Abordarea, in raport cu progresul realizat in cadrul proiectului

Abordarea, in raport cu progresul realizat in cadrul proiectului
link_category
Adrian Viziteu

Articol publicat de Adrian Viziteu

Controlul progresului in cadrul proiectului presupune masurarea progresului realizat, comparativ cu valorile definite ce privesc timpul, costurile, calitatea, scopul, beneficiile si riscurile, pentru ca apoi aceste informatii sa fie folosite in vederea luarii de decizii, precum aprobarea unei etape de proiect sau a unui Pachet de Lucru sau luarea unei decizii ce priveste transmiterea la nivelul urmator a deviatiilor aparute in proiect sau luarea unei decizii ce priveste incheierea prematura a proiectului, totul in vederea derularii actiunilor necesare.

Controlul ce priveste progresul se realizeaza prin:

• delegarea autoritatii de la nivelul superior de gestionare sau conducere a proiectului catre nivelul imediat inferior

• divizarea, impartirea proiectului in etape distincte de gestionare a acestuia si autorizarea fiecarei etape de proiect in parte

• rapoarte si revizuiri ale progresului, raportate la timp si evenimentele importante din cadrul proiectului si prin

• cresterea asteptarilor.

Mecanismele de control ale proiectului trebuie documentate in Documentatia ce priveste Initierea Proiectului.

Periodic pe Zeti sunt publicate articole pe teme legate de Managementul Proiectului, Continuitatea Afacerii si Asigurarea Calitatii. Daca acestea sunt domenii care iti trezesc interesul, daca intr-unul din rolurile asociate doresti sa te specializezi, sa te certifici, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter-ul Zeti, pentru a te putea notifica de fiecare data cand publicam articole noi.

Spune-ti parerea

Management Proiecte

Exemplu de tolerante ce privesc riscul

de Adrian Viziteu

Un mare furnizor de electricitate nu poate tolera intreruperea sistemelor sale de suport in perioada critica de tranzactionare, adica din Noiembrie si pana la sfarsitul lunii Ianuarie. Proiectelor derulate nu le este permis sa introduca schimbari pentru...

Management Proiecte

Adaptarea componentelor proiectului

de Adrian Viziteu

Adaptarea unei componente nu inseamna in mod obligatoriu modificarea metodologiei de proiect. In cele mai multe cazuri, factorii de proiect si factorii de mediu sunt incorporati in strategiile proiectului si in mecanismele de control ale proiectului....

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Lucrul cu echipa de proiect

de Adrian Viziteu

Echilibrarea proiectului, a echipei de proiect si a membrilor acesteia Oamenii sunt extrem de importanti pentru un proiect. Nu este de ajuns sa existe doar procesele necesare si sistemele, intr-un proiect: daca oamenii implicati in proiect nu lucreaza...

Management Proiecte

Management Proiecte

Lucrul pe proiect in contextul organizational

de Adrian Viziteu

In mediile organizationale functionale, Managerii de Proiect pot intampina dificultati atunci cand gestioneaza proiecte alcatuite din membrii care au competente diferite si care provin din parti diferite ale companiei sau ale companiilor implicate in...

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Management Proiecte

Folosirea tehnicilor de identificare a riscului

de Adrian Viziteu

Riscurile pot fi identificate folosind o serie de tehnici diponibile, precum: • Lectiile invatate din examinarile din proiectele derulate anterior Riscurile sunt dictate de incertitudine, deci unul din cele mai eficiente moduri de a reduce...

Management Proiecte

Contact • Raporteaza problemele din site
© Zeti - Toate drepturile rezervate • Info portal • Harta site
Proiect realizat de StudioWeb

Zeti
Imbunatatirea Business Case-ului Proiectului
Gradarea si gestionarea severitatii problemelor aparute in Proiect
Responsabilitatile referitoare la problemele si schimbarile aparute in proiect
Deciziile ce privesc problemele si ingrijorarile aparute in proiect
Caracteristicile Comisiei de Conducere a Proiectului
Nivelele de gestionare ale proiectului
Exemplu de prioritate si severitate
Adaptarea metodologiei de proiect in functie de tipul proiectului
Strategia ce priveste Gestionarea Configuratiei Proiectului
Stabilirea modului de control ce priveste problemele si schimbarile aparute in cadrul proiectului
Problemele aparute in cadrul proiectului
Configuratia Proiectului
Motivele (din Business Case) pentru care este nevoie de proiectul in cauza
Definirea schimbarilor in cadrul proiectului
Introducere in Business Case
Schimbarile Aparute in Proiect
Responsabilitatile ce privesc riscurile in cadrul proiectului, in raport cu componenta "Riscurile Proiectului"
Bugetul de risc
Riscurile Proiectului - Pasul Comunicarea amenintarilor si oportunitatilor
Definitia proiectului, in raport cu Organizarea Proiectului
Raspunsuri ce privesc riscurile identificate intr-un proiect
Aplicarea componentelor de proiect si formatul acestora
Exemplu de responsabil cu riscul si de persoana care actioneaza asupra riscului
Riscurile Proiectului - Pasul Implementarea raspunsului in ceea ce priveste riscul
Riscurile Proiectului - Pasul Planificarea Raspunsurilor ce privesc Riscurile in cadrul Proiectului
Introducere in procesele proiectului
Inregistrarea lectiilor invatate anterior
Responsabilitatile ce privesc centralizarea Documentatiei de Initiere a Proiectului
Responsabilitatile ce privesc elaborarea Business Case-ului in varianta scurta
Responsabilitatile ce privesc surpinderea si examinarea riscurilor si problemelor
Abordarea Business Case-ului din perspectiva metodologiei de gestionare a proiectului
Gestionarea proiectului pe etape
Autorizarea Proiectului
Riscurile Proiectului - Pasul Estimarea Riscului
Exemplu de responsabilitati ce privesc numirea Directorului de Proiect si a Managerului de Proiect
Actiuni recomandate, actiuni ce privesc revizuirea statusului etapei de proiect
Gestionarea Granitelor dintre Etapele Proiectului - activitati specifice
Actiuni recomandate, actiuni ce privesc primirea Pachetelor de Lucru finalizate
Exemplu de criterii de acceptanta
Controlul unei Etape de Proiect - introducere, scop, obiective
StudioWeb by PorticoGlobal