Analiza riscurilor rezultate in urma planificarii proiectului

Analiza riscurilor rezultate in urma planificarii proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Activitatea de planificare este de obicei derulata in paralel cu alti pasi si in tot acest timp pot fi identificate riscuri, oricand in timpul crearii sau revizuirii Planului de Proiect.

Fiecare resursa si activitate, impreuna cu toate informatiile ce au legatura cu planificarea trebuie examinate in raport cu continutul acestora care poate avea asociate riscuri minore sau majore.

Toate riscurile identificate trebuie inregistrate in Registrul de Riscuri sau in Jurnalul Zilnic al Proiectului, atunci cand se planifica etapa de Initiere a Proiectului.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Gestionarea proiectului prin exceptie

de Adrian Viziteu

Un proiect are definite tolerante pentru fiecare obiectiv in parte, in vederea stabilirii de limite in ceea ce priveste delegarea autoritatii. Metodologia aleasa trebuie sa includa mijloace adecvate cu ajutorul carora (1) sa fie clare...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Revizuirea progresului in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

In cadrul unei etape de proiect, Managerul de Proiect revizuireste progresul in mod regulat, cu ajutorul Rapoartelor ce privesc punctele de control in cadrul proiectului, cu ajutorul Registrelor Proiectului si cu ajutorul jurnalelor proiectului. ...

Management Proiecte

Management Proiecte

Managerul de Proiect

de Adrian Viziteu

Managerul de Proiect este singura persoana care se ocpa de gestionarea de zi cu zi a proiectului. Managerul de Proiect are autoritatea de a conduce proiectul in numele Comisiei de Conducere a Proiectului, in limitele impuse de acesta. In metodologia de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Pregatirea incheierii planificate a proiectului

de Adrian Viziteu

Inainte ca incheierea proiectului sa fie recomandata, Managerul de Proiect trebuie sa se asigure ca rezultatele asteptate au fost indeplinite si livrate. Urmatoarele actiuni sunt recomandate, in ceea ce priveste pregatirea incheierii planificate a...

Management Proiecte

Incheierea unui Proiect - activitati specifice

de Adrian Viziteu

Activitatile din cadrul procesului Incheierea unui Proiect sunt specifice Managerului de Proiect si presupun: • pregatirea incheierii planificate • pregatirea incheierii premature a proiectului • inmanarea, transferul elementelor de proiect • evaluarea...

Management Proiecte

Exemplu de criterii de acceptanta

de Adrian Viziteu

Daca asteptarile beneficiarului proiectului sunt acelea ca pompa de apa va rezista "o viata", criteriile de acceptanta ar trebui sa puna accent pe acele masuri care dispun de suficiente sanse si incredere ca pompa este capabila sa reziste "o viata" -...

Management Proiecte

Nivelele de planificare

de Adrian Viziteu

Toate aspectele ce privesc planificarea devin mai dificile pe masura ce planificarea se doreste a fi realizata pentru toata perioada de derulare a proiectului. Perioada de timp pentru care este posibil sa se realizeze planificarea intr-un mod cat mai...

Management Proiecte

Management Proiecte

Raportarea progresului in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Frecventa raportarii trebuie sa reflecte nivelul de control necesar, existand aici variatii pe masura de proiectul se deruleaza. De exemplu, (1) in timpul etapei de proiectare frecventa de raportare poate fi mai mica decat ulterior, cand proiectul se...

Management Proiecte

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal