Autorizarea Planului Etapei de Proiect sau a Planului ce priveste Exceptia aparuta in Proiect

Autorizarea Planului Etapei de Proiect sau a Planului ce priveste Exceptia aparuta in Proiect
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Este important ca etapa de proiect sa inceapa doar atunci cand Comisia de Conducere a Proiectului decide in acest sens.

Comisia de Conducere a Proiectului autorizeaza etapa proiectului prin revizuirea performantei etapei curenta de proiect si prin aprobarea Planului Urmatoarei Etape de Proiect. Aprobarea Planurilor Etapelor de Proiect are loc la fiecare sfarsit de etapa curenta, cu exceptia ultimei etape a proiectului.

Daca o exceptie a aparut in timpul unei etape de proiect, Comisia de Conducere a Proiectului ii poate solicita Managerului de Proiect sa elaboreze un Plan ce priveste Exceptia Aparuta in Proiect, pe care eventual sa-l aprobe. Doar exceptiile ce privesc Planurile Proiectului si Planurile Etapelor de Proiect au nevoie de aprobare din partea Comisiei de Conducere a Proiectului. Deviatiile de la Planul Proiectului pot necesita aprobare din partea Conducerii Companiei sau dupa caz, din partea Conducerii Programului de Proiecte.

Exceptiile ce privesc Pachetele de Lucru sunt gestionate de Managerul de Proiect cu ajutorul procesului Controlarea unei Etape de Proiect. Daca este aprobat, Planul ce priveste Exceptia aparuta in Proiect va inlocui planul curent si va deveni planul la care mai nou proiectul se va raporta.

Comisia de Conducere a Proiectului poate numi Asigurarea Proiectului sa isi asume responsabilitati in ceea ce priveste anumite actiuni de revizuire si evaluare - de exemplu, inspectarea Planului Etapei de Proiect si confirmarea viabilitatii sale.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Directorul de Proiect

de Adrian Viziteu

Chiar daca Comisia de Conducere a Proiectului este responsabila in ceea ce priveste proiectul, Directorul de Proiect, avand suport din partea Reprezentantului Utilizatorilor si a Reprezentantului Furnizorului Proiectului, este in final responsabil de...

Management Proiecte

Folosirea tehnicilor de identificare a riscului

de Adrian Viziteu

Riscurile pot fi identificate folosind o serie de tehnici diponibile, precum: • Lectiile invatate din examinarile din proiectele derulate anterior Riscurile sunt dictate de incertitudine, deci unul din cele mai eficiente moduri de a reduce...

Management Proiecte

Management Proiecte

Riscurile Proiectului - Pasul Estimarea Riscului

de Adrian Viziteu

Scopul pasului "Estimarea riscului" este de a evalua amenintarile si oportunitatile proiectului in ceea ce priveste probabilitatea si impactul acestora asupra proiectului. Proximitatea, locatia riscului va reprezenta de asemenea un interes, pentru a...

Management Proiecte

Executarea unui Pachet de Lucru

de Adrian Viziteu

Munca trebuie executata si monitorizata in functie de cerintele definite in Pachetul de Lucru autorizat. In timpul dezvoltarii elementelor de proiect, Managerul Echipei de Proiect nu trebuie sa desaseasca tolerantele agreate in Pachetul de Lucru,...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Exceptiile si tolerantele in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

O exceptie este o situatie in care poate fi previzionata o deviere de la nivele de toleranta acceptate in cadrul proiectului. Tolerantele reprezinta devitatiile permise intr-o anumita masura sa depaseasca, in sus sau in jos, valorile din plan ce privesc...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Despre Calitatea in cadrul Proiectului

de Adrian Viziteu

Calitatea este in general definita ca fiind o totalitate a caracteristicilor proprii sau alocate unui produs, unei persoane, unui proces, unui serviciu sau unui sistem care de sine statator poate dovedi ca intruneste asteptarile sau satisface nevoile,...

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal