Actiuni recomandate, actiuni ce privesc autorizarea proiectului

Actiuni recomandate, actiuni ce privesc autorizarea proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Urmatoarele actiuni sunt recomandate, in ceea ce priveste autorizarea proiectului:

• Revizuirea si aprobarea Documentatiei ce priveste Initierea Proiectului, prin:

• Confirmarea faptului ca definirea proiectului este finalizata si ca abordarea in ceea ce priveste realizarea proiectului este cea buna.

• Confirmarea faptului ca lectiile invatate in proiectele similare derulate anterior au fost revizuite si incorporate in proiectul curent

• Confirmarea si aprobarea faptului ca Strategia ce priveste Gestionarea Calitatii in cadrul Proiectului este suficienta, in vederea asigurarii faptului ca asteptarile ce privesc calitatea in proiect vor fi indeplinite

• Confirmarea faptului ca procedurile definite in Strategia ce priveste Gestionarea Riscurilor Proiectului sunt suficiente pentru a tine riscurile sub control, impreuna cu aprobarea acesteia + confirmarea faptului ca revizuirea riscurilor a fost efectuata si a faptului ca raspunsurile in ceea ce priveste amenintarile si oportunitatile sunt bune si sunt planificate

• Confirmarea faptului ca Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului va oferi un control efectiv in ceea ce priveste statusul elementelor care alcatuiesc proiectul, impreuna cu aprobarea acesteia

• Asigurarea faptului ca informatiile ce privesc nevoile partilor care detin interese in proiect sunt adecvate si aprobate, asa cum au fost ele definite in Strategia ce priveste Gestionarea Comunicarii in cadrul Proiectului, raportate la timp si comunicare

• Confirmarea faptului ca toti membrii echipei care gestioneaza proiectul si-au acceptat rolurile si au fost de acord cu delegarile si limitele impuse de Comisia de Conducere a Proiectului, in raport cu autoritatea pe care aceasta o exercita

• Asigurarea faptului ca mecanismele de control ale proiectului sunt potrivite, in raport cu natura proiectului

• Confirmarea validitatii si sanselor de indeplinire ale Planului Proiectului si aprobarea acestuia, impreuna cu momentele importante din proiect si structura etapei de proiect propusa

• Revizuirea si aprobarea Descrierilor Elementelor care alcatuiesc proiectul

• Revizuirea tolerantelor proiectului impuse de Conducerea Companiei sau dupa caz, de Conducerea Programului de Proiecte, in vederea asigurarii faptului ca acestea sunt realistice si potrivite specificului proiectului

• Obtinerea si alocarea resurselor de care este nevoie in proiect si care urmeaza a fi "eliberate" de Managerul de Proiect, etapa cu etapa

• Confirmarea faptului ca metodologia de gestionare a proiectului aleasa este cea agreata de Conducerea Companiei sau dupa caz, de Conducerea Programului de Proiecte si a faptului ca aceasta, unde a fost necesar, a fost adaptata

• Verificarea faptului ca Business Case-ul demonstreaza viabilitatea proiectului + aprobarea lui

• Revizuirea si aprobarea Planului de Revizuire a Beneficiilor Proiectului si confirmarea faptului ca acesta include toate beneficiile dorite si ca indeplineste nevoile Conducerii Companiei sau dupa caz, ale Conducerii Programului de Proiecte

• Notificarea Conducerii Companiei sau dupa caz, a Conducerii Programului de Proiecte si a altor parti interesate de faptul ca proiecutul a fost autorizat

• Autorizarea Managerului de Proiect in ceea ce priveste realizarea proiectului si instruirea acestuia in ceea ce priveste incheierea prematura a proiectului, daca in acest sens a fost luata o decizie, decizie ce priveste necontinuarea proiectului.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Livrarea Pachetului de Lucru

de Adrian Viziteu

Imediat ce Pachetul de Lucru a fost acceptat de Managerul de Proiect, notificarea ce priveste finalizarea lui trebuie trimisa inapoi Managerului de Proiect, imediat dupa finalizarea muncii pe respectivul Pachet de Lucru. Urmatoarele actiuni sunt...

Management Proiecte

Recomandarea ce priveste incheierea proiectului

de Adrian Viziteu

Imediat ce Managerul de Proiect a confirmat faptul ca proiectul poate fi incheiat, o recomandare ce priveste incheierea proiectului trebuie trimisa Comisiei de Conducere a Proiectului. Urmatoarele actiuni sunt recomandate, in ceea ce priveste...

Management Proiecte

Management Proiecte

Autorizarea incheierii proiectului

de Adrian Viziteu

Incheierea controlata a unui proiect este la fel de importanta ca demararea sa in mod controlat. Trebuie sa existe un punct in care obiectivele definite in versiunea initiala si versiunile curente ale Documentatiei ce priveste Initierea Proiectului si...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Initierea Proiectului - introducere si scop

de Adrian Viziteu

Scopul procesului Initierea Proiectului este de a stabili baza proiectului, permitand astfel companiei sa inteleaga munca ce priveste livrarea elementelor care alcatuiesc proiectul, inainte de a-si lua un angajament in ceea ce priveste cheltuielile. ...

Management Proiecte

Pregatirea estimarilor

de Adrian Viziteu

Decizia ce priveste cat de mult timp si cate resurse sunt necesare pentru indeplinirea unei sarcini de lucru la standardele de performanta acceptate trebuie realizata prin identificarea tipului de resursa necesara. Anumite competente pot fi obligatorii, in...

Management Proiecte

Management Proiecte

Echipele implicate in proiect cu norma redusa

de Adrian Viziteu

Echipele de proiect sunt unite in scopul producerii rezultatului proiectului pe tot parcursul derularii acestuia si dupa finalizarea proiectului acestea revin la sarcinile lor de zi cu zi. Managerul unui proiect de marime mica este deci foarte probabil sa...

Continuitatea Afacerii

Continuitatea Afacerii - introducere

de Adrian Viziteu

Continuitatea Afacerii presupune (1) planificarea ce priveste diminuarea riscului - prin reducerea posibilitatii aparitiei unor evenimente adverse și (2) planificarea ce priveste recuperarea afacerilor - prin asigurarea functionarii continue in urma...

Management Proiecte

Riscurile Proiectului - Pasul Estimarea Riscului

de Adrian Viziteu

Scopul pasului "Estimarea riscului" este de a evalua amenintarile si oportunitatile proiectului in ceea ce priveste probabilitatea si impactul acestora asupra proiectului. Proximitatea, locatia riscului va reprezenta de asemenea un interes, pentru a...

Management Proiecte

Urmarirea actiunilor post-examinare

de Adrian Viziteu

Urmarirea actiunilor post-examinare este realizata conform procedurii de mai jos: • Coordoneaza actiunile agreate in urma examinarii (Prezentatorul) • Valideaza actiunile individuale (Examinatorii, conform celor agreate in sedinta de examinare) •...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
StudioWeb by PorticoGlobal