Actiuni recomandate, actiuni ce privesc autorizarea unui Pachet de Lucru

Actiuni recomandate, actiuni ce privesc autorizarea unui Pachet de Lucru
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Urmatoarele actiuni sunt recomandate, in vederea autorizarii unui Pachet de Lucru:

• Examinarea Planului Etapei de Proiect pentru etapa de gestionare curenta, pentru a intelege:

• elementele de proiect care trebuie realizate

• costurile si eforturile pe care munca le necesita

• tolerantele

• Examinarea Documentatiei ce priveste Initierea Proiectului, pentru a intelege:

• mecanismele de control necesare - de exemplu, raportarile agreate in ceea ce priveste progresul

• standardele cerute referitoare la calitate, asa cum sunt ele definite in Strategia ce priveste Gestionarea Calitatii in cadrul Proiectului

• daca exista elemente de proiect care trebuie transferate si pentru a intelege cum acest lucru va fi realizat - in conformitate cu cele definite si cu Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului

• Definirea fiecarui Pachet de Lucru care trebuie autorizat sau modificat, prin:

• obtinerea Descrierilor Elementelor de Proiect relevante, pentru a fi incluse in Pachetul de Lucru

• definirea tehnicilor, proceselor si procedurilor care vor fi folosite

• definirea interfetelor de dezvoltare care trebuie intretinute

• definirea interfetelor operationale si de intretinere care trebuie intretinute

• definirea cerintelor ce privesc configuratia proiectului

• definirea aranjamentelor ce privesc efortul, costurile, momentele importante, evenimentele importante si tolerantele

• definirea oricaror limitari aplicabile

• definirea raportarii, a felului in care problemele sunt tratate si a aranjamentelor ce privesc transmiterea acestora

• definirea metodelor de aprobare

• punerea la dispozitie a referintelor relevante, precum Planul Etapei de Proiect, Descrierile Elementelor care alcatuiesc Proiectul

• Actualizarea Inregistrarilor ce privesc Componentele Configuratiei Proiectului, pentru a reflecta continutul Pachetelor de Lucru autorizate

• Actualizarea Registrului ce priveste Calitatea in cadrul Proiectului, in raport cu activitatile planificate referitoare la gestionarea calitatii, impreuna cu consultarea cu Asigurarea Proiectului in ceea ce priveste faptul ca persoanele delegate sa revizuiasca aspectele ce privesc calitatea sunt cele potrivite

• Daca este necesar, va fi actualizat Registrul Riscurilor Proiectului, pentru a fi in concordanta cu Strategia ce priveste Gestionarea Riscurilor Proiectului

• Daca este necesar, va fi actualizat Registrul Problemelor Proiectului.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Exemplu de structura de descompunere a riscului

de Adrian Viziteu

Riscurile financiare pot determina sau include riscuri ce privesc moneda in care se tranzactioneaza, riscuri ce privesc extinderea creditelor existente si riscuri ce privesc esecurile fata de clienti. Esecurile fata de clienti pot determina sau include...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Principiile de gestionare in cadrul proiectului

de Adrian Viziteu

Scopul metodologiei de proiect este de a pune la dispozitie o metoda care sa poata fi aplicata indiferent de marime, tip, organizatie, locatie sau cultura. Acest lucru este posibil doar daca metodologia de gestionare a proiectului aleasa se bazeaza pe...

Management Proiecte

Management Proiecte

Exemplu de tolerante ce privesc riscul

de Adrian Viziteu

Un mare furnizor de electricitate nu poate tolera intreruperea sistemelor sale de suport in perioada critica de tranzactionare, adica din Noiembrie si pana la sfarsitul lunii Ianuarie. Proiectelor derulate nu le este permis sa introduca schimbari pentru...

Management Proiecte

Atentia concentrata pe rezultatul proiectului

de Adrian Viziteu

Intotdeauna o metodologie de proiect trebuie sa se axeze pe definirea si livrarea de rezultate, in special pe cerintele ce privesc calitatea rezultatului. Succesul unui proiect este garantat de abordarea orientata pe rezultat si in niciun caz de...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Nivelele de gestionare ale proiectului

de Adrian Viziteu

Cele 4 nivele de gestionare a proiectului sunt, de sus in jos: • Conducerea Companiei sau dupa caz, Conducerea Programului de Proiecte • Comisia de Conducere a Proiectului • Gestionarea proiectului de catre Managerul de Proiect • Livrarea proiectului...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Incheierea unui Proiect - activitati specifice

de Adrian Viziteu

Activitatile din cadrul procesului Incheierea unui Proiect sunt specifice Managerului de Proiect si presupun: • pregatirea incheierii planificate • pregatirea incheierii premature a proiectului • inmanarea, transferul elementelor de proiect • evaluarea...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Reprezentantul Utilizatorilor
Responsabilitatile ce privesc autorizarea Planului Etapei de Proiect sau a Planului ce priveste Exceptia Aparuta in Proiect
Planurile ce privesc Exceptiile Aparute in Proiect
Ce nu poate furniza o metodologie generica de gestionare a proiectelor
Responsabilitatile ce privesc centralizarea Documentatiei de Initiere a Proiectului
Definirea progresului in cadrul proiectului
Inregistrarile informatiilor ce privesc calitatea unui element al proiectului sau a rezultatului proiectului
Responsabilitatile ce privesc inmanarea, transferul elementelor de proiect
Lucrul cu echipa de proiect
Responsabilitatile ce privesc raportarea evenimentelor, momentelor importante din proiect
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Executarea unui Pachet de Lucru
Despre Managementul Proiectelor
Definirea Business Case-ului
StudioWeb by PorticoGlobal