia de Conducere a Proiectului este autorizata sa continue proiectul doar atunci cand acesta ramane viabil, adica doar atunci cand beneficiile vor fi realizate in limitele de cost, timp,...

Management Proiecte

Management Proiecte

Lucrul cu partile care detin interese in proiect

de Adrian Viziteu

Tipuri de parti care detin interese in proiect Este foarte probabil sa existe in proiect grupuri sau persoane care nu fac parte din echipa care gestioneaza proiectului, dar care este nevoie sa interactioneze cu proiectul sau care pot sa fie afectate de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Pregatirea incheierii premature a proiectului

de Adrian Viziteu

In anumite situatii, Comisia de Conducere a Proiectului il poate instrui pe Managerul de Proiect sa incheie prematur proiectul. In acest caz, Managerul de Proiect trebuie sa se asigure ca munca aflata in stare de derulare nu este pur si simplu...

Management Proiecte

Evaluarea investitiei in raport cu proiectul

de Adrian Viziteu

Cu ajutorul informatiilor din Business Case, este acum posibil si in acelasi timp necesar sa se compare costurile de dezvoltare, costurile de operare si costurile de intretinere cu valoarea oferita de beneficii pe o anumita perioada de timp, aceasta...

Management Proiecte

Management Proiecte

Planificarea Urmatoarei Etape de Proiect

de Adrian Viziteu

Planul Etapei de Proiect pentru urmatoarea etapa de gestionare a proiectului este creat spre finalul etapei curente de gestionare. Activitatile de incheiere trebuie planificate in cadrul Planului Etapei de Proiect, pentru ultima etapa a proiectului. ...

Management Proiecte

Contextul demararii unui proiect

de Adrian Viziteu

Proiectele pot fi identificate in feluri diferite si deci pot sa aiba la dispozitie o multitudine de informatii in momentul demararii lor. Ceea ce declanseaza proiectul - motivul - poarta numele de Mandatul Proiectului, pus la dispozitie de catre...

Management Proiecte

Management Proiecte

Livrarea Pachetului de Lucru

de Adrian Viziteu

Imediat ce Pachetul de Lucru a fost acceptat de Managerul de Proiect, notificarea ce priveste finalizarea lui trebuie trimisa inapoi Managerului de Proiect, imediat dupa finalizarea muncii pe respectivul Pachet de Lucru. Urmatoarele actiuni sunt...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

De ce anume se ocupa un Manager de Proiect?

de Adrian Viziteu

Pentru a detine control total asupra oricarui aspect din proiect, trebuie sa existe un plan. Este de datoria Managerului de Proiect sa planifice secventele de activitati necesare pe tot parcursul proiectului, altfel spus, este de datoria Managerului de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Planurile Proiectului

de Adrian Viziteu

Scopul Planurilor Proiectului este de a facilita comunicarea si controlul prin definirea mijloacelor de livrare a elementelor care alcatuiesc proiectul: unde si cum si de catre cine + realizarea estimarilor legate de cand si cat de mult. Gestionarea...

Management Proiecte

Actualizarea Planului Proiectului

de Adrian Viziteu

Comisia de Conducere a Proiectului foloseste Planul Proiectului pe tot parcursul derularii acestuia, pentru a masura progresul. Planul Proiectului este actualizat pentru a include progresul actual al proiectului in raport cu etapa de proiect care se...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal