Actualizarea Planului Proiectului

Actualizarea Planului Proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Comisia de Conducere a Proiectului foloseste Planul Proiectului pe tot parcursul derularii acestuia, pentru a masura progresul.

Planul Proiectului este actualizat pentru a include progresul actual al proiectului in raport cu etapa de proiect care se finalizeaza si in actualizarea sa sunt incluse duratele si costurile extrase din Planul ce priveste Exceptia Aparuta in Proiect sau sunt extrase din Planul Etapei Proiectului pentru etapa de proiect care urmeaza sa inceapa.

Detaliile ce privesc costurile revizuite si datele calendaristice de finalizare sunt folosite in momentul actualizarii Business Case-ului.

Urmatoarele activitati sunt recomandate, in ceea ce priveste actualizarea Planului Proiectului:

• Verificarea faptului ca Planul Etapei Curente de Proiect este actualizat la zi, cu date actuale ce privesc progresul

• Revizuirea Planului Proiectului, din care sa se poata observa:

• datele actuale ce privesc Planul Etapei Curente de Proiect

• estimarile din Planul Etapei Curente de Proiect sau impactul Planului ce priveste Exceptia aparuta in Proiect

• orice schimbari survenite in Descrierea Rezultatului Proiectului

• implicatiile oricaror riscuri si probleme

• orice cerinte noi sau cerinte de schimbare a metodologiei de gestionare a proiectului folosita

• oricare elemente de proiect schimbate de Comisia de Conducere a Proiectului

• orice schimbari survenite in Documentatia ce priveste Initierea Proiectului, porecum abordarea proiectului revizuita, strategiile proiectului, mecanismele de control ale proiectului, structura echipei care gestioneaza proiectul sau descrierile rolurilor din cadrul proiectului

• Actualizarea Registrului Problemelor Proiectului sau a Registrului Riscurilor Proiectului, daca riscuri sau probleme noi apar sau daca cele existente s-au modificat.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Management Proiecte

Definirea schimbarilor in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Controlul problemelor si schimbarilor aparute in proiect Procedurile ce privesc controlul schimbarilor din proiect asigura faptul ca toate problemele si schimbarile care pot afecta baza proiectului deja agreata sunt identificate, evaluate si fie...

Management Proiecte

Riscurile majore asociate proiectului

de Adrian Viziteu

O oportunitate poate oricand sa fie suprascrisa de un risc. Deci, pentru a putea judeca obiectiv justificarea proiectului din perspectiva afacerilor companiei, conducerea proiectului trebuie sa inteleaga nu numai beneficiile si costurile proiectului,...

Management Proiecte

Exceptiile si tolerantele in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

O exceptie este o situatie in care poate fi previzionata o deviere de la nivele de toleranta acceptate in cadrul proiectului. Tolerantele reprezinta devitatiile permise intr-o anumita masura sa depaseasca, in sus sau in jos, valorile din plan ce privesc...

Management Proiecte

Management Proiecte

Ce reprezinta riscul in contextul proiectului?

de Adrian Viziteu

In contextul unui proiect, obiectivele proiectului sunt cele care sunt supue riscului. Acestea vor include finalizarea proiectului prin indeplinirea unor sarcini bine stabilite la inceputul proiecutlui, tinand cont de timp, costuri, calitate, scop,...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Reprezentantul Utilizatorilor

de Adrian Viziteu

Reprezentantul Utilizatorilor este responsabil cu specificarea nevoilor celor care vor folosi rezultatul proiectului, este responsabil cu transmiterea nevoilor utilizatorilor catre echipa care gestioneaza proiectul si este responsabil cu monitorizarea...

Management Proiecte

Management Proiecte

Interesele in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Principiul metodologiei de gestionare a proiectului, cel al rolurilor si responsabilitatilor definite, impune ca intotdeauna sa existe 3 actionari ai proiectului (companie, utilizatori, dezvoltator) si impune ca toti acesti 3 actionari sa fie...

Management Proiecte

Management Proiecte

Planurile Proiectului

de Adrian Viziteu

Scopul Planurilor Proiectului este de a facilita comunicarea si controlul prin definirea mijloacelor de livrare a elementelor care alcatuiesc proiectul: unde si cum si de catre cine + realizarea estimarilor legate de cand si cat de mult. Gestionarea...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Verificarea si intretinerea Business Case-ului

de Adrian Viziteu

Business Case-ul determina procesul de luare a deciziilor in cadrul proiectului, asigurandu-se astfel ca (1) proiectul ramane justificat pe tot parcursul derularii sale si (2) obiectivele impuse si beneficiile dorite pot fi realizate. Pentru a...

Management Proiecte

Ideea sau nevoia de la care porneste proiectul

de Adrian Viziteu

Totul in ceea ce prieveste proiectul incepe cu ideea sau nevoia cuiva, din care pot rezulta noi obiective de afaceri, raspunsuri ce privesc presiuni din partea competitiei, schimbari in legislatie sau recomandari survenite in urma unui raport sau a unui...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal